Szukaj

Lista ocen Mazda 3 IV Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020 (26) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 24 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Palmer
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
System bezkluczykowy, a ściślej nie reagujące na dotyk klamki, przy utrzymującej się dużej wilgotności powietrza lub po intensywnych opadach deszczu, względnie umyciu auta. Na szczęście po gwarancyjnej wymianie klamek i uszczelnieniu klejem, jest niemal perfekcyjnie. Niemal, gdyż w wymienionych wyżej okolicznościach, w przeciwieństwie do dotykowego otwarcia auta, zamknięcie potrafi nie zadziałać za pierwszym razem. Sądzę, że problem może...
Dodane ponad rok temu
1,0
~Jars
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Po 10 tys km: 1. Otwieranie zamka centralnego klamką drzwi raz działa raz nie - nie działa po deszczu. 2. Plastiki trzeszczą w obu przednich drzwiach od 6 tyś km. 3. Przy najmniejszej mgle głupieją kamery i wyłączają systemy: automatycznych długich świateł, awaryjnego hamowania, tempomat, kontrolę trakcji.
Dodane 10 miesięcy temu
3,0
~Andrzej W.
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Systemy bezpieczeństwa nie zawsze działają (np. asystent pasa raz się włącza innym razem nie). Ale najwięcej zastrzeżeń mam do nawigacji i kamery odczytującej znaki drogowe. Nawigacja jeśli chodzi o ograniczenie prędkości ma WIELE niezgodności. Kamera raz czyta, a innym razem nie czyta znaków.
Dodane 2 lata temu
1,0
~MICHAŁ k
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Non stop nie pali, bateria w kluczyku trzyma 3 mce w pestce 2 mce.. albo jeździsz z paczka baterii i czymś do otwierania kluczyka tracąc czas albo laweta... akumulator przez to żre jak smok, nawet nie wytrzymał 2 lat... chory system z tymi bateriami i masa nerwow
Dodane ponad rok temu
1,0
~MICHAŁ k
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Non stop nie pali, bateria w kluczyku trzyma 3 mce w pestce 2 mce.. albo jeździsz z paczka baterii i czymś do otwierania kluczyka tracąc czas albo laweta... akumulator przez to żre jak smok, nawet nie wytrzymał 2 lat... chory system z tymi bateriami i masa nerwow
Dodane ponad rok temu
5,0
~Damian
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Za mało przejechałem. Nie działa bezdotykowa obsługa jak jest zimno. Jedyne co mnie denerwuje, to że headup na tych samych ustawieniach w dzień razi, a w nocy jest niewidoczny. Trzeba ciągle zmieniać w ustawieniach.
Dodane 2 lata temu
3,0
~Tadeusz3
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Ciągły pobór prądu powoduje szybkie rozładowanie akumulatora (dodatkowo światła w bagażniku nie można wyłączyć i godzina otwartej klapy wystarczy aby rozładować aku) i baterii w kluczyku i pestce
Dodane 3 miesiące temu
4,0
~Cezary Kowalski
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Mazda 3 ale nie tylko ten model ma kilka denerwujących drobiazgów. Lusterka …. Standard. Okazjonalne Problemy z hands free. Ale serwis szybko się z tymi problemami upora.
Dodane 4 lata temu
4,0
~Cezary Kowalski
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Mazda 3 ale nie tylko ten model ma kilka denerwujących drobiazgów. Lusterka …. Standard. Okazjonalne Problemy z hands free. Ale serwis szybko się z tymi problemami upora.
Dodane 4 lata temu
Dziennik kosztów dla Mazda 3 IV Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
6,2
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Cezary Kowalski
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Mazda 3 ale nie tylko ten model ma kilka denerwujących drobiazgów. Lusterka …. Standard. Okazjonalne Problemy z hands free. Ale serwis szybko się z tymi problemami upora.
Dodane 4 lata temu
Mazda 3 IV Sedan

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów