Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Galant VIII Sedan (88) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 83 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Arturo
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.4 GDI 150KM 110kW
Duży problem z geometrią zawieszenia. Ustawiane wielokrotnie w różnych warsztatach w Polsce i w Austrii (ÖAMTC) mimo to i tak nierównomiernie zbierało i ząbkowało opony. Poza tym bez poważnych usterek. \"Jak dbasz, tak masz\" ;-) Samochód nie był używany w zimie, garażowany co przekładało się na brak korozji i oryginalny, \"zdrowy\" tłumik, co nie jest takie oczywiste w 10 letnim samochodzie. Maleńkie zmarszczenie lakieru na drzwiach...
4,0
~Lukman
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.0 TDI 90KM 66kW
Tak jak już wspominałem, skrzynia biegów: synchronizatory i łożysko tego remontu byłem świadomy przy zakupie. Cena samochody była dość okazyjna i jak się niestety okazuje to okazje w motoryzacji zdarzają się rzadko. Po zakupie okazało się że jest pęknięta głowica. Została ona pospawana, zregenerowana i problemy się skończyły ale operacja kosztowała mnie 1900zł.
4,0
~Czarcik
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
najpoważniejsze co zdołałem zepsuć to sprzęgło, po prostu je zdarłem gwałtownie przyspieszając pod górkę z autem doczepionym na lince holowniczej. Moja wina :p człowiek się uczy na błędach. Kiedyś złamała się łapa sprzęgła (zmęczenie materiału), dostałem używkę po kosztach ale trzeba było autko zdać do warsztatu na kilka dni.
4,0
~Bartek
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.4 GDI 150KM 110kW
Jak na japońskie auto przystało nic poważnego się nie dzieje. Małym minusem są drogie części i czasami trzeba na nie czekać. Dużym kosztem jest wymiana rozrządu w kwocie 1000zł, wszystko przez napinacz hydrauliczny który kosztuje 600zł. Świece kosztują 200zł, z reszta części podobnie jak w innych autach japońskich.
5,0
~delfinpl1@tlen.pl
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.0 TDI 90KM 66kW
Narazie zadnych!Czesci sa drozsze niz od niemieckich lub francuskich,ale zywotnosc podzespolow jest nieporownywalna.W Peugeocie 406 po wyjechaniu z salonu juz skrzypialo siedzenie kierowcy, a po przebiegu 50tys km ,kolo pasowe bylo do wymiany.Przy przebiegu 115000km sprzedalem go , poniewaz obawialem sie co bedzie pozniej.
2,0
~Kazik_szalona_Panda
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Dużo i często. Po czasie użytkownik stwierdza że chyba tak ma być. Większość mechaników patrzy z pod oka na ten samochód. Bardzo drogi interface diagnostyczny do komputera. Mało dostępnej dokumentacji technicznej.
2,0
~Time2Die
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Maglowica - regeneracja Z przodu jest bardzo dużo wahaczów, domyśl się jak reagują na polskie drogi, tanich zamienników nie ma lub wytrzymają 10 tys km Rozrusznik, przeguby wewnętrzne, SKRZYNIA AUTOMATYCZNA
3,0
~Ogonez
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.4 GDI 150KM 110kW
2,5 roku za mną a oprócz paru elementów zawieszenia, wymiany filtrów i płynów, naprawy zegarka i zabezpieczenia tylnich nadkoli przed korozją nie ruszałem w zasadzie nic. Nigdy nie udało się nie przejść przeglądu ;)
4,0
~B2rt3k
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Geometria tarcz ucieka jeśli zastosuje się słabe zamienniki. Korodujące nadkola z tyłu. Na szczęście nie są to duże koszta, bo oryginalna tarcza 276mm kosztuje 130 zł/szt, a reperaturka na jedno nadkole do 150 zł.
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Galant VIII Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
11,0
l/100km
11,3
l/100km
Zobacz dzienniki
1,0
~zygfrydiusz
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
3x awaria hamulców w postaci zaciśniętego zacisku na tarczy, który nie odbił. 3x nikt tego dobrze nie zrobił i już 3x raz auto jest unieruchomione. Poza tym dojdzie do tego jeszcze awaria skrzyni biegów ( posypały się wybieraki .
Mitsubishi Galant VIII Sedan