Szukaj

Oceny Mitsubishi Outlander I

Podsumowanie 112 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Mitsubishi Outlander I - Oceń swoje auto
4,35
średnia ocena z 112 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
82%
użytkowników kupiłoby ponownie
Zwiń podsumowanie

Wady i zalety – Układ hamulcowy (11)

4,5
~Daro
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Blokowanie tylnego wewnętrznego klocka hamulcowego przez zabrudzenia. Zdarzyło mi się 2 krotnie. Po wymianie klocków na nowe problem się nie powtórzył.Zabrudzenie może powodować w
4,7
~Solo
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Za słaby, zdecydowanie za słabe hamulce, jak na takiego potwora. Przecież nikt nim nie hamuje nim z 40 km/h
4,5
~Robert Janowski
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
piszczą mi mimo że klocki, tarcze wymieniane
3,1
~Tomek
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
przegrzewanie się i wyginanie tarcz hamulcowych
3,9
~Cichociemny podróżnik
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Warto założyć hamulce z EVO VI-IX
4,0
~calcariss
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Bardzo słabe hamulce
4,7
~Bzyk_R1
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Blokowanie klocków hamulcowych.
3,9
~Fragu
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
seryjny uk. hamulcowy szybko się poddaje, warto kupić karcze i klocki z górnej półki (naprawdę z górnej!)
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Outlander I
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
11,2
l/100km
13,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,2
~Emil
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
ubytki płynu hamulcowego,szybko zużywające się klocki hamulcowe
3,3
~jchudzian@o2.pl
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Mitsubishi Outlander I