Szukaj

Lista ocen Mazda 626 IV Hatchback (116) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 136 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Hiroshima
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
Wbrew temu co pisza innni uzytkownicy mazd na tym portalu moje auto okazalo sie barzo awaryjne i to w przeciagu 3000km.Najpierw wysiadla pompa wspomagania kier. Potem w czasie jazdy w Niemczech padla mi turbina.No i byl duzy problem. Wirnik turbiny darl o obudowe,pewnie dostalo sie troche silnikowi.300km przejechalem z uszkodzona turbina.Potem turbina naprawiana byla raz bez skutku, potem drugi raz.W tym momencie zrezygnowalem z auta i go...
4,0
~afgan227
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 90KM 66kW
W silnikach mazdowskich z tamtych lat czesto występuje problem dymienia na bialo-niebieski dymek po dłuższym postoju. U mnie wystepuje to okolo 4 razy w miesiacu. Paskudnie to wyglada. Podobno wine za to ponoszą uszczelniacze zaworowe. Naprawa ? minimum 1500 zł. Taniej dolewac oleju(przebieg 307 tys, zuzycie 1-1,5/10 tys) W japońcach czesto są również problemy z ręcznym. Nie używany przestaje działać. A naprawa jest okrutnie droga... (350 za 1...
2,0
~lrrip@jadamspam.pl
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
Usterka doładowania comprex w ciagu 5 tys. km. Ponowne uszkodzenia po regeneracji po okolo 5tys. km.To bardzo slaby punkt tego samochodu. Poza tym trzeba sie liczyc z tym ze większość z tych auto pochodzi w Austrii i tam sa one eksploatowane w gorszych warunkach i gorzej serwisowane. Byc moze maja one kręcone liczniki bo niektore z nich wyglądają na bardzo zajechane i stad usterki: typu pękniętą głowica, uszczelka głowicy do wymiany, Poza tym...
3,0
~kazp@tlen.pl
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
Auto ma przebieg ponad 200tys na liczniku.Przez 2 tys wysiadlo wspomaganie i comprex.Poza tym w mojej mazdzie sypie sie blacha.nadkola, drzwi.I spod.Jak na japonskie slabiutko. Mysle ze powstale usterki sa jednak w duzej mierze nastepstwem duzego przebiegu auta i malej dbalosci wlascicieli w Austrii o auto. Jednak na tle mojego poprzedniego Nissana 2.0slx auto wypada bardzo blado pod wzgledem niezawodnosci,Moze sie tu troche wylamie ale tak...
3,0
~gansta23
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
I tu już trochę gorzej. Blachy słabe - zwłaszcza tylne nadkola i ranty dolne drzwi. Trzeba o to zadbać żeby nie mieć dziury. Na lpg padła listwa - trochę kosztowało. Hamulce są dosyć drogie i szybko się zużywają. Zawieszenie nawet trwałe tylko siadają łączniki stabilizatora. Lubią się zaciski blokować w hamulcach. Mechanika ogólnie w porządku tylko trzeba kupić zadbane auto i dbać o nie. Elektryka bez zarzutu.
2,0
~ ilkxe@jadamspam.pl
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
Auto nie jest niezawodne jak na jaonczyka przystalo. Glowny mankament to silnik a zwlaszcza comprex. Nie zdazylem przejechac 5000km wysiadla mi glowica, pompa wspomagania, i reczny hamulec. NIestety majac wczesniej rewelacyjnie pozytywne doswiadczenia majac Primere, Lancera niesamowicie zawiodlem sie na tym aucie.Jest to japonczyk porzadnie wykonany ale czas daje mu rade.Nie polecam. Blacha najslabsza jest na tylnych nadkolach
5,0
~W. Gwoździu;) kulinho@wp.pl
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 105KM 77kW
w zasadzie bezawaryjne, jednak w przypadku napraw należy się liczyc z droższymi częściami, także blacharskimi, nie ma w zasadzie problemu z dostępem do części tyle, że dotyczy to aut bez gazu Koltec´a, w przypadku posiadania takiej instalacji należy się liczyć z problemami (drogimi!!!) - ja mam takie problemy, być może dlatego, że auto ma przejechane prawie 200000km, a być może wina leży po stronie polskiego gazu
5,0
~bogus_25@tlen.pl
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
Jedyną poważną usterką jest \"wyżarty\" prawy przedni zacisk hamulca, który na dniach będę musiał wymienić. Bardzo często widzę, jak wiele osób narzeka na comprex, dlatego tak ważne jest ,aby unikać zakupu mocno wyeksploatowanego samochodu. Dla potencjalnych właścicieli poleciłbym ten model w benzynie i założenie instalacji gazowej - otrzymają Państwo solidne i ekonomiczne auto.
2,0
~Marcin
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
Pęknięta głowica (norma), przegrzana chłodnica, słabiuśka, awaryja sprężarka Comprex (norma), problemy z dolotem, zawór startowy (potocznie i chyba nie słusznie nazywany EGR), tylne zaciski hamulcowe (też nie tanie) Największy problem-znaleźć dobrego mechanika od mazdy comprex co zdiagnozuje dobrze usterkę a nie wymiani pół auta a potem ręce rozłoży

Usterki Mazda 626 IV

Liczba wpisów: 26

Mazda 626 IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

1,0
~Beata, beata"sycyawnica.com.pl
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
COMPREX- jak silnik nie chodzi jak mikser kuchenny to tragedia. Nigogo nie stać na nowy kompresor, używki są od 1500 zł w zwyż i nikt nie daje gwarancji że będzie dobre, można regenerować ale też cena kosmiczna i na mały dystans km. Nie mogli zrobić normalnego turbo.............. w Importowanych to rzadko się zdarza ale polskie auta....
Mazda 626 IV Hatchback