Szukaj

Oceny Mazda 6 III Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW 2015-2016

Podsumowanie 11 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Mazda 6 III Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW 2015-2016 - Oceń swoje auto
4,63
średnia ocena z 11 ocen
10% lepiej od średniej w segmencie
100%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Mazda 6 III Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW 2015-2016

4,6
~Karol
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Jestem zadowolonym użytkownikiem Mazdy 6, która znakomicie sprawuje się jako wygodny samochód rodzinny do codziennego poruszania się po mieście oraz jako auto do weekendowych wyjazdów. Układ napędowy działa bez zarzutu, układ jezdny daje poczucie pewności podczas prowadzenia. Mimo upływu niemal 6 lat od daty premiery, samochód wciąż przykuwa wzrok ładnie nakreśloną linią nadwozia. Gdyby poprawiono wyciszenie wnętrza, grubość/twardość powłoki...
4,8
~Krzysztof
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Ogólnie bardzo mi się podoba Mazda 6 i jestem na tą chwilę zadowolony z zakupu. Za kilka miesięcy napiszę obszerniejszy komentarz, bo jak na razie zrobiłem ok 1500km i auto posiadam niecały miesiąc. Poprzednim autem była Honda Accord 2.4 i tu niestety jest mały problem, ponieważ brakuje mi kilku udogodnień które była w Hondzie z 2010r. Niestety Mazda nie ma opcji elektrycznego podnoszenia klapy bagażnika a Honda miała :) Uważam, że auto za...
4,9
~teddyberek
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Byłoby autem idealnym, gdyby niewielkie mankamenty: brak czasu podróży, średniej prędkości i spalania dla trasy (jest liczona tylko od skasowania); wycieraczka tylnej szyby powinna być pod spryskiwaczem, żeby nie rozpoczynała pracy "na sucho"; brak schowka w bagażniku dla siatki oddzielającej przestrzeń bagażową od pasażerskiej (jest dla rolety), nie zawsze dobrze działający system MZD (utwory czasami włączają się od pierwszego);...
4,9
~Konrad666
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Samochodem przejechałem 12 tys, więc można już coś powiedzieć. Ogólnie rewelacyjny stosunek ceny do jakości. Nie jest to klasa premium, więc można przyczepić się do kilku rzeczy związanej z materiałami wnętrza (np. więcej dermy niż skóry i odkształcający się podłokietnik w drzwiach), ale z naddatkiem rekompensowane jest to innymi elementami. Samochód posiada wszystkie nowoczesne i potrzebne systemy wyposażenia. Do tego jak na razie bez...
4,1
~Droplet
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Generalnie bardzo praktyczny i cieszący oko samochód, chociaż nie wolny od wad. Jak dla mnie, w swojej cenie, spełnił swoje zadanie jako pierwszy samochód w rodzinie. Teraz zajmie drugie miejsce i mam nadzieję, że jeszcze kilka lat nim pojeździmy... Co np. bardzo zaskoczyło to możliwość dosintalowania CarPlay, mimo, że jak kupowałem samochód to nie było go nawet w opcjach.
4,6
~Kuba
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Samochód nie należy do najtańszych w klasie ale jest doskonałym kompromisem pomiędzy jakością i ceną. Technologia SkyAktiv powoduje, że jest dużo lżejszy, a co za tym zwinniejszy i bardziej ekonomiczny od rywali. Silnik bez turbo daje nadzieję na długowieczność.
4,9
~Sis
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Mazda 6 Kombi Sport, wersja: SkyPassion - jak dla mnie samochód kompletny. Bardzo dobrze wyposażony. Wizualnie jedno z najładniejszych aut w tym segmencie. Auto z duszą. Silnik nie skażony downsizingiem i turbiną.
4,6
~Peter
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Po prostu lubię jeździć tym samochodem choć brakuje mi koników co nie znaczy że jest ich mało.
4,9
~Nowy mazda fan:-)
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
W trakcie jazdy próbnej byłem zachwycony, a po miesiącu używania moje wrażenie tylko się potwierdziło
4,2
~K.
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Dźwięk piękny, ale mam duży niedosyt jeśli chodzi o elastyczność. Poprzednio jeździłem Audi A6 C6 z o 30KM słabszym dieslem i mam wrażenie, że dużo łatwiej przyspieszał szczególnie przy wyższych prędkościach. Prędkość maksymalna też była znacznie wyższa. Mazda zdecydowanie wymaga wysokich obrotów, żeby chciała jechać. (Silnik)
Mazda 6 III Kombi Facelifting