Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 III Sedan Facelifting

Darek, 8 lat temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 11 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda 6 III Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW 2015-2016 - Oceń swoje auto
4,85
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Relacja ceny do tego co otrzymujemy jest bardzo dobra. Za ok 120-130 tys zł otrzymujemy kompletnie wyposażone auto z obszernym wnętrzem i doskonałym wyglądem. Przed zakupem testowałem u dilerów Mondeo, Passata, Avensisa, Insignie, i Mazda okazała się złotym środkiem. Moi znajomi którzy w większości są miłośnikami niemieckiej motoryzacji byli bardzo pozytywnie zaskoczeni tym co mazda oferuje wewnątrz.
Wrażenia
4,0
Silnik
2.0 benzyna to nie jakaś petarda ale do normalnego poruszania się na co dzień ok. trzeba przyzwyczaić się do wysokich obrotów jak chcemy dynamicznie przyśpieszyć.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutu. Operuje się nią sprawnie i pewnie
5,0
Układ jezdny
W zimę i lato jeżdżę na 19' alufelgach. Lubie taką charakterystykę układu jezdnego jaka jest w Mazdzie. Mamy poczucie że auto jest zwarte i zwinne. Co przy rozmiarach blisko 4,9m nie jest taką oczywistością. Wpływ ma na to pewnie masa (1390kg w dowodzie)
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na sedana bardzo ok. Kamera cofania + czujniki parkowania + czujniki ruchu poprzecznego świetnie się spisują.
5,0
Ergonomia
Szybko się odnalazłem. Mam 182cm wzrostu i wszystko co trzeba jest w moim zasięgu. + za to że telefon szybko się paruje z systemem multimedialnym co wbrew pozorom nie jest takie oczywiste w innych markach
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zima ok, lato dopiero przede mną. Bardzo szybko nagrzewa się wnętrze podczas mrozu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla rodziny 2+2 przestrzeni aż nadto. Mimo tego że mazda ma szerokie wnętrze 3 foteliki z tyłu nie wejdą. Od dużej biedy 2 foteliki plus podstawka da się wcisnąć.
4,0
Wyciszenie
Przed zakupem znałem problem z wyciszeniem tego modelu. Kilka razy przejechałem się z prędkościami między 140 a 180 km/h i przyznam że dramatu nie ma. Mogło by być ciszej ale nie jest to taki dramat jak niektórzy piszą. W lutym byłem w Austrii i spokojnie prędkości 140-160 na dłuższą metę nie jest wybitnie męcząca. Aczkolwiek uważam że powyżej 140 km/h auto tej klasy powinno być nieco cichsze. Jak dużo czasu spędzacie na drogach szybkiego ruchu to warto się temu przyjrzeć przed zakupem. Dla mnie ten parametr mieścił się w moich normach.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Świeże auto. Nic na razie przy nim nie robiłem.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto z tego segmentu z takim wyposażeniem i takim wyglądem jest nie osiągalne w granicach 120-130 tys zł. Dla mnie ta relacja jest najlepiej zachowana w Mazdzie i dlatego wybór padł na nią.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy około 2000 km z okolicy skrzyni biegów dochodził do mnie dźwięk skrzypiącego plastiku. Niezależnie czy był mróz czy nie. Od około 7 tys km skrzypienie ustało i już jest ok. Rozmawiałem z panem z serwisu i powiedział że auto powinno sie "ułożyć"a jak problem nie ustąpi po kilku tys km to zapraszał do serwisu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 6 III Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,50 zł
7,4
l/100km
3,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 6 III Sedan Facelifting