Szukaj

Lista ocen Mazda CX-5 II SUV Facelifting (34) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 42 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Kamil
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Chyba najlepiej wyciszone auto w klasie. Poprzednie roczniki ponoć tak sobie z tym radziły, ale teraz nie ma wstydu. Cała podłoga jest zakryta płytą, szyby są laminowane. Przy dobrych oponach w środku słychać tylko silnik. Dodam, że robiłem jazdę testową CX-5 i Volvo XC-60 tego samego dnia i miałem wrażenie że w CX-5 jest lepiej. OK, robi się głośniej gdy silnik wchodzi na wysokie obroty, ale nawet przy 160 km/h jest znośnie. Nie wiem gdzie...
5,0
~Empe
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Cóż.... Na tym zależało mi najbardziej. Na komforcie jazdy, a właściwe wyciszenie jest do tego niezbędne. Jest bardzo cicho. Do 90 bajka, do 120 nadal komfortowo, powyżej i autostradowo jazda pozostaje bez szwanku dla uszu. Przy 160 zaczyna robić się mniej przyjemnie. Jazda w granicach dopuszczalnych prędkości na danej drodze gwarantuje cisze i spokój. A wtedy rozkoszujemy się Rage Against The Machine z nagłośnienia systemu Bose... Uwielbiam:)
5,0
~Marcin
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Do głównych poprawek auta po liftingu należało poprawienie wyciszenia. Nie wiem jak było w poprzedniej wersji (koledzy czasem narzekali na mazdy) ale tu jest świetnie. Bardzo się z żoną zdziwiliśmy. Jest tak jak powinno być. Może to nie maybach ale jak na taki tyłkowóz jest wystarczająco.
4,0
~Jacek
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G 194KM 143kW
Starsze CX-5 podobno były kiepsko wyciszone ale ten model jest przyzwoity. Nieco do klasy premium mu brakuje ale oceniam w tej klasie cenowej. Są lepiej wyciszone auta w tej cenie ale nawet przy prędkościach 140 km/h nie boli głowa i słychać radio.
4,0
~CX-5
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Przy prędkościach powyżej 140km/h jest już głośniej ale nie tragicznie. Poniżej tej prędkości i niższych jest o.k. To moje subiektywne odczucia.
5,0
~Jerzy Rąbalski
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Co zaskoczyło już podczas jazdy demonstracyjnej, to cisza w kabinie. Ta cisza pozwala na swobodną rozmowę z pasażerami nawet podczas dynamicznej jazdy.
4,0
~kainbers
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Jest ok ale mogło być lepiej, przy 160km/h można swobodnie bez podnoszenia głosu rozmawiać z pasażerami z tyłu.
4,0
~Klimczak
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Prawidłowe, aczkolwiek na sporadycznych nawierzchniach jest nieco głośniej, aniżeli w konkurencyjnych autach z tego segmentu.
3,0
~Lukasz
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Tu Mazda nigdy nie była genialna.I dalej nie jest. Jest OK ale premium to nie jest na maksa.
Dziennik kosztów dla Mazda CX-5 II SUV Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
60,00 zł
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Paweł Rzeszów
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Przy niskich obrotach silnika cichutko, ale przy wyższych już nie.
Mazda CX-5 II SUV Facelifting