Szukaj

Lista ocen Mazda 6 II Kombi (43) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 53 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Marcin
Mazda 6 II
Kombi 1.8 MZR 120KM 88kW
Samoistny wystrzał poduszek powietrznych. W lipcu br., wyjechałem wraz z rodziną ( żona i 3 dzieci ) na wakacje swoją 3 letnią Mazdą 6. Gdzieś za Neapolem doszło do niekontrolowaneg o wystrzału prawych i lewych kurtyn oraz poduszek w fotelach. Tylko dlatego, że skierowano mnie objazdem nie jechałem autostradą z normalną predkością. Zapewne doszło by do tragedii a tak żona doznała \" tylko \" obrażen ramienia. Samochód był 12 dni po gwarancji,...
4,0
~Edward
Mazda 6 II
Kombi 1.8 MZR 120KM 88kW
niestety miesiąc temu zaobserwowałem spadek obrotów na biegu jałowym ( falowanie) następnie przy obrotach 1700-2100 utrata mocy , zaświecenie kontrolka check engine. Podpoiłem pod komputer błąd P2097> Pojechałem do Mazdy celem weryfikacji moich przypuszczeń (padnięta sonda lambda w pewnych zakresach). weryfikacja i potwierdzenie kosztował mnie w serwisie Mazda 200pln ( to jest podpięcie pod komputer samochodu). Sonda kupiona w Mazdzie koszt...
5,0
~Andrzej
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Tylko łożysko i akumulator to jest nic przy takim przebiegu. Przy ok 155 tys odezwał się DPF ale na skutek jazd po 2-3 km w nowym miejscu pracy. DPF trzykrotnie wypalany w ASO bez dłuższej poprawy. Dopiero czyszczenie chemiczne w podwrocławskim serwisie (Siechnice) dało długotrwały efekt i zmiana stylu jazdy. Od roku lampka kontrolna nie zapala się , DPF ciągle ten sam. Co czwarte tankowanie dolewka specyfiku (za 8 Euro butelka 0.5l starcza na...
4,0
~Andrzej
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Filtr DPF zatykał się pierwszy raz po 150 tys. na skutek jazd po 1-2 km Kilkakrotnie ponawiało się po kilku tys. Wypalanie serwisowe nie sprawdza się na długo. Filtr poddany czyszczeniu chemicznemu z wyjęciem wkładu i ponownym zaspawaniu płaszcza (w Radwanicach - gwarancja dwa lata) Działa już 4 tys. Auto nigdy nie nawaliło w trasie/nie zostało unieruchomione.
5,0
~chrissjakob@onet.eu
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR 147KM 108kW
I tu niestety małe rozczarowanie chociż dobrze sie skończyło. W serwisie nie mogli poradzić sobie z DSC i ABS, który od czsu do czasu z niewiadomy przyczyn był na OFF. Dobrze, że mieszkam na zachód od Odry i decyzja serwisu była jedna. Za duże ryzyko dla bezpieczeństwa, wymieniamy pojazd na nowy. Nie wiem, czy w Polsce by to przeszło. Daję więc ocenę 5 za podejście do klienta.
1,0
~Adam Kurtys
Mazda 6 II
Kombi 2.5 MZR 170KM 125kW
Skrzynia biegów jest toporna jak w T34 . Na dodatek naraziła mnie na spory stres oraz kosztowna naprawę. Padła w drodze na wyjazd wakacyjny. Cały urlop zepsuty. Dzieci płakały przez dwa dni. Padł komputer pokładowy. Plus żona nie miało konkurencji. Minus wymiana gadającego podzespołu kosztowała mnie kolejne wakacje, a w TV - nuda . . .
5,0
~JAREK P.
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Brak poważnych usterek, ale o tych co słyszałem że mogą wystąpić napisałem akapit wyżej. Mój kolega do przebiegu 60 tys km ( 3 lata ) poza uszkodzonym akmumulatorem nie miał żadnej awarii.
1,0
~piotr
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Gorzej chyba być nie może!!! Przy 60.000km wtryski, później turbina, 127.000 km bardzo poważne uszkodzenie silnika, koszt naprawy przekraczający wszelkie wyobrażenia finansowe (przynajmniej w moim mniemaniu :))
5,0
~Łukasz
Mazda 6 II
Kombi 2.5 MZR 170KM 125kW
Brak. Wymiana sprzęgła ze względu na problemy z wrzuceniem 1 i wstecznego, ale na dobrą sprawę można było się jeszcze pomęczyć, a pierwsza wymiana nastąpiła przy 250 tys. :)
4,0
~marko polo
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Pomimo dużego przebiegu auto spisuje się dobrze. Wymieniłem poduszkę olejową pod silnikiem, ponieważ zwiększyło się jego drganie. Cena oryginału po rabacie 660 zł.
Mazda 6 II Kombi