Szukaj

Lista ocen Mazda 626 V (239) - Silnik

Na liście zabraknie 148 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Bulgarien
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 DITD 90KM 66kW
Silnik mruczy aż miło. Jedyny problem to to ze nie mogą go zdiagnozować prawdopodobnie przez padniety sterownik silnika (co kolwiek to jest). Tak mi powiedzieli w 3 punktach gdzie chciałem zdiagnozować silnik komputerem. A co najciekawsze serwis w Rzeszowie nie chciał się podiąć diagnostyki tego silnika twierdząc ze zajmują się tylko silnikami benzynowymi. Chciałem sprawdzić silnik ponieważ po przejechaniu koło 100km zaczynał mi dymić na siwo...
5,0
~mzebrows@gmail.com
Mazda 626 V
Kombi 2.0 115KM 85kW
Silnik pracuje równo i cicho.Dźwięk przy przyspieszaniu nie ma wprawdzie wiele wspólnego z miłym pomrukiem jak to jest w niektórych samochodach. Ot po prostu kawał japońskiej maszyny, posłusznie wkręcającej się w wysokie obroty.Kupowałem od 3 właściciela, więc nie znam przeszłości tego auta. Po zakupie samochodu okazało się że bierze olej (ok 1 litra na 1000km!!!) Czytałem że nie tylko moja 626 tak miała. Jednak po wymianie pierścieni...
2,0
~Peskart
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 TD 101KM 74kW
W tym caly problem. Szukalem wersji benzynowej 2l 136KM ale dalem sie skusic na turbo diesla 2l 110KM (pozna ewolucja tego silnika bo do 2000r mial 100KM). Koszmar ! Na wolnych obrotach drgania jak w traktorze (trzepalo ile wlezie wajcha biegow, pedalami, ale nawet siedzeniem !!!). Do 1800 obrotow tak mulasty, ze startujac mialbym problemy nawet z maluchem. Powyzej kop w d... i nie najgorzej. Na autostradzie OK. Podejrzewam ze od poczatku bylo...
4,0
~hajduk77
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 TD 101KM 74kW
To moja druga Mazda 626 pierwszą skasowałem też w Dislu. Rewelacyjny samochód żaden Niemiec mu nie dorówna pod wezględem niezawodności. Krytykanci narzekają bo kupili zajechany model. Disla przed kupnem sprawdza się na zimnym silniku. Czy lato czy zima przy odpaleniu pracuje równo tak pierwszy jak drugi niebrał mi oleju rzadnych problemów z elektryką Samochód produkowany przez japończyków a nie pijanego leniwego europejczyka Nie kupie nigdy...
4,0
~GhostDog
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 101KM 74kW
Kultura pracy tego silnika nie jest najlepsza zwłaszcza w porównaniu z silnikami konkurencji z tych lat, głośny i mało sympatyczny dźwięk. 101KM (lub to co z nich zostało z uwagi na wiek auta) wystarcza do zwykłej jazdy. Plusem samego silnika jest niezawodność (dlatego wystawiłem 4 pkt) z uwagi na brak elementów występujących w nowszych silnikach diesla jak filtr cząstek stałych czy awarii wtryskiwaczy itp. Odpowiedni serwis (wymiana olejów i...
4,0
~Paweł
Mazda 626 V
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Na jałowym chodzi cichutko i przyjemnie, wchodzenie w obroty generuje dźwięk znośny, ale nie motywujący szczególnie do wciskania pedału gazu. Moc tylko 90 km i w sumie to wystarcza, na plus-ciężko dostać mandat, na minus-manewr wyprzedzania trzeba kalkulować, nie zawsze się udaje nawet z gazem w podłodze. Silnik mało dynamiczny, ale dosyć elastyczny, szczególnie na trójce (prawie od zatrzymania do 7tys. obr/min), na dwójce czasami szarpie przy...
5,0
~pasjonat motoryzacjii.
Mazda 626 V
Kombi 2.0 115KM 85kW
do 14000tyś serwis w niemczech po, w warszawie na pradze z certyfikatem na auta japonskie. W ASO mozna stracic majątek ;), ale auto do 20000tyś 6 lat i dymi po przekriczeniu 5 tyś obr. a poniżej nie daje oznak diesla, dynamika naprawde robi wrażenie po 100km/h generalnie oprócz sewisu i wymiany podstaw serwisowych 0 awarii to niesłychane !! to moja 2 mazda wczesnejsza 1.8 1999r. bez zarzutów także. Widziałem w niemczech diesle z przebiegami...
5,0
~MILO58
Mazda 626 V
Kombi 2.0 115KM 85kW
TO MÓJ 25 SAMOCHÓD I WKOŃCU TRAFILEM NA TO CO CHCIAŁEM.KUPIŁEM ZA 5TYŚ DOŁOZYŁEM 3,5TYŚ I WIEM ŻE JEŻDZE I CO W NIM JEST ZMIENIPNE.ZACHCIAŁO MI SIE PRZEDTEM SZPANOWAĆ TO NIC TYLKO STAŁEM PO WARSZTATACH I TRZYMAŁEM SIE ZA KIESZEŃ.JESZCZE NA WIOSNĘ WRZÓCE GAZ I WIEM ŻE JEZDZĘ ZA PÓŁ DARMO OTO MOJA OPINIJA.FAKT CZĘSCI DROGIE ALE WIEM ŻE WYMIENIE NA ORYGINAŁY I MA CHODZIĆ NIE JAK W RENAULCIE KOMBIKU Z 2003R.ŻE BAŁEM SIE W WYJWCHAĆ Z DOMU ŻEBY...
4,0
~Robert
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Silnik nie wyróżnia się niczym ani pozytywnie, ani negatywnie. Warto wspomnieć, że raczej nie lubi gazu. Instalacja musi być dobra. U mnie tuż po jej zamontowaniu okazało się, że do wymiany są przewody wysokiego napięcia (400zł) bo na starych szarpał. Miałem też wymienić świece. W tej chwili jeździ na platynowych (55 zł/szt), ale ponieważ co mechanik to inna wersja jakie te nowe mają być (platynowe czy zwykłe) zdenerwowałem się i po prostu nie...
4,0
~dplec@itr.org.pl
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 101KM 74kW
Silnik w tym modelu oceniam na 4+ zaleta jest jego dynamika akurat w moim modelu co prawda po dość dużym przebiegu 235tys km mam do wymiany wtryskiwacz bo mam stuki na cylindrze a nowy to koszt 1300 zl nie liczac robocizny. Wada jest tez koszt wymiany rozrządu ktory trzeba robić co 100 tys km a ta przyjemnosc kosztuje 1800 zl i podobno trzeba to robic w serwisie bo gdzie indziej sie tego nie podejmuja no ale coz to juz samochod z gornej polki...
Mazda 626 V