AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Mazda
CX-5
II
SUV Facelifting
2.0 SKYACTIV-G 165 KM 121 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW od 2021
(54) - Silnik
Na liście zabraknie
38
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
1,0
~Johny
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Auto odebrane 31 lipca tego roku. Po zrobieniu 2400 km stwierdziłem iż czas na wymianę oleju po tak zwanym dotarciu. Olej wymieniłem w ASO i po wyjeździe zaczęła się jazda. Silnik zaczął chodzić nieco szorstko a po przyjeździe do domu usłyszałem stuki w silniku. Umówiłem się w ASO na diagnozę i okazało się że uszkodzenia doznał sworzeń tłokowy na czwartym cylindrze bądź też panewki. Jednakże w mailu od ASO otrzymałem informację że jest to...
Dodane
2 lata temu
5,0
~Empe
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
2.0 wolnossący i 165 KM nie zwiastuje nadmiernych szaleństw. Jednak wbrew pozorom jest dobrze, a nawet bardzo dobrze. Nie mam w sobie żyłki rajdowca, ale lubię wdusić od czasu do czasu pedał gazu. Zapewniam, że po redukcji i mocnym depnięciu ta buda idzie do przodu i potrafi dać frajdę. Niestety w automacie w trakcie jazy próbnej nie byłem w stanie tego osiągnąć. Silnik jest cichy i ekonomiczny. Jak wiozłem pierwszy raz współpracowników do...
Dodane
3 lata temu
1,0
~Miro
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Kupiłem druga Mazdę Cx5 z 2023r. Od maja 2024 kiedy odebrałem samochód przejechałem około 4000km. Latem coś zaczeło klekotac w silniku pojechałem do ASO i powiedzieli ze tak ma być. Nie dawało mi to spokoju i na początku września 2024r zostawiłem auto w serwisie, po diagnostyce okazało się, że walki rozrządu i dzwigienki do wymiany. Oczywiście nie wszystkie części były dostępne, muszą sprowadzać z Japonii. Czekam już 2,5 miesiąca na części....
Dodane
ponad rok temu
4,0
~Kamil
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Więcej Nm byłoby zbawienne, ale to nie jest tak że to muł. Przed zakupem naczytałem się opinii że to „w ogóle nie jedzie”, ale wybrałem się na jazdę testową i szybko obaliłem ten mit. Może to kwestia poprawek po liftingu, nie mam w ogóle porównania ze starszymi egzemplarzami. Jedzie bardzo kulturalnie, liniowo przyspiesza, dobrze brzmi i nie pali dość dużo. W okolicach 3-4 tys. obrotów jest całkiem żwawy.
Dodane
2 lata temu
1,0
~cx5
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Przy przebiegu ok 1 tys km stuki z rozgrzanego silnika w zakresie obrotow 500/1000. 3krotna próba wypersfadowania ASO że tak nie powinno być poskutkowała reklamacją. Do wymiany silnik krótki. Obecnie po miesiącu oczekiwania auto nadal w serwisie z powodu braku części.
Dodane
11 miesięcy temu
4,0
~Marcin
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Bezawaryjny ale i bez duszy. Naprawdę wystarczający do normalnego codziennego użytkowania ale choć trochę więcej dynamiki by się przydało. Bardzo oszczędny - bez sensu pchać się w hybrydy. Najlepiej jakby miał turbo. Ale fakt, to dobra inwestycja na kolejne lata.
Dodane
2 lata temu
5,0
~dant
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Zero problemów, dobrze wyciszony. Jadąc wieczorem po mieście odcinek około 10km bez korków spalanie na poziomie 6,5l/100km. Dla mnie 165KM wystarcza. Obecnie przy dużej sieci dróg ekspresowych i autostrad moc silnika nie ma tak dużego znaczenia jak kiedyś.
Dodane
2 lata temu
4,0
~Tomasz
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Nie jest demonem przyśpieszenia, ale byłem tego świadomy przed zakupem. Zacząłem ponownie odczuwać radość z bezpiecznej i spokojnej jazdy. Lepiej wyjechać 15 wcześniej i dotrzeć bezpiecznie na miejsce bez zbędnego stresu
Dodane
2 lata temu
4,0
~Tomasz
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Nie jest demonem przyśpieszenia, ale byłem tego świadomy przed zakupem. Zacząłem ponownie odczuwać radość z bezpiecznej i spokojnej jazdy. Lepiej wyjechać 15 wcześniej i dotrzeć bezpiecznie na miejsce bez zbędnego stresu
Dodane
2 lata temu
Usterki
Mazda CX-5 II
Liczba wpisów:
24
Mazda CX-5 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu
Najnowsze usterki
P2662
Skrzynia biegów
Stuki zawieszenia/układu hamulcowego
Zobacz więcej
usterek
4,0
~Tomasz
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Nie jest demonem przyśpieszenia, ale byłem tego świadomy przed zakupem. Zacząłem ponownie odczuwać radość z bezpiecznej i spokojnej jazdy. Lepiej wyjechać 15 wcześniej i dotrzeć bezpiecznie na miejsce bez zbędnego stresu
Dodane
2 lata temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Mazda CX-5
Zobacz 1 auto
od ręki
Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW od 2021
4,7 (92 oceny)
Sprawdź oferty Mazda CX-5
Wybierz inny silnik
2.0 SKYACTIV-G 165 KM
2.5 SKYACTIV-G 194 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Mazda CX-5 w pigułce
Mazda CX-5
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Mazda CX-5
Dane techniczne
Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW od 2021
Raporty zużycia paliwa
Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW od 2021
Opinie
Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW od 2021
Usterki
Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW od 2021
Publikacje
Mazda CX-5
Newsy
Mazda CX-5
Galerie
Mazda CX-5
Nasze pomiary
Mazda CX-5
Filmy
Mazda CX-5
Ogłoszenia
Mazda CX-5
Ceny aut używanych
Mazda CX-5
Dziennik kosztów
Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW od 2021
Opinie o instalacjach LPG
Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW od 2021
Testy zderzeniowe
Mazda
Aktualnie przeglądasz
Mazda CX-5 II SUV Facelifting
Dane techniczne
137 raportów
zużycia paliwa
Ceny nowych
od 157 tys. zł
2 zgłoszone
usterki
7 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Mazda CX-5
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy