Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Lancer VIII Kombi (66) - Silnik

Na liście zabraknie 20 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~arek
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Dla mnie 4,5. Sporo czytałem zanim kupiłem. Silnik konstrukcyjnie z połowy lat 80-tych chyba. W dobie "turbokosiarek" pewnie nie jest już "nowoczasny". Ale ma 16 zaworów, wałek wyrównujący, więc nie jest tak źle. Bardzo ładnie wchodzi na obroty. Nie ma efektu "wycia" w górnym zakresie. Ciągnie równo od 2 tys. obrotów do czerwonego pola (a jest ono przy 7 tys.). Moc rozwijana bardzo równomiernie. 136 PS to nie jest imponujący wynik. Ale dzięki...
5,0
~PrzemekMTB
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Specyfika tego silnika jest typowa dla silników pozbawionych turbodoładowania. Jeżeli chcesz dynamicznie jechać to trzeba go wkręcić na wyższe obroty, tj. powyżej 3 tyś. Silnik równo ciągnie do 6.5-7 tyś. Nie odczuwa się zmiany dynamiki podczas jazdy na LPG w stosunku do benzyny. Jeżdżę dynamicznie, ale dbam o regularną wymianę oleju i rozrządu. Dlatego też silnik odwdzięcza się bezproblemową eksploatacją. Do silnika wlewam, pomimo przebiegu...
5,0
~MariuszW
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Samochód ma przejechane z instalacją LPG 266 tys km Nic nie było naprawiane, głowica oryginalna, wsystko tak jak wyjechało z fabryki. Dodatkiem jest tylko zamontowane zabezpieczenie zaworów, oczywiscie również od samego początku. Jakiś czas temu miałem mały problem, myślełem, że właśnie dzieje się coś z zaworami, silnik zaczął pracować na wolnych obrotach dosyć nierówno. Sprawdziłem kompresje w cylindrach i.... okazało się , że na wszystkich...
5,0
~G
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Silnik w wersji 1.6 16 V elastyczny, ekonomiczny, dobrze radzi sobie w mieście jak i na trasie nawet z obciążeniem pasażerów i bagażu. Natomiast wersja 2.0 16 V jest w stanie zaspokoić kierowców posiadających cięższą nogę. 100km/h w niecałe 10 s. W mieście dostarcza wiele radości, natomiast w trasie daje swobodę przy wyprzedzaniu i nagłych manewrach. Silniki lubiące wyższe obroty. Powyżej 4000 obrotów czuć wyraźne przyśpieszenie.
5,0
~Jaco
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
Wspaniała praca silnika! Bardzo cicho i równomiernie pracuje. Nie ma ogromnej mocy, ale jest elastyczny. Chcąc szybko wyprzedzić przy 90 km/h wystarczy zredukować na 3 i cała na przód, 5,5 rmp/min, 4 bieg i po wszystkim. W mieście fajnie się jeździ. Niestety daję "-" za spadek mocy przy włączonej klimatyzacji. Ogólnie silnik pracuje cicho, równo i jest elastyczny, tj na 3 biegu ciągnie od 3rmp/min.
3,0
~Potrofol
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
Silnik niezawodny, aczkolwiek zbyt mało dynamiczny oraz paliwożerny. 98KM na jednym wałku rozrządu i spalanie ok 9,3l/100km w trybie miejskim nie powala. Trzeba bardzo wysoko kręcić, aby "coś urkęcić". Jego żywioł to trasa. Tam spalanie przy rozsądnym dawkowaniu gazu jest bardzo zadowalające tj. 6,5l/100km przy 4 osobach na pokładzie z bagażem i jazda ok 110-120km/h
5,0
~loo1
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Wspaniały silnik, lekko wchodzący na wysokie obroty (nawet do 7 tyś.), idealny do zabawy. Jednocześnie jest to pancerna, prosta w budowie i niezawodna jednostka wolnossąca, niezbyt wysilona, dająca nadzieje na długą i bezproblemową jazdę. Popychacze zaworowe umożliwiają bezobsługową prace z instalacją autogazu (BRC z lubryfikatorem).
5,0
~Marcin Hamburg
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Silnik pracuje równo i dobrze ciągnie, ale dopiero powyżej 4000 obr/min. Jednak wtedy staje się trochę głośny. Moc 135 KM z 2000cm3 wydaje się jednak dość mała, gdyż to zaledwie 67,5 KM z litra. Przydałoby się w tym modelu pomiędzy 160-180KM, ale może wtedy skróceniu uległaby żywotność.
4,0
~Peps
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V Sport 98KM 72kW
Wytrzymała konstrukcja, jednak mi udało się go zarżnąć. Remontowany był dół silnika. Niestety uszczelka była robiona na zamówienie a nie kupowana w ASO, prawdopodobnie różni się właściwościami od oryginału, co odbiło się na mocy, po remoncie odczułem jej delikatny spadek.
5,0
~Indyk
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Moze nie jest najoszczędniejszy, może jak na 2.0 mógłby mieć więcej pod maską koników ale z LPG (instalacją STAG) najmniejszych problemów nie ma i silnik nie jest nadmiernie wysilony. Tak więc każda wada ma zalete, a przy wyprzedzaniu redukcja i każdy w tyle zostaje.
Mitsubishi Lancer VIII Kombi