Szukaj

Lista ocen Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW od 2021 (39) - Silnik

Na liście zabraknie 25 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Johny
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Auto odebrane 31 lipca tego roku. Po zrobieniu 2400 km stwierdziłem iż czas na wymianę oleju po tak zwanym dotarciu. Olej wymieniłem w ASO i po wyjeździe zaczęła się jazda. Silnik zaczął chodzić nieco szorstko a po przyjeździe do domu usłyszałem stuki w silniku. Umówiłem się w ASO na diagnozę i okazało się że uszkodzenia doznał sworzeń tłokowy na czwartym cylindrze bądź też panewki. Jednakże w mailu od ASO otrzymałem informację że jest to...
5,0
~Empe
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
2.0 wolnossący i 165 KM nie zwiastuje nadmiernych szaleństw. Jednak wbrew pozorom jest dobrze, a nawet bardzo dobrze. Nie mam w sobie żyłki rajdowca, ale lubię wdusić od czasu do czasu pedał gazu. Zapewniam, że po redukcji i mocnym depnięciu ta buda idzie do przodu i potrafi dać frajdę. Niestety w automacie w trakcie jazy próbnej nie byłem w stanie tego osiągnąć. Silnik jest cichy i ekonomiczny. Jak wiozłem pierwszy raz współpracowników do...
4,0
~Kamil
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Więcej Nm byłoby zbawienne, ale to nie jest tak że to muł. Przed zakupem naczytałem się opinii że to „w ogóle nie jedzie”, ale wybrałem się na jazdę testową i szybko obaliłem ten mit. Może to kwestia poprawek po liftingu, nie mam w ogóle porównania ze starszymi egzemplarzami. Jedzie bardzo kulturalnie, liniowo przyspiesza, dobrze brzmi i nie pali dość dużo. W okolicach 3-4 tys. obrotów jest całkiem żwawy.
4,0
~Marcin
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Bezawaryjny ale i bez duszy. Naprawdę wystarczający do normalnego codziennego użytkowania ale choć trochę więcej dynamiki by się przydało. Bardzo oszczędny - bez sensu pchać się w hybrydy. Najlepiej jakby miał turbo. Ale fakt, to dobra inwestycja na kolejne lata.
5,0
~dant
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Zero problemów, dobrze wyciszony. Jadąc wieczorem po mieście odcinek około 10km bez korków spalanie na poziomie 6,5l/100km. Dla mnie 165KM wystarcza. Obecnie przy dużej sieci dróg ekspresowych i autostrad moc silnika nie ma tak dużego znaczenia jak kiedyś.
4,0
~Tomasz
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Nie jest demonem przyśpieszenia, ale byłem tego świadomy przed zakupem. Zacząłem ponownie odczuwać radość z bezpiecznej i spokojnej jazdy. Lepiej wyjechać 15 wcześniej i dotrzeć bezpiecznie na miejsce bez zbędnego stresu
4,0
~Tomasz
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Nie jest demonem przyśpieszenia, ale byłem tego świadomy przed zakupem. Zacząłem ponownie odczuwać radość z bezpiecznej i spokojnej jazdy. Lepiej wyjechać 15 wcześniej i dotrzeć bezpiecznie na miejsce bez zbędnego stresu
4,0
~Tomasz
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Nie jest demonem przyśpieszenia, ale byłem tego świadomy przed zakupem. Zacząłem ponownie odczuwać radość z bezpiecznej i spokojnej jazdy. Lepiej wyjechać 15 wcześniej i dotrzeć bezpiecznie na miejsce bez zbędnego stresu
4,0
~Tomasz
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Nie jest demonem przyśpieszenia, ale byłem tego świadomy przed zakupem. Zacząłem ponownie odczuwać radość z bezpiecznej i spokojnej jazdy. Lepiej wyjechać 15 wcześniej i dotrzeć bezpiecznie na miejsce bez zbędnego stresu
5,0
~kainbers
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
W miarę możliwości żwawy ale potrzebuje czasu do osiągnięcia setki. Brakuje trochę mocy w jeździe autostradowej, lecz mimo tego spokojnie i bez hałasu pracuje przy prędkościach żędu 140/160.
Mazda CX-5 II SUV Facelifting