Szukaj

Lista ocen Mercedes Klasa E W210 (188) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 264 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~TheBenzOrNothing
Mercedes Klasa E W210
Sedan 2.9 Turbo-D 129KM 95kW
Aktualnie pojawił się problem z turbo, które podaje za dużo mocy i w efekcie komputer je odłacza, żeby nie uszkodzić silnika. Wtedy auto przechodzi w tryb serwisowy. Przy zakupie należy uważać na tryb serwisowy. Jest ich kilka. Jeśli jest problem z silnikiem/turbo objawia się to ograniczeniem do 3 000 obrotów i kagańcem na 130kmph, można wtedy wyciągnąć do 150kmph, ale tylko rozpędzając samochód z górki. Do 70 kmph trudno jest odczuć...
1,0
~krzysztof
Mercedes Klasa E W210
Sedan 2.9 Turbo-D 129KM 95kW
Jadąc z żoną i 2 letnim dzieckiem na wczasy, nad morze urwał się element mocujący sprężynę przedniego zawieszenia tzw kielich . Sprężyna została na ulicy. Kielich był zardzewiały. Ponoć to normalne w mercedesach, ale ja o tym nie wiedziałem. Dla mnie zgroza i gwóźdź do trumny tego samochodu. Hotel, samochód w serwisie nikomu nie polecam. Korozja to następny poważny problem. Wówczas ośmioletni samochód gnił. Pewnego pięknego dnia...
1,0
~dawid1862
Mercedes Klasa E W210
Sedan 2.2 D 95KM 70kW
ciagle cos ten samochud chodzi do 150000tys km pozniej musialem zmienic most bo wyl jak w polonezie padla pompa 2800zł robiona w jednym z nielicznych zakładow kture robia te pompy!!!Białystok!!! krzyzak na wale napedowym kturego sie nie wymienia mozna kupic wal koszt 2600zl ale w jakim warsztaciku zakuli mi krzyzak pod wymiar obsługa w serwisie to debile nic nie maja na sklepie koles z serwisu jak poprosiłem o blokade pompy paliwowej...
3,0
~dryguś
Mercedes Klasa E W210
Kombi S210 2.0 136KM 100kW
kupiłem dziesięcioletnie auto z przebiegiem prawie 300000 tyś rozsądny przebieg zakładając ze gro Niemców ma dalej do roboty niż my a i na wczasy tez polecą średnia roczna 30000 ja robię podobnie.Czasem patrze na allegro na mietki z podobnego rocznika z przebiegami 150000 i dziurami w fotelach, to mnie śmiech ogarnia. Adolf od którego kupowałem auto to nie był mały szkopek tylko kawał Niemca a i ja sroce z pod ogona nie wypadłem a zużycie...
3,0
~grzegorz gti autohandel handluje samochodami tak więc mam duże porównanie i wiem o co chodzi
Mercedes Klasa E W210
Sedan 2.2 CDI 143KM 105kW
horror 175000 czujnik recyrkulacji spalin i caly uklad do czyszczenia ,sworzeń ,zwrotnica odksztalca sie podczas jazdy co powoduje darcie opony z prawej strony w starej e klasie byla możliwośc regulacji tu nie ma ,świeca żarowa i dalsza jazda na 3 lub ściąganie gowicy (zdolny mechanik ją wyciągnie po calym dniu zabawy ),200000 wtryski zgodnie z instrukcją i termostat,230000 zima i zapalanie na 3 cylindry i bialy dym z tylu, przewody do...
4,0
~HolyCrom
Mercedes Klasa E W210
Sedan 2.2 D 75KM 55kW
Kupiłem go już w kilkoma rzeczami do zrobienia i choć mi się nic więcej nie działo, to jakieś usterki są. Urwana świeca, nie chciała się odkręcić, tak się zgrzała i teraz jest rozwiercona i inna siedzi. Dodatkowo od iluś już lat, tyle przynajmniej wiem, szyberdach przecieka przy ostrej wielogodzinnej ulewie. Przy zwykłym 5 godzinnym deszczu nie ma nic. Regulacja dmuchawy też coś nie działa jak powinna, jest wręcz na dotyk, raz dotknę, musnę...
5,0
~warning74@wp.pl
Mercedes Klasa E W210
Sedan 2.2 D 95KM 70kW
Rdza moze sie pojawic w okolicach tylniego zamka, progi.BEZ PRZESADY jak sie serwisuje i dba a nie tylko jezdzi to bedzie służyc dozgonnie swemu Panu. Wiadomo mowia ze pompy lucasa awaryjne, aha jasne a ja znam okulary z 500 tys prezbiegu na oryginalnej pompie, mowia ze kielicy sprzezyny pekaja, no przypadki sie zdarzaja jak sie jezdzi na niskoprofilowych oponach to zawieszenie dostaje w kosc. Pojechac podłaczyc pod komputer. Nie jest to...
3,0
~Mercedes 87
Mercedes Klasa E W210
Sedan 2.0 CDI 115KM 85kW
No tu można napisać epos rodem z antycznej Grecji. Końcówki wtryskiwaczy 1300zł, zapchany EGR 250, czujnik ciśnienia doładowania 300, swoją drogą nawet w usterkowości widać klasę- silnik jeździł w tyrbie awaryjnym pół roku i nic się nie zepsuło nie zgasło nie przepaliło ot po prostu naprawiłem i jeżdżę dalej. Nie przejmujcie się mocno kosztami trochę biadolę ale są na poziomie opla zafiry czy passata b5.Oczywiście zaraz po zakupie trzeba...
5,0
~pitolec
Mercedes Klasa E W210
Sedan 2.9 Turbo-D 129KM 95kW
nic a nic . auto zawsze zapalalo i jechalem tysiac km. bez obaw ze sie cos spieprzy. nawet jak padl alternator to i tak autem jezdzilem jeszcze jakis czas zanim naprawilem i nic sie nie dzialo. wiec albo ten mercedes jest naprawde odporny na przebieg i czas (auto ma juz 16 lat) albo kupilem nie zajezdzony egzemplaz w co trudno uwiezyc bo kupilem od turasa a wizualnie auto w srodku jak i na zewnatrz wyglada na naprawde dojechane...
1,0
~adkftny
Mercedes Klasa E W210
Sedan 2.0 CDI 115KM 85kW
Czujnik ciśnienia na listwie pompy wtryskowej 586zł. Turbina 1000zł. Alternator 700zł. Calutki już przerdzewiał - podłoga, progi, bagażnik itd itp ... Sprężyny z tyłu obsiadają do samej ziemi, z przodu urywające się kielichy, co z resztą może być bardzo niebezpieczne w czasie jazdy. Jeszcze maglownica - wspomaganie działa tylko w lewą stronę, sama regeneracja mechanizmu 600zł, jednak trzeba to jeszcze wymienić.
Mercedes Klasa E W210