AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Mazda
3
IV
Sedan
2.0 SKYACTIV-G 150 KM 110 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Mazda 3 IV Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
(35) - Silnik
Na liście zabraknie
15
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~Palmer
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Na plus słuszna, jak na dzisiejsze czasy, pojemność skokowa i cztery "gary", a poza tym brak filtra GPF, "dwumasy" i dodatkowego osprzętu w postaci turbosprężarki. Moc rozwijana jest wyraźnie liniowo, a tempo jej przyrostu jest praktycznie takie samo w całym zakresie obrotów. Peak momentu obrotowego przypada wysoko, bo przy 4.000 rpm, ale taki to już urok nieuturbionych "wolnossaków". Ten silnik uwielbia wysokie obroty, więc podczas...
Dodane
ponad rok temu
4,0
~pawgro1
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Silnik Skyatcive G 150km jest dobry, ciężko mu cokolwiek poważnego zarzucić, ale tylko dobry i nic więcej. Z mojej perspektywy brakuje trochę dynamiki - szczególnie w trasach podczas wyprzedzania i tutaj konkurencja wypada lepiej. Choć dalej jest całkowicie wystarczający. Przy użytkowaniu samochodu w mieście sprawdza się idealnie. Nie testowałem alternatywy w postacie Skyactive X (dopłata ok 10 tys.) - mógłby on być rozwiązaniem wszystkich...
Dodane
4 lata temu
5,0
~Cezary Kowalski
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Bardzo cicha praca, bezawaryjny konstrukcyjnie. Ciężko porównać go z konkurencja …. Prawie nikt nie oferuje silników wolnossacych a jeśli tak to z CGR lub manualnym only. Jak dla mnie w ruchu miejskim i podmiejskim a także w trasie daje sobie świetnie radę. Nie jest demonem prędkości do serki. Nie o to chodzi w Magdzie. Dla osób które potrzebują wrażeń polecam inne marki.
Dodane
4 lata temu
5,0
~Cezary Kowalski
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Bardzo cicha praca, bezawaryjny konstrukcyjnie. Ciężko porównać go z konkurencja …. Prawie nikt nie oferuje silników wolnossacych a jeśli tak to z CGR lub manualnym only. Jak dla mnie w ruchu miejskim i podmiejskim a także w trasie daje sobie świetnie radę. Nie jest demonem prędkości do serki. Nie o to chodzi w Magdzie. Dla osób które potrzebują wrażeń polecam inne marki.
Dodane
4 lata temu
5,0
~Cezary Kowalski
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Bardzo cicha praca, bezawaryjny konstrukcyjnie. Ciężko porównać go z konkurencja …. Prawie nikt nie oferuje silników wolnossacych a jeśli tak to z CGR lub manualnym only. Jak dla mnie w ruchu miejskim i podmiejskim a także w trasie daje sobie świetnie radę. Nie jest demonem prędkości do serki. Nie o to chodzi w Magdzie. Dla osób które potrzebują wrażeń polecam inne marki.
Dodane
4 lata temu
5,0
~Ziggy
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Działa gładko, cicho, nie ma tego co się psuje - DPF, dwumasa, turbo. Wolę taką charakterystykę niż małe silniki z turbo, dające moc w małym zakresie obrotów. Myślę, że ta Mazda będzie trwała, to sprawdzona konstrukcja. Mocy na autostradzie jest dość, można jechać szybko i w komforcie.
Dodane
ponad rok temu
5,0
~Piotr Seb
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Dlaczego tyle? Z sentymentu i tęsknoty za starym silnikiem z odpowiednią pojemnością. Brak turbo, brak filtra gpf, rozrząd na łańcuchu... Liczę na długą i bezawaryjną eksploatację. Bardzo przyjemny przy wkręcaniu na obroty, a i przy niskich obrotach nie ma czkawki. Zużycie paliwa bardzo rozsądne.
Dodane
5 lat temu
5,0
~Darek
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
150 KM... Dużo? Mało? Ja myślę, że w sam raz do zwykłej ale też i dynamicznej jazdy. Śmiga w mieście, śmiga na autostradzie, czego chcieć więcej? Porównywałem to z silnikiem Skyactive X 186KM i nie widziałem różnicy - poza ceną auta (10 000 zł różnicy)
Dodane
9 miesięcy temu
5,0
~Darek
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
150 KM... Dużo? Mało? Ja myślę, że w sam raz do zwykłej ale też i dynamicznej jazdy. Śmiga w mieście, śmiga na autostradzie, czego chcieć więcej? Porównywałem to z silnikiem Skyactive X 186KM i nie widziałem różnicy - poza ceną auta (10 000 zł różnicy)
Dodane
9 miesięcy temu
Dziennik kosztów dla
Mazda 3 IV Sedan
2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Średni koszt
przejechania 100 km
39,00 zł
pb
6,2
l/100km
Zobacz
dzienniki
5,0
~kecup21
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
oszczędny silnik, w trasie przy prędkości od 120-140 km z 2 dorosłych i 2 dzieci mieści się 7 l. w mieście Warszawa jest gorzej, ale przy trasach powyżej 10km średnia 8 L, przy krótkich przebiegach poniżej 10 km spalanie około 10L, jeżdżę średnio dynamicznie.
Dodane
2 lata temu
Poprzednia
1
2
3
4
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Mazda 3
Zobacz 8 aut
od ręki
Mazda 3 IV Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
4,6 (50 ocen)
Sprawdź oferty Mazda 3
Wybierz inny silnik
2.0 SKYACTIV-G 150 KM
2.0 Skyactiv-G 122 KM
2.0 Skyactiv-X 180 KM
2.0 SkyActiv-X 186 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Mazda 3 w pigułce
Mazda 3
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Mazda 3
Dane techniczne
Mazda 3 IV Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
Raporty zużycia paliwa
Mazda 3 IV Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
Opinie
Mazda 3 IV Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
Usterki
Mazda 3 IV Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
Publikacje
Mazda 3
Newsy
Mazda 3
Galerie
Mazda 3
Nasze pomiary
Mazda 3
Filmy
Mazda 3
Ogłoszenia
Mazda 3
Ceny aut używanych
Mazda 3
Dziennik kosztów
Mazda 3 IV Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
Opinie o instalacjach LPG
Mazda 3 IV Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
Testy zderzeniowe
Mazda
Aktualnie przeglądasz
Mazda 3 IV Sedan
Dane techniczne
82 raporty
zużycia paliwa
Ceny nowych
od 107 tys. zł
7 zgłoszonych
usterek
17 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Mazda 3
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy