Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mitsubishi Pajero III

Mitsubishi Pajero III
Lata produkcji: 2000 - 2006
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Samochód terenowy (segment I) produkowany od 1982 roku. Sukces rynkowy marki – Pajero kupiło już prawie 3 miliony ludzi na całym świecie. Koncepcyjnym pierwowzorem modelu był prototyp PX33 z 1934 roku. Pierwsza generacja Pajero (z czterech, które powstały) bazowała na prototypach o tej samej nazwie z lat 1973 i 1978. Nazwa Pajero pochodzi od łacińskiego imienia dzikiego Kota Pampa z Ameryki Południowej. W krajach hiszpańskojęzycznych model funkcjonuje pod nazwą Montero, gdyż Pajero to slangowe określenie idioty lub onanisty.
Powagosław
Pajero to żywa legenda wśród aut terenowych. Prestiż modelu zbudowały niezliczone zwycięstwa w najtrudniejszych rajdach świata. Cywilny model tylko wygląda jak wyczynowy, ale i tak nie zawodzi. ~Powagosław
Luzacjusz
Ostatnie Pajero wygląda jak Range Rover z wyszlifowanymi kantami. Szkoda, że projektanci zapomnieli wyszlifować topornego designu wnętrza. Szkoda, ale ja i tak kupuję tę toporność. ~Luzacjusz

Mitsubishi Pajero III – wybierz silnik

Oceny Mitsubishi Pajero III

Ogólna ocena
4,14
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(81%) NIE(19%)
ZALETY + Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Skrzynia biegów
WADY - Stosunek jakość/cena - Koszty utrzymania - Wyciszenie

Autodiagnoza Mitsubishi Pajero III

Liczba wpisów: 18
migająca środkowa kontrolka napędu podczas jazdy
dodał: ~Karol, 7 lat temu
Mam problem dotyczący migającej środkowej kontrolki napędu podczas jazdy, otóż włącza się ona po przejechaniu około 30 kilometrów i miga przez cały czas jak zaczyna migać to reszta kontrolek to jest jak jadę na napędzie na tylne koła wyłączają się kontrolki i miga ta środkowa na żółto.W czasie jazdy przy migającej kontrolce nic się nie dzieje samochód jedzie normalnie gdy samochodem stanę i wyłącze go to po ponownym zapaleniu i ruszeniu jest wszystko w porządku i kontrolka nie świeci ale po przejechaniu ciągłego odcinka tych około 30 kilometrów znów się zaświeca i tak miga do ponownego...
Samochod nie zapala
dodał: ~Dziubol, 4 lata temu
Jestem kobietom i nie bardzo umie uzywac odpowiednich nazw wiec prosze o wybaczenie. Moje auto kreci ale nie chce zapalic nie wiem co moze byc przyczyna. Tak jakby nie dostawalo iskry. Prosze mi polecic co powinnam najpierw sprawdzic nie zostane oszukana przez mechanika. Z gory dziekuje
poszla woda do oleju
dodał: ~dodo41, 5 lat temu
auto dosc dlugo stalo ,bez wody , jak nalialem to poszla do oleju.myslie rze uszczelka tylko jak to sprawdzic
gaśnie po rozruchu
dodał: ~Daniel, 6 lat temu
rano zapala po minucie szarie i gaśnie później trudny rozruch kłęby jasnego dymu jak ciepły wszystko OK
gaśnie jak zimny
dodał: macio12, 7 lat temu
po odpaleniu auta i przejechaniu kilkudziesięciu metrów silnik gaśnie. Po kilku próbach odpalenia zapala i i można śmigać. Nadmienię że wymieniłem przewody paliwowe i filtr paliwa.

Dane techniczne Mitsubishi Pajero III

Moc silników 115–219 KM
Pojemność silników 2,5–3,8 l
Prędkość maksymalna 145–190 km/h
Przyspieszenie 0-100 10,0–17,0 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Mitsubishi Pajero III
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 213
Koszt ogólny 65,64 PLN
ON58.41 PLN
PB33 PLN
Wydatki serwisowe 79,33 PLN Pozostałe wydatki 46,35 PLN

Publikacje o Mitsubishi Pajero

Newsy o Mitsubishi Pajero