Szukaj

Lista ocen Mazda 626 V (239) - Silnik

Na liście zabraknie 148 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Stary
Mazda 626 V
Kombi 2.0 115KM 85kW
żeby autko jechało trzeba je wkręcać przynajmniej na 3500obr. ale wszystkie japończyki tak mają.Mógłby mieć troche lepszy moment obrotowy
4,0
~iplap
Mazda 626 V
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Jest ok! Bardzo cichy (poprzedni jeździłem dieslem). Dobra elastyczność, ale jak chce się pogonić to trzeba trochę wyższe obroty powyżej 4000.
3,0
~jurek@vp.pl
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 101KM 74kW
tam niema zadnego łożyska ceramicznego w turbinie kupiłem łozyska za 120 zł poprzerabiałem obudowy na tokarce i chodzi wszystko cicho już 10 tysiecy kilometrów
4,0
~azbest5 azbest5@op.pl
Mazda 626 V
Hatchback 1.8 90KM 66kW
wszystko ok, tylko zastanawia mnie tak jakby klekotanie zaworów ,ale to może wina oleju syntetycznego , więc zmieniłem na półsyntetyk i zobaczymy
5,0
~Fenogra@wp.pl
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 101KM 74kW
silnik DITD rewelacja. Włożonego mam CHIPA co dało rezultat 150 KM . Elastycznoś jest niezł 130 VW pod góre zostaja daleko z tyłu hehe
5,0
~Dalajlama
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 TD 101KM 74kW
Jak narazie sprawuje sie super. Nie kopci, nie bierze oleju. Man go nie za dlugo wiec do tej pory jestem zadowolony.
4,0
~lukasz
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 DITD 90KM 66kW
troszke brakuje mocy moze przez to ze poprzefdnie auto mialo 40 km wiecej ale te znacznie mniej pali !! mazda górą !!
5,0
~per
Mazda 626 V
Kombi 2.0 115KM 85kW
jest auto rodzinne a wyścigowe ale nie rajdowe ale ścigałem się z 2litrową hondą prelude szwagra i szły równo więc nie jest źle;)
5,0
~Aston
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 TD 110KM 81kW
Bardzo dobry silnik, oszczędny ale tez jak trzeba dynamiczny, Ostatni silnik diesel-a Mazdy bez filtra cząstek stałych!!!
Dziennik kosztów dla Mazda 626 V
Średni koszt przejechania 100 km
30,67 zł
6,9
l/100km
8,4
l/100km
9,9
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~miłośnik niezawodnej i taniej w serwisowaniu motoryzacji
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 101KM 74kW
poprawnie, po wciśnięciu pedału i zadzaiłąniu sprężarki rusza do przodu głośny zarówno zimny jak też i ciepły
Mazda 626 V