Szukaj

Lista ocen Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW od 2021 (46) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 46 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Kamil
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Chyba najlepiej wyciszone auto w klasie. Poprzednie roczniki ponoć tak sobie z tym radziły, ale teraz nie ma wstydu. Cała podłoga jest zakryta płytą, szyby są laminowane. Przy dobrych oponach w środku słychać tylko silnik. Dodam, że robiłem jazdę testową CX-5 i Volvo XC-60 tego samego dnia i miałem wrażenie że w CX-5 jest lepiej. OK, robi się głośniej gdy silnik wchodzi na wysokie obroty, ale nawet przy 160 km/h jest znośnie. Nie wiem gdzie...
Dodane 2 lata temu
5,0
~Empe
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Cóż.... Na tym zależało mi najbardziej. Na komforcie jazdy, a właściwe wyciszenie jest do tego niezbędne. Jest bardzo cicho. Do 90 bajka, do 120 nadal komfortowo, powyżej i autostradowo jazda pozostaje bez szwanku dla uszu. Przy 160 zaczyna robić się mniej przyjemnie. Jazda w granicach dopuszczalnych prędkości na danej drodze gwarantuje cisze i spokój. A wtedy rozkoszujemy się Rage Against The Machine z nagłośnienia systemu Bose... Uwielbiam:)
Dodane 3 lata temu
5,0
~Marcin
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Do głównych poprawek auta po liftingu należało poprawienie wyciszenia. Nie wiem jak było w poprzedniej wersji (koledzy czasem narzekali na mazdy) ale tu jest świetnie. Bardzo się z żoną zdziwiliśmy. Jest tak jak powinno być. Może to nie maybach ale jak na taki tyłkowóz jest wystarczająco.
Dodane 2 lata temu
5,0
~Adam
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Dla mnie poziom bardzo zadowalający. Nawet przy prędkościach 130 - 140 km/h nie trzeba za bardzo podnosić głosu przy rozmowie z pasażerem.
Dodane ponad rok temu
3,0
~Tomasz
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
W mojej wersji byłoby super gdyby było troszkę ciszej w środku. Jednak słychać zewnątrz, a przy zimowych oponach nawet dosyć intensywnie.
Dodane ponad rok temu
4,0
~CX-5
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Przy prędkościach powyżej 140km/h jest już głośniej ale nie tragicznie. Poniżej tej prędkości i niższych jest o.k. To moje subiektywne odczucia.
Dodane 2 lata temu
5,0
~Jerzy Rąbalski
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Co zaskoczyło już podczas jazdy demonstracyjnej, to cisza w kabinie. Ta cisza pozwala na swobodną rozmowę z pasażerami nawet podczas dynamicznej jazdy.
Dodane 2 lata temu
1,0
~Łukasz
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Z jednej strony brak huku powietrza wokół głowy. Z drugiej głośny silnik, odgłosy z kół, niepokojące buczenie napędu.
Dodane 4 miesiące temu
4,0
~marek
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
po rozgrzaniu silnika jest w miarę cichy ale można byłoby bardziej wyciszyć, słychać silnik po dynamicznym naciśnięciu gazu
Dodane 10 miesięcy temu
Dziennik kosztów dla Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Średni koszt przejechania 100 km
60,00 zł
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~marek
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
po rozgrzaniu silnika jest w miarę cichy ale można byłoby bardziej wyciszyć, słychać silnik po dynamicznym naciśnięciu gazu
Dodane 10 miesięcy temu
Mazda CX-5 II SUV Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów