Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Pajero III

s, 20 lat temu
Silnik 3.0 V6 170KM 125kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 130 tys. km
Mitsubishi Pajero III 3.0 V6 170KM 125kW 2000-2006 - Oceń swoje auto
3,00
30% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
2,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
niezłe przyspieszenie (uwzględniając masę pojazdu na 4+), ale za głośny
4,0
Skrzynia biegów
dałbym 5, ale po ostrej jeździe opornie przerzuca na wyższy bieg utrzymując auto zbyt długo na wysokich obrotach
4,0
Układ jezdny
Jeździłem starym i nowym Land Cruiserem, Jeepem Grand Cherokee i uważam, że dzięki sztywnemu zawieszeniu Mitsubishi jest najlepszy. Niestety kiepskie wyciszenie i materiały we wnętrzu powodują duży hałas we wnętrzu przy przejeżdżaniu przez nierówności
Komfort
3,0
Widoczność
dobra do przodu kiepska do tyłu (może przydałaby się kamera jak w nissanie)
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu bardzo dobrze, z tyłu z uwagi na nisko umieszczoną tylną kanapę uda nie spoczywają na siedzisku
1,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
zbyt dużo usterek jak za samochód za tą cenę. O jakiejkolwiek jakości nie może tu być mowy
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
samochód zakupiony w październiku 2000r. już po pierwszej zimie zaczął korodować. Koroduje już trzecia nakładka na zderzak tylny (za każdym razem wymiana z powodu korozji), wymieniono niemal zupełnie skorodowany przewód paliwowy, liczne korozje nadwozia, kiepski lakier (brak odporności na śćieranie do tego stopnia, że pod uszczelkami drzwi, maski został wytarty do gołej blachy), 3 razy już rozleciało się łożysko w przednich kołach z czego po 2 awariach łożyska do wymiany całe piasty z czujnikami ABS tarczami hamulcowymi i zaciskami a nawet felga (tylko cudem uniknąłem poważnego wypadku gdyż nie ma żadnych oznak zużycia łożysk a następnie w krótkim czasie wszystko się rozpada i dochodzi nawet do zablokowania koła - konsekwencje łatwo sobie wyobrazić), korodują nawet aluminiowe felgi. Zgadzam się w pełni z użytkownikiem tego modelu którego list znalazł się na łamach tygodnika AUTO ŚWIAT Nr 40 z 1 paździrnika 2003r. Po tym samochodzie nie wierzę już w bezawaryjność aut japońskich. To totalny złom - tylko niemieckie.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Pajero III