Silnik
: Radośnie klekoczacy diesel. Odpala zawsze i nie pali za dużo może przydało by się parę Nm więcej
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Czasem czujniki położenia reduktora choć nie jest to jakaś tragedia do wymiany a bez nich da się jechać.
5,0
Całokształt
Niezawodny, cześci czasami są dosyć drogie jednak niezbyt często potrzebne. Nie jest to demon prędkości ale do normalnej jazdy ok. Silnik niezawodny odpala w największe mrozy. Jedynie korozja jest problemem a pozatym świetny samochód
Wrażenia
5,0
Silnik
Niezawodny, odpala w największe mrozy, spalanie znośne w moim mocno doposażonym samochodzie i pełni załadowanym do 11/100 przy oponach AT
5,0
Skrzynia biegów
Bez awaryjna, precyzyjnie wchodzą biegi jedynie szóstki brak.
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Wygląd-klasyka lat 90tych jakość typowa Japonia:)
Komfort
5,0
Widoczność
Duże lusterka duże okna cienkie słupki do przodu i na boki bardzo dobrze jedynie duże martwe pole z tyłu-wysokość samochodu koło na klapie.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W sumie to nic specjalnego się nie dzieje. Przepalonych żarówek nie ma co tutaj wliczać.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
U mnie nic się nie wydarzyło.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 TD GLX 125KM 92kW
[l/100km]