Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 III Sedan Facelifting

Peterviva, ponad rok temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 160 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Mazda 6 III Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW 2015-2016 - Oceń swoje auto
4,43
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Myślę że 400tyś to dla niego nie będzie problem, nie trzeba się z nim cackać, znosi wszystko bez problemów, łańcuch jak na ten moment bezobsługowy.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Lusterka, nie wiem czemu tego nie chcą poprawić na dobre? Natomiast to jest drobiazg można z tym żyć.
4,0
Całokształt
To moja druga ocena po kolejnych latach eksploatacji, nadal razem więc chyba nie jest źle.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik to najlepsze co jest w tym aucie, oszczędny bezawaryjny, nie bierze oleju, teraz mam 160tyś i od wymiany do wymiany 1/4 stanu na bagnecie ubywa, jak w nowym aucie, tak powinno być.
4,0
Skrzynia biegów
Jest bardzo przyjemna i nadal po tylu latach bardzo precyzyjna, lewarek chodzi jak w nowym aucie. Za jej precyzję płacimy raz w miesiącu gdy jedynka na światłach haczy ale tak ma od nowości trzeba przeładować ponownie i wchodzi gładko.
5,0
Układ jezdny
Przy 160tyś pierwsza naprawa zawieszenia, wahacze przód. Moim zdaniem bardzo dobry wynik jak na 19 cali. Poza tym jest super, bardzo stabilna, zwarta, nacechowana sportowo w prowadzeniu za to ja polubiłem przed zakupem.
5,0
Karoseria
Zero rdzy, pozytywne zaskoczenie myślałem że będzie jazda z rudą.
Komfort
4,0
Widoczność
Mi trochę przeszkadza przedni słupek, szeroki ale to nic wielkiego.
5,0
Ergonomia
Wszystko tam gdzie być powinno.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zero problemów, wszystko działa bez problemów i skutecznie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest bardzo duża, wielki sedan.
3,0
Wyciszenie
Przy niskich prędkościach rewelacja, na trasie słabo. Tak już jest. Nie polecam jeśli jeździsz dużo tras.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części są drogie, jak to Japończyk ale za to są bardzo trwałe.
4,0
Stosunek jakość/cena
Uważam ze jest to bardzo dobre auto, najlepsze jakie miałem. Jeśli będzie coś fajnego do kupienia w Maździe to przy zmianie znowu zapukam do salonu Mazdy. Dobry serwis fabryczny i bezawaryjność skłaniają do ponownego wyboru tej marki.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Lusterka, standard ale z biegiem lat nauczyłem się myć ją tak aby się nie zacinały i teraz mam spokój. Akumulator padł po 6 latach, szybko ale to start stop, podobno tak mają, na szczęście dała znać wcześniej nie uruchamiając auta, dała czas na spokojną wymianę. Poza tym to tylko lać paliwo i jeździć.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jest autem bezproblemowym, zapomina się że jest coś takiego jak mechanik. Paliwo i raz w roku serwis olejowo filtrowy. Żadnych awarii. Bo wymiana wahaczy po 160tyś to nie awaria, zwykłe zużycie.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda 6 III Sedan Facelifting