Szukaj

Lista ocen Mazda 3 III Sedan 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW 2013-2016 (29) - Silnik

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Kierowca_Łódź
Mazda 3 III
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Silnik jak na 2.0l odrobinę za słaby, ale i tak przyspieszenie do 100 km/h z automatem w granicach 10 s, to nie jest źle i wystarcza przy włączaniu się do szybkiego ruchu. Moment obrotowy przy niskich obrotach mógłby być nieco większy. Wtedy byłoby doskonale. Brak turbiny wróży długą bezawaryjną pracę, ale jak będzie w rzeczywistości jeszcze nikt nie wie, bo elementy technologii SkyActive są relatywnie nowe i nie do końca sprawdzone.
5,0
~Mały
Mazda 3 III
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
W mojej ocenie silnik 2.0 120km jest bardzo udaną konstrukcją. Dosyć dynamiczny, bardzo elastyczny, nie pali dużo, brak turbiny. Dobrze sprawdza się przy prędkościach autostradowych. Nie czuć po nim "zmęczenia" przy przy prędkościach 130km/h+ (2,5-3 tyś obrotów na minutę przy prędkościach do 150km/h).
5,0
~Marcin z Konstancina
Mazda 3 III
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Uwaga! Na początku auto jeździło tylko na krótkich trasach i zaczął podnosić się poziom oleju silnikowego.Do oleju dostawała się benzyna.Raz na jakiś czas,na dotarciu,mazdę trzeba przegonić na trasie.tylko nie szaleć z obrotami.Dokładnie dał się wyczuć moment dotarcia silnika -2250 km.
4,0
~As10760
Mazda 3 III
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Wolnossący , na miasto i lokalne drogi wystarczający , ma autostradzie powyżej 150 brakuje pary. Przyspieszenie do 100 bardzo dobra ( poniżej 9 sek), lubię jeździć na 3000-4000 obrotów - daje wtedy duzo frajdy
5,0
~Marcin
Mazda 3 III
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Mega oszczędny i elastyczny. Idealne połączenie oszczędności i możliwości dynamicznego przyspieszania jeśli potrzeba. Przyjemnie się wkręca na obroty, mimo że już od niski wartości obrotowych fajnie przyspiesza. Polecam:)
4,0
~Michał
Mazda 3 III
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
działa dobrze, wyprodukowany w Chinach ale żonie to nie przeszkadza, pali dużo mniej niż Lancer Evo ale za to przyspieszeniem nie porywa, samochody na rynek Japoński mają silniki z Hiroshimy, nie wiem czy to jakaś różnica
5,0
~bart
Mazda 3 III
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Moim zdaniem świetny silnik. Przyspiesza dobrze od dołu, ale frajda jest z jazdy powyżej 2,5k obrotów. Lubie mocno redukować biegi i silnik od razu reaguje na gaz. Głośność akceptowalna.
5,0
~Ntp
Mazda 3 III
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Silnik oceniam b. dobrze. Jest dynamiczny (nawet bardzo) i oszczędny. Jedyne zastrzeżenie to jest głośny powyżej 4 tys obrotów. Podobno zmiana oleju na lepszy pomaga.
5,0
~Artur
Mazda 3 III
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Jak dotąd brak jakichkolwiek zastrzeżeń. Średnie spalanie po przejechaniu 30000 km w umiarkowany sposób to 5.4 l/100km wg komputera. Z grubsza pokrywa się to z relanym spalaniem.
4,0
~jasko
Mazda 3 III
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Przy nieprzesadnych prędkościach praktycznie niesłyszalny. Wystarczająco elastyczny. Słabe hamowanie silnikiem w porównaniu do poprzednika
Mazda 3 III Sedan