Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Pajero II Standard

zbyszek7441, 11 lat temu
Silnik 2.8 TD GLX 125KM 92kW
Rok produkcji 1994
Przebieg: 248 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Mitsubishi Pajero II Standard 2.8 TD GLX 125KM 92kW 1994-2000 - Oceń swoje auto
3,85
10% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Dobre auto do lasu, w mieście też daje sobie radę. Inni użytkownicy czują respekt gdy chcą wymusić pierwszeństwo na skrzyżowaniu. Trochę karoseria lubi być podatna na \"rudą\". Zwłaszcza nadkola z tyłu i rama za tylnym prawym kołem.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik ma dość dobrą moc (125 KM.) Jednak w tym aucie wymieniałem już 2 razy uszczelkę pod głowicą i samą głowicę (pęknięcie, pospawałem i po roku znowu pękła więc musiałem załatwić nową). Kolejna wada to turbina (ale po tylu kilometrach miała prawo nawalić) poradziłem sobie z nią i na razie jest spokój. Ocenę zaniżam za głowicę. Bez tej awarii silnik sprawował by się bardzo dobrze.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą tak sobie jak jest zimny olej, po rozgrzaniu jest ok. Reduktor i blokada tylnego mostu działają dobrze, nie trzeba używać dużej siły żeby je włączyć (dźwignia wchodzi gładko w kolejne położenia )
4,0
Układ jezdny
Zaleta to możliwość przesmarowania układu kierowniczego i wału co wydłuża jego żywotność.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak to auto terenowe, siedzisz wysoko, widzisz daleko przed sobą, jedynie cofając przydały by się czujniki parkowania. Ogólnie to stojąc na światłach widzisz co mają w samochodzie za radio inni użytkownicy i który w kolejce zagapił się na zielonym.
4,0
Ergonomia
To co potrzebne jest pod ręką.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko działa ogrzewanie jak na tak stare auto. Wystarczy przejechać ok. 1 km. i już zaczyna być przyjemnie w kabinie, można włączyć ogrzewanie tyłu i już mamy przyjemnie ciepło w całym aucie. Jedynie jak puściła mi uszczelka pod głowicą to wtedy słabo grzały nawiewy środkowe.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto 7 osobowe. Z przodu i z tyłu jest dużo miejsca jedynie wsiadanie na trzeci rząd siedzeń wymaga większej gibkości.
4,0
Wyciszenie
Na zimnym silniku mamy 100% diesla, charakterystyczny klekot z czasem ustępujący. Jadąc 70-80 km/h. można odczuwać komfort jazdy samochodem z silnikiem benzynowym powyżej tych prędkości też nie jest źle. Dopiero powyżej 110 następuje zamiana na diesla.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu też nie ma tragedii biorąc pod uwagę kiedy projektowali ten silnik i to że napędza auto terenowe a nie golfa czy astrę. na trasie 8-9 l/100 km, w mieście ok 11 l/100 km. w cyklu mieszanym ok 10 l/100 km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jak już kupić to lepiej dać trochę więcej za auto w dobrym stanie niż kupić okazyjnie za małe pieniądze do dopieszczenia.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na ten rocznik to dobrze, wszystko działa.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedyny mankament to głowica, reszta ok.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.8 TD GLX 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Pajero II Standard