Szukaj

Lista ocen Mazda 6 III (54)

Pokaż filtry
4,4
~Janusz
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Ogólnie udany samochód , jak na razie niezawodny który może z powodzeniem zastąpić typowy samochód służbowy na polskich drogach czyli jakiś VW,Skoda czy Opel z silnikiem oczywiście diesla . Piszę tak bo używam Mazdy 6 w firmie i uzyskiwany poziom spalanie na trasie jest super. Żeby była jasność - nie jestem przeciwnikiem diesla , przejechałem np. mondeo 2,2 TDCI 250 tyś i nie mogłem narzekać . Ale Mazda 6 pali nie wiele więcej a prowadzenie...
4,8
~Michał Ber.
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Po 4 latach i 105 tyś przejechanych km, mazda zrobiła na mnie bardzo pozytywne wrażenie choć nie jest to samochód idealny, ale niewiele mu brakuje. Na duży plus zasługuje silnik 2,5L bez zadnych turbo sprezarek (192KM), który sprawował się idealnie. Regularnie wymieniany olej zawsze był na tym samym poziomie, silnik pracowal równo z miłym dźwiękiem dla ucha, a średnie spalanie w zaleznosci od stylu jazdy było w zakresie 7,7-9,7L/100km....
3,6
~emwu
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Oczekiwania związane z tym autem dotyczyły przede wszystkim dynamiki i bezawaryjności. Wiązało się to z wcześniejszymi doświadczeniami płynącymi z użytkowania innych japońskich marek: Hondy (Accord kombi benzyna) i Subaru (Outback diesel)... Co do pierwszego - dla Mazdy 2,5 AT w kombi - pełna zgoda. Co do drugiego - kompletne zaskoczenie i duże rozczarowanie. Auto przy przebiegu 73900 km poległo na trasie i skończyło na lawecie. Rozpadł się...
4,4
~Seba
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Mazdę uważam za bardzo udane auto. Ma kilka szczegółów, które irytują, ale to co najważniejsze to spisuje się świetnie. To auto kupuje się ze względu na wygląd, duet silnik+skrzynia biegów oraz bez awaryjność. Ja osobiście poza tymi cechami szukałem również auta o mocy powyżej 150 KM, które ma silnik większy niż 2.0 L i nie ma TURBO. Okazuje się, że w przedziale cenowym do 150 tys. zł za dużego wyboru nie ma. Wybór padł na mazdę i nie żałuję....
4,5
~ABC1
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Auto wykonane z dobrych materiałów z małymi wyjątkami , silnik daje sporo frajdy przy niskim spalaniu i na dodatek na 99% przejedzie 3x tyle co turbo benzyny AT to samo trwała . Magiczne słowo wiązane z Mazdą korozja BRAK to mit i tyle . Auto prowadzi się wspaniale a to nie jest moje pierwsze z segmentu D .System adaptacyjnych świateł drogowych LED super sprawa jak i jego działanie . Istotne jest by kupić auto po 2017r uporano się z...
4,6
~Lukasz
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Model 2017, odebrany zimą 2016. Nie brałem pod uwagę żadnego produktu z grupy VAG, zupełnie mnie te auta nie interesują. Mazda przekonała mnie przedewszystkim stylistyką, przystępną ceną za produkt dobrze wyposażony, gdzie u konkurencji należy słono płacić za dodatki. Brałem pod uwagę Volvo XC60, Mercedesa CLA shotingbrake, lexusa IS. A Mazda wygrała. Auto z zewnątrz urzekające, w pierwszym kontakcie robi bardzo pozytywne wrażenie,...
4,9
~Lapeno
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Bardzo dobrze wykonany samochód. Świetny wygląd plus świetny komfort w środku. Doskonały silnik 2.5 litrowy. Auto budzi emocje to pewne. Przyciąga wzrok. Nie zamieniłbym go na żaden inny, uznawany przez niektórych za lepszy, samochód (w swoim segmencie D).
4,5
~IT13
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Mazda 6 to wybór z pośród takich aut jak Skoda Superb i Toyota Avensis. W samochodzie siedzi się wygodnie, mamy dużo miejsca, a jednocześnie kierowca czuje się jak w myśliwcu 5 generacji:). Szukając auta stawiałem na kombi, wygodne z niskim spalaniem a co najważniejsze niezawodne. Sam jestem zaskoczony wyborem silnika ale spalanie nie jest najgorsze. 6 l na trasie do 90 km/h, 7,5 l średnie (spokojna jazda), 9l dynamiczna jazda w mieście, 8,5l...
4,7
~Blackheavy
Mazda 6 III
Sedan 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Specjalnie zwlekałem z wystawieniem opinii ponad dwa lata, ponieważ chciałem aby osoba zainteresowana miała szerszy obraz na eksploatację samochodu, a nie tylko z pierwszych 2000 tyś km... Obecnie Mazda ma przejechane ponad 43 tyś km i ma się świetnie! Jest to wersja z pełnym dodatkowym wyposażeniem, więc nawet Ci wybredniejsi (w tym ja) nie mają powodów do narzekań. W momencie zakupu Mazda wygrała z poliftową Insignią, głównie ze względu na...
Dziennik kosztów dla Mazda 6 III
Średni koszt przejechania 100 km
41,33 zł
6,5
l/100km
8,0
l/100km
3,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,5
~gzesiolek
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Pierwsza ocena po miesiącu intensywnej jazdy. Jak na razie auto miodzio. Dla mnie wystarczająco dynamiczne, z zapasem mocy, ale jednocześnie przy spokojnej jeździe nie drenuje kieszeni. Wyposażenie ponad przeciętne i ciężko się do czegoś przyczepić... Wszystko opiszę poniżej.
Mazda 6 III