Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Pajero II Standard

dentysta1, 17 lat temu
Silnik 2.8 TD GLX 125KM 92kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mitsubishi Pajero II Standard 2.8 TD GLX 125KM 92kW 1994-2000 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Coż sporo i tak napisałem jeżeli ktoś planuje zakup samochodu terenowego, Pajero wydaj się być b, dobrym rozwiązaniem. Komfortem jazdy zdecydowanie przewyższa 4runnera czy patrola, dodatkowy zaleta centralny mechanizm różnicowy umożliwia jazdę 4x4 na suchej nawierzchni co w patrolu i 4runnerze jest nie możliwe.
Wrażenia
4,0
Silnik
Moc adekwatna do wagi samochodu, oczywiście przydało bys się jeszcze +15km więcej ale i tak jest nieźle w porównaniu do 4runnera TD lub patrola o niebo lepiej. Kultura, może być, prawie 300Nm momentu obrotowego powoduje że elastycznośc samochodu jest zaskakująco dobra.
3,0
Skrzynia biegów
Tutaj niestety już gorzej, w zasadzie ruszam z 2-jki wystarczający moment obrotowy do bez problemowego ruszania a bieg jest dłuższy o zapewnia to szybszy start, 1-nka krótka w zasadzie tylko w teren na miasto zdecydowanie polecam 2-jke, skrzynia trochę nie precyzyjna, w zasadzie jest to najsłabszy element samochodu. Jeżeli chodzi o napędy to tutaj 1-wsza klasa, centralna blokada itd. odporne i na zł€żecie i nie zawodne
4,0
Układ jezdny
Jeżeli samochód nie posiada luzów tak jak w moim przypadku bardzo precyzyjny a po załączeniu napędu na 4x4 spokojnie można się ścigać. Jeden minus słabiutki skęt, tutaj konkurencja znacznie lepsza.Miałem poprzeno Granda, Jeep się chowa.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu rewelacja, do tyłu mam zainstalowaną kamerę cofania, w zasadzie trzeba się przyzwyczajć i "wyczuć" auto, duże lusterka ułatwiają manewry.
4,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu i pod ręką.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewa się bardzo szybko co na Disla jest dużym plusem, klimatyzacja też daje sobie radę nawet w gorące letnie dni. Podrzewane lusterka szyba tylna + boczne z tyłu naprawdę super+ podgrzewane dysze spryskiwaczy. Oddzielnie spryskiwacze na szybe i lampy za to bardzo duży plus. Jeden minus wentylator chodzi ciut za głośno.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez zarzutu
4,0
Wyciszenie
Cóż tego disla słychać, nie jest może natarczywy ale maksymalna rozsądna prędkość to 140, po prostu trzeba to lubić i już, jak ktoś lubi cisze polecam benzynę. Konkurencja np 4runner jeszcze gorzej, zresztą tam wszystko trzeszczy i skrzypi. Misiek nie posiada świersczy pomimo swoich lat zero skrzypienia plastików, nie wspominając o zawieszeniu ale tutaj dużo zależy od nas i stanu technicznego.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mam założone opony AT 32x12,5,15 przy mojej jeździe a raczej jestem aktywnym kierowcą zarówno na trasie jak i w mieście 12-13 litrów. Pewnie można by zejść o 1 może 2 litry. Ostatno robiłem wymianę wszystkich olejów, silnik, skrzynia, mosty itd. tu ból 17 litrów ale na szczęście taką kompleksową wymianę przeprowadza się nie często. Nie korzystam z ASO z 2-uch powodów 1- koszmarne ceny, 2-gi mały profesionalizm ludków tam pracujących, nic nie potrafią naprawić oni by tylko wymieniali na nowe. Z częściami nie ma problemów ceny umiarkowane, a ha dobre opony kosztują ja na ten sezon zakupiłem BFgoodrich AT 32x12.5x15 koszt 2350zł ale są tego warte.
4,0
Stosunek jakość/cena
Ok.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Słownie zero usterek, tutaj nic się nie dzieje ale żeby nie było różowo po prostu serwisuje samochód regularnie i jeżeli jakiś element wymaga wymiany czysto eksploatacyjnej to wymieniam. Nie miałem nigdy awarii.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.8 TD GLX 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Pajero II Standard