Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-5 I SUV Facelifting

Aleksander, 8 lat temu
Silnik 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-5 I SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW 2015-2017 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Auto może się podobać. Zanim zdecydowałem się na zakup testowałem Outlandera, BMW serii 2 Tourer i oczywiści Mazdę 6 z silnikami 2,0 PB. CX-5 wygrała ze względu na wyposażenie i silnik 2,5 i przyśpieszenie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 2,5 l to bdb. wybór w połączeniu z automatyczną skrzynią biegów. Podczas normalnej jazdy w mieście dość ograniczony apetyt na paliwo. Po przejechaniu 10000 km zużycie na poziomie 8,9 l/100. Jazda typowo miejska po szczecińskim ulicach. Instrukcyjne zużycie - 9,3 l/100.
4,0
Skrzynia biegów
Zarówno w mieście jak i poza dość szybko i chętnie reaguje na przyśpieszenie. Szybka redukcja. W ekstremalnych sytuacjach pomaga przełącznik sport.
4,0
Układ jezdny
Auto dobrze prowadzi się. Dość stabilne w zakrętach, bez przechyłów. Oczywiście twardsze zawieszenie daje znać.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń, aczkolwiek słupek A mocno ogranicza widoczność przy zakrętach i zasłania pieszych.
4,0
Ergonomia
Jednorazowo po polskich drogach przejechałem 1000 km bez nadmiernego zmęczenia. Oczywiście z przerwami na tankowanie i małe co nieco.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń, podczas jazdy latem. Zobaczymy jak będzie jesienią i zimą.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Naprawdę wygodnie z przodu dla wzrostu 180 i 183 na tylnej kanapie.
4,0
Wyciszenie
Do 120 km/h dość dobre. Powyżej to już gabaryty dają znać o sobie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miejska jazda 8,9 l/100. To dobry wynik i poniżej oficjalnych danych-aż dziwne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bdb. Takie wyposażenie za taką cenę - pełna opcja (2,5 l AWD automat) - plus dopłata za czerwony lakier i kilka drobiazgów. Oczywiście przyśpieszenie 8 s do setki. BMW Tourer mniejszy, gorsze wyposażenie i droższy. O innych BMW z serii X i Audii serii Q nie wspomnę bo to inna bajka ?cenowa.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie oceniam. Cóż można powiedzieć po przejechaniu 10000 km. Zobaczymy co będzie po 100.000 km
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda CX-5 I SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Średni koszt przejechania 100 km
63,00 zł
9,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda CX-5 I SUV Facelifting