AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Mazda
CX-30
2.0 SKYACTIV-G 150 KM 110 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
(78) - Skrzynia biegów
Na liście zabraknie
92
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~ArtL
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
wygodna, krótka - czasem ( rzadko ) pojawia się problem z oporem przy wrzucaniu jedynki przy działającym i-stopie, wtedy trzeba dać na dwójkę i dopiero jedynka, żeby nie szarpać skrzyni. To pewnie wynika ze specyfiki rozwiązania Mazdy, to chyba jedyne rozwiązanie na rynku ( podobno jeszcze u mercedesa to jest), że zapłon przy i-stopie nie następuje z rozrusznika, tylko z samozapłonu, także autem nie szarpie, a start jest praktycznie...
Dodane
ponad rok temu
3,0
~Artur
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Wszyscy Chwalą, że tak wspaniale wybiera się biegi. Nie, jest mocno przeciętnie. Nie ma możliwości by jednostajnym ruchem zmienić bieg z 2 na 3, wówczas trafia się pośrodku. Wybierak w małym Rio z 2018 r. pracuje bardziej precyzyjnie, chociaż Ceed z 2021 ma podobnie. Wg mnie producenci cofają się w tym zakresie. Porównując z VAGami z przełomu tysiąclecia, japońscy producenci cofnęli się. Szkoda. Co do przełożeń - plusem jest bardzo długa 2...
Dodane
3 lata temu
4,0
~Grzegorz
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Skrzynia płynnie zmienia biegi . Bardzo komfortowa do powolnego manewrowania w garażu. Niewiele osób zwraca na to uwaga ale jestvti istotną różnicą automatów z hydrokinetycznym sprzęgłem w porównaniu z DSG, w których przy ruchu w korku lub manewrowaniu ciągle jest wyczuwalne poślizg na sprzęgłach. Skrzynia ma pewną cechę, że „‚nie ufa silnikowi” i czasem za wcześnie redukuje np by wrócić do prędkości np 120 na ustawionej tempomacie gdy...
Dodane
10 miesięcy temu
5,0
~lognith
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Niektórzy narzekają na rzekomą ospałość tej skrzyni. Ja nie mam takich spostrzeżeń. Działa sprawnie i całkiem komfortowo. Trzeba mieć na uwadze, że to tradycyjna (choć zmodyfikowana) skrzynia hydrokinetyczna, zatem np. zmianę biegów czuć, choć nieznacznie. Trzeba trochę doświadczenia, żeby operować nią w optymalny sposób (kwestia umiejętnego operowania pedałem gazu), ale ogółem naprawdę nie mogę o te skrzyni powiedzieć złego słowa.
Dodane
2 lata temu
3,0
~Michał Kwiatkowski
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Tutaj dobre 3 dwujka nieco się haczy jedynki co któryś zaś nie można wrzucić jadąc od zera, stary kierowca wie co zrobić dwa róży sprzęgło lub z 3 na jedynkę, Mazda wie o tym i mówi że tak czasem jest , Szkoda że na YouTube nikt testując mazde o tym nie mówi
Dodane
ponad rok temu
5,0
~Michał
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Słyszałem komentarze, że działa z lekkim opóźnieniem, szczególnie przy wykonywaniu manewrów wyprzedzania - fakt, czuję lekkie opóźnienie - nie przeszkadza mi to i myślę, że to kwestia nauczenia się auta i przyzwyczajenia.
Dodane
10 miesięcy temu
4,0
~Mateusz Derek
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Inżynierowie chyba mało czasu poświęcili na działanie skrzyni, przy nagłym przyspieszeniu redukuje biegi do bardzo niskich przez co silnik wyje strasznie, Ale jak się bujnie to już zmienia biegi ładnie.
Dodane
ponad rok temu
5,0
~Mike
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Skrzynia automatyczna, hydrauliczna. Czytałem opinie, że jest mało dynamiczna. Faktycznie, trzeba jej dać chwilę na reakcję, ale jak dla mnie to nie stanowi najmniejszego problemu.
Dodane
ponad rok temu
4,0
~Mariusz M.
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
manual, bardzo chwalona przez dziennikarzy co przyczyniło się do wyboru ale w praktyce ocena "tylko" 4+, u mnie czasami haczy jedynka (może to wina egzemplarza)
Dodane
3 lata temu
Usterki
Mazda CX-30
Liczba wpisów:
16
Mazda CX-30 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu
Najnowsze usterki
brak wyłączenia na stałe alarmu dźwiękowego przy wadliwym działaniu systemu rozpoznawania znaków drogowych i zmęczenia kierowcy
Nie działa zamykanie samochodu ( klamki)
Airbag
Zobacz więcej
usterek
5,0
~Emilia
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Manuala skrzynia biegów w wydaniu Mazdy jest bardzo dobra. Drążek jest krótki, przełożenia mają mały skok i jednocześnie przyjemny opór. Całość chodzi bardzo precyzyjnie.
Dodane
3 lata temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Mazda CX-30
Zobacz 5 aut
od ręki
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
4,6 (170 ocen)
Sprawdź oferty Mazda CX-30
Wybierz inny silnik
2.0 Skyactiv-G 122 KM
2.0 SKYACTIV-G 150 KM
2.0 Skyactiv-X 180 KM
2.0 Skyactiv-X 186 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Mazda CX-30 w pigułce
Mazda CX-30
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Mazda CX-30
Dane techniczne
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
Raporty zużycia paliwa
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
Opinie
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
Usterki
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
Publikacje
Mazda CX-30
Newsy
Mazda CX-30
Galerie
Mazda CX-30
Nasze pomiary
Mazda CX-30
Filmy
Mazda CX-30
Ogłoszenia
Mazda CX-30
Ceny aut używanych
Mazda CX-30
Dziennik kosztów
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
Opinie o instalacjach LPG
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
Testy zderzeniowe
Mazda
Aktualnie przeglądasz
Mazda CX-30
Dane techniczne
381 raportów
zużycia paliwa
Ceny nowych
od 119 tys. zł
16 zgłoszonych
usterek
2 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Mazda CX-30
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy