Szukaj

Lista ocen Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020 (103)

Pokaż filtry
3,6
~Mateusz Derek
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Auto dostała żona z firmy, jest to któreś auto z kolei, które jest we flocie...i kolejny kupiony bubel na kołach. pierwsza rzecz to jakość wykonania wnętrza, szwy na kierownicy ...w sumie ich nie ma, zgłoszone do serwisu a serwis milczy, druga kwestia to silnik a raczej jego spalanie, przy normalnej jeździe w mieście nie ma możliwości zejścia poniżej 10/10.5 litrów na 100km w trasie przy 140 km/h spalanie sięga 11 litrów nawet 12...na...
4,4
~Marcin
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Świetny, komfortowy samochód, dzięki któremu codzienna jazda do pracy stała się znacznie przyjemniejsza. Zrozumiałem o co chodzi w Jinba Ittai. :)
4,3
~Maciej
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Mój samochód to wersja z ręczną skrzynią biegów w pełni wyposażona z wyjątkiem oferowanego ogrzewania postojowego, które zastąpiłem elektrycznym ogrzewaniem. Generalnie fajne auto z uciążliwymi mankamentami jak irytujące często źle działające systemy wspomagania kierowcy, których nie można wyciszyć na stałe czy pewne niedociągnięcia w ergonomii. Rzeczywiste spalanie benzyny i rzeczywista użytkowa wielkość bagażnika zdecydowanie niezgodne...
4,6
~lognith
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Auto ma kilka drobnych wad, ale ogółem trudno mu cokolwiek zarzucić. Jazda tym samochodem to czysta przyjemność.
4,4
~Emilia
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Największe plusy - piękny wygląd, eleganckie wnętrze, klasyczna ergonomia wnętrza. Największy minus - system dezaktywacji cylindrów, który powoduje wibracje. Komputer robi wszystko, aby możliwie często jechać na 2 cylindrach co ma miejsce w sytuacjach nieadekwatnych np. przy obrotach w okolicach 1500 i/lub niewielkiej prędkości. W momencie dodania gazu, ale na tyle lekko, że nie wchodzi się w tryb 4 cylindrów, to wibracje są najbardziej...
4,4
~Artur
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Nigdy nie lubiłem opinii krytykujących za wszystko, postaram się takiej nie napisać. Auto ładne w środku i na zewnątrz, ale mam wrażenie, że ma problem ze spasowaniem elementów karoserii, jak również wnętrza; linia deski rozdzielczej przechodzi ładnie w linię drzwi, ale szczelina między deska a drzwiami wygląda tandetnie. Autem się bardzo przyjemnie jeździ, natomiast systemy wspomagające, a szczególnie utrzymanie pasa ruchu działa fatalnie....
4,2
~IjonTichy
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Auto skrojone na mnie - emeryta, który toczy się spokojnie i w ciszy 120 km/h. Do tego nadaje się najlepiej. Te czasy, kiedy szalałem w terenie albo robiłem dzienne przebiegi powyżej 1000 km z przeciętną 100 km/h niestety bezpowrotnie minęły. A dzisiaj żona powiedziała "wiesz, jak jeździłeś tym turbodoładowanym dieslem to słyszałam cię od końca ulicy a teraz to nawet kot nie słyszy jak wjeżdżasz do garażu"
4,5
~Filip B
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Auto zgodnie z oczekiwaniami. Ponadczasowy wygląd, dobre wyposażenie, sprawny układ jezdny i napędowy. Bardzo dobre nagłośnienie Bose.
4,4
~WitLeg
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Auto więcej obiecuje niż daje - wokół dwulitrowego silnika zaprojektowano ładne nadwozie, ciekawe wnętrze i tyle.
4,6
~Paweł
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Auto piękne i wygodne. Dorze zbalansowane zawieszenie jak na polskie drogi. Jest parę rzeczy które irytują. np automatyczny hamulec ręczny którego nie da się w prosty sposób wyłączyć żeby nie działał w automacie, funkcja Auto Hold którą trzeba włączać za każdym odpaleniem silnika, plastiki na wysoki połysk które rysują się nawet po przetarciu ich dłonią. Jednak to nie wpływa na pozytywną ocenę całego samochodu. Mazda odwaliła kawał dobrej...
Mazda CX-30