Szukaj

Lista ocen Mercedes GLC (38) - Układ jezdny

Pokaż filtry
2,0
~Mirek
Mercedes GLC C253
SUV Facelifting 2.0 200d 163KM 120kW
całokształt jest okej , ale ma jedną dużą wadę - poprzeczne garby (dwa koła naraz) . Nawet na bardzo małych (dojazd do świateł pofałdowany asfalt) i z bardzo małą predkością 40km/h dobija zawieszenie do końca z bardzo nieprzyjemnym uderzeniem. Mam stare audi 15 lat i i w nim nic nie czuć a tu tak jak bym z 70km/h chciał wjechać na wysoki krawężnik. Po za tym kierownica drga na zakrętach ( przy ok 90km/h ) zgłaszałem juz 3 razy w serwisie...
1,0
~nieznaczekApewnośćsiebie
Mercedes GLC C253
SUV 2.0 250 211KM 155kW
Mocno wspomagany. W mieście pomaga. Do sportowej jazdy nie nadaje sie - nie da się go wyczuć na zakręcie. Mam pakiet zewn. Exclusive, a co za tym idzie miekkie zawieszenie. Niby miekkie, a studzienki troche czuc, a w zakręcie to cały czas hamuje żeby nie wypaść. Serio takie samo zawieszenie ma Octavia II - po prostu żal. Wiadomo samochód nie ma być sportowy, ale naprawdę polecam jazdę testową i sami zobaczycie, że zawieszenie jest dziwne....
1,0
~Coogee
Mercedes GLC C253
SUV 2.1 220 d 170KM 125kW
Na autostradzie po pokonaniu poprzecznego progu ( wjazd na mostek, przejście asfalt-beton) kierownica wpada w rezonans przez ok 5 sek. Po zmianie software zostało to naprawione. Niestety nadal przy pokonywaniu progu zwalniającego (40km/h) na osiedlu zawieszenie dobija nieprzyjemnie. Jadąc po delikatnie nierównej drodze czuje ciągłe drgania na kierownicy i zawieszeniu (Kia sportage jest lepsza)
5,0
~Darek
Mercedes GLC C253
Coupe Facelifting 2.0 300d 245KM 180kW
Polecam wersję z pneumatycznym zawieszeniem (Air Body Control) są to najlepiej wydane pieniądze ze wszystkich dodatków na które się zdecydowałem. Wybrałem tą opcję ponieważ podczas jazd próbnych auto ze standardowym zawieszeniem dość mocno biło podczas pokonywania progów zwalniających oraz podobnych przeszkód.Ogólnie zawieszenie sprawiało wrażenie bardzo twardego.
5,0
~Andrzej
Mercedes GLC X254
SUV 2.0 220d MHEV 197KM 145kW
Bardzo duża poprawa w stosunku do poprzedniego GLC. Zawieszenie cichsze, nie dobija, trochę twardsze i stabilniejsze. Czuć że samochód sporo waży, ale daje radę. Wszelkie hopki i spowalniacze można szybko przejeżdżać bez obawy o zawieszenie. Układ kierowniczy jak zawsze w Mercedesach świetny. Napęd na 4 koła super.
5,0
~Paweł
Mercedes GLC C253
SUV Facelifting 2.0 200d 163KM 120kW
Rewelacja. Jest bardziej skrętny niż nawet Audi Q3, które jest jednak o dobre 30 cm krótsze. W porównaniu z BMW X3 czy Audi Q5 zdecydowanie lepiej sobie radzi z np. ciasnym zakrętem 90 st. Prowadzi się delikatnie i z pełną kontrolą, nawet przy 180 km/h nie pojawiają się jakieś głupie stukania czy bicia. Wg mnie najlepszy punkt GLC.
5,0
~bithoven
Mercedes GLC
SUV AMG 3.0 AMG 43 367KM 270kW
Przetestowany zimą na razie, ale w porównaniu z napędem quattro (haldex) napęd 4matic sprawuje się dobrze. Samochód dużo cięższy i wyżej usytuowany środek ciężkości niż w poprzednim aucie, natomiast prowadzi się jak precyzyjnie i nie jest to w zakrętach za bardzo odczuwalne. Trzeba pamiętać, że wciąż jest to SUV.
3,0
~sonicoseus
Mercedes GLC C253
SUV 2.0 250 211KM 155kW
Niestety miękki na zakrętach, skręca trochę jak ponton, potrafi się ostrzej wychylić, kierownica nie daje takiego wyczucia układu jezdnego jak bym sobie tego życzył. Natomiast nie słychać pracy zawieszenia, dobrze tłumi nawet spore nierówności mimo, że profil mojej opony to tylko 40 mm.
5,0
~Prezes
Mercedes GLC X254
SUV 2.0 200 MHEV 204KM 150kW
W GLC musiałem od razu ustawić tryb sportowy kierownicy, bo miałem wrażenie dużo gorszego prowadzenia na krętych drogach niż w X3. I teraz jest podobnie w obu, chociaż mam wrażenie jakbym wolniej jeździł, jakby mniej pewnie czując że samochód sobie poradzi.
4,0
~Rafek
Mercedes GLC C253
SUV Facelifting 2.0 200d 163KM 120kW
Bardzo komfortowy, ale w zakrętach i przy szybszej jeździe sprawuje się lepiej niż można by przypuszczać. Przy niezbyt szybkim pokonywaniu progu zwalniającego potrafi nieprzyjemnie dobić - za to odejmuję gwiazdkę.
Mercedes GLC