Szukaj

Lista ocen Mazda 626 IV Hatchback 2.0 i 115KM 85kW 1991-1997 (38) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 32 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~PkS
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
Poprzedni wlasciciel przez 6 lat uzytkowania wymienil, wydech(caly bo skorodowal), uszczelke pod zaworami i oczywiscie co roku swiece, kable, hamulce (hamuja przy lekkim dotknieciu) wszystkie rzeczy eksploatacyjne na biezaco, auto ma 250000 przebiegu i pali na dotyk! Co 3-4 miesiace trzeba dolac oleju bo z full robi sie low. Wieksze koszty sa przy nowych BMW, mowie Wam, wiem cos o tym! Aaa..co do blachy to jest ocynkowana, takze jezeli jest...
5,0
~ediada
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
Kupiłem auto 2 lata temu. Wymieniłem 2 razy komplet sworzni w wahaczu przednim. Zastosowałem metodę oszczędnościową i kupiłem części z JC. Do napraw zawieszenia najlepiej używać oryginałów. Trochę drogie w stosunku do zamienników ale odwdzieczą się długim okresem bezawaryjnej eksploatacji. Wymieniłem również tłumik końcowy, tarcze i klocki. Generalnie tylko części eksploatacyjne.
5,0
~marcin85
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
jak wspomnialem wyzej pepetum mobile.. raz cos wsadzam (np. zarowki z przodu) i juz o tym nie mysle bo sie nei psuje. jedyny dobiazg to silowniki tylnej klapy.. oyginalne zdechly, kupilem uzywki ze szotu i tez juz zdechly.. kupie teaz nowki i zobaczymy na jak dlugo staczy.. a wato wspomniec ze auto ma 15 lat a tylna klapa jest cholenie ciezka :)
4,0
~Dariusz KARKOW
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
Jedyna rzecz, która wymieniłem z poza listy części eksploatacyjnych –kocki, układ wydechowy, itp.) to pompa wodna – oring puścił - przy 290 tysiącach. Koszt oryginalnej 140zł + wymiana. Ostatnio odmówił posłuszeństwo silnik szyby elektrycznej (szczotki).
5,0
~KWMN
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
kupiony 2 l temu,na wselki wypadek zmieniłem rozrząd ,tarcze hamulcowe z przodu i przednie amortyzatory-po 2 latach i ok.30 tys.km od kupna-poza olejem wszysko ok.
5,0
~Malborczyk
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
pomijam tu rzeczy które nie umyślnie przez własną nie uwagę zniszczyłem lub doprowadziłem do zniszczenia to nie ma do czego się przyczepić
4,0
~juj
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
Po 223tysiacach slychac przod zawieszenia (tuleje na wahaczach) i z tylu laczniki stabilizatorow,jak na nasze drogi to naprawde dobry wynik.
5,0
~Edzi
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
Auto ma 11 lat.....i...... nic się nie psuje poza częściami eksploatacyjnymi (klocki hamulcowe, nabicie klimy, wymiany filtrów i oleju).
4,0
~cebulba@poczta.interia.pl
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
Dotychczas wymieniłem: łączniki stabilizatora, łożyska kół przednich, osłony przegubów i jeden przegub (pękła osłona i nie zauważył nikt tego faktu).

Usterki Mazda 626 IV

Liczba wpisów: 26

Mazda 626 IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~m626
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
W ciągu 8 lat i 9 miesięcy - zacisk hamulca tylnego, zapieczona linka hamulca ręcznego, rozrusznik, uszczelka szyberdachu.
Mazda 626 IV Hatchback