Szukaj

Lista ocen Mazda 3 IV Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020 (35) - Silnik

Na liście zabraknie 15 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Palmer
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Na plus słuszna, jak na dzisiejsze czasy, pojemność skokowa i cztery "gary", a poza tym brak filtra GPF, "dwumasy" i dodatkowego osprzętu w postaci turbosprężarki. Moc rozwijana jest wyraźnie liniowo, a tempo jej przyrostu jest praktycznie takie samo w całym zakresie obrotów. Peak momentu obrotowego przypada wysoko, bo przy 4.000 rpm, ale taki to już urok nieuturbionych "wolnossaków". Ten silnik uwielbia wysokie obroty, więc podczas...
Dodane ponad rok temu
4,0
~pawgro1
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Silnik Skyatcive G 150km jest dobry, ciężko mu cokolwiek poważnego zarzucić, ale tylko dobry i nic więcej. Z mojej perspektywy brakuje trochę dynamiki - szczególnie w trasach podczas wyprzedzania i tutaj konkurencja wypada lepiej. Choć dalej jest całkowicie wystarczający. Przy użytkowaniu samochodu w mieście sprawdza się idealnie. Nie testowałem alternatywy w postacie Skyactive X (dopłata ok 10 tys.) - mógłby on być rozwiązaniem wszystkich...
Dodane 4 lata temu
5,0
~Cezary Kowalski
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Bardzo cicha praca, bezawaryjny konstrukcyjnie. Ciężko porównać go z konkurencja …. Prawie nikt nie oferuje silników wolnossacych a jeśli tak to z CGR lub manualnym only. Jak dla mnie w ruchu miejskim i podmiejskim a także w trasie daje sobie świetnie radę. Nie jest demonem prędkości do serki. Nie o to chodzi w Magdzie. Dla osób które potrzebują wrażeń polecam inne marki.
Dodane 4 lata temu
5,0
~Cezary Kowalski
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Bardzo cicha praca, bezawaryjny konstrukcyjnie. Ciężko porównać go z konkurencja …. Prawie nikt nie oferuje silników wolnossacych a jeśli tak to z CGR lub manualnym only. Jak dla mnie w ruchu miejskim i podmiejskim a także w trasie daje sobie świetnie radę. Nie jest demonem prędkości do serki. Nie o to chodzi w Magdzie. Dla osób które potrzebują wrażeń polecam inne marki.
Dodane 4 lata temu
5,0
~Cezary Kowalski
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Bardzo cicha praca, bezawaryjny konstrukcyjnie. Ciężko porównać go z konkurencja …. Prawie nikt nie oferuje silników wolnossacych a jeśli tak to z CGR lub manualnym only. Jak dla mnie w ruchu miejskim i podmiejskim a także w trasie daje sobie świetnie radę. Nie jest demonem prędkości do serki. Nie o to chodzi w Magdzie. Dla osób które potrzebują wrażeń polecam inne marki.
Dodane 4 lata temu
5,0
~Ziggy
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Działa gładko, cicho, nie ma tego co się psuje - DPF, dwumasa, turbo. Wolę taką charakterystykę niż małe silniki z turbo, dające moc w małym zakresie obrotów. Myślę, że ta Mazda będzie trwała, to sprawdzona konstrukcja. Mocy na autostradzie jest dość, można jechać szybko i w komforcie.
Dodane ponad rok temu
5,0
~Piotr Seb
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Dlaczego tyle? Z sentymentu i tęsknoty za starym silnikiem z odpowiednią pojemnością. Brak turbo, brak filtra gpf, rozrząd na łańcuchu... Liczę na długą i bezawaryjną eksploatację. Bardzo przyjemny przy wkręcaniu na obroty, a i przy niskich obrotach nie ma czkawki. Zużycie paliwa bardzo rozsądne.
Dodane 5 lat temu
5,0
~Darek
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
150 KM... Dużo? Mało? Ja myślę, że w sam raz do zwykłej ale też i dynamicznej jazdy. Śmiga w mieście, śmiga na autostradzie, czego chcieć więcej? Porównywałem to z silnikiem Skyactive X 186KM i nie widziałem różnicy - poza ceną auta (10 000 zł różnicy)
Dodane 9 miesięcy temu
5,0
~Darek
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
150 KM... Dużo? Mało? Ja myślę, że w sam raz do zwykłej ale też i dynamicznej jazdy. Śmiga w mieście, śmiga na autostradzie, czego chcieć więcej? Porównywałem to z silnikiem Skyactive X 186KM i nie widziałem różnicy - poza ceną auta (10 000 zł różnicy)
Dodane 9 miesięcy temu
Dziennik kosztów dla Mazda 3 IV Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
6,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~kecup21
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
oszczędny silnik, w trasie przy prędkości od 120-140 km z 2 dorosłych i 2 dzieci mieści się 7 l. w mieście Warszawa jest gorzej, ale przy trasach powyżej 10km średnia 8 L, przy krótkich przebiegach poniżej 10 km spalanie około 10L, jeżdżę średnio dynamicznie.
Dodane 2 lata temu
Mazda 3 IV Sedan

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów