Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Pajero III

rumburak 8080, 10 lat temu
Silnik 3.2 DI-D 165KM 121kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 177 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Mitsubishi Pajero III 3.2 DI-D 165KM 121kW 2000-2006 - Oceń swoje auto
3,31
22% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : pompa wtryskowa
Inne : zbiornik paliwa
3,0
Całokształt
Super auto, gdyby nie to, że padła mi pompa wtryskowa (nowa 26 tyś.) i przerdzewiał zbiornik paliwa (ponoć typowe, nowy 4 tyś.)
Wrażenia
2,0
Silnik
Strasznie głośny (szczególnie zanim się rozgrzeje), paliwożerny (nie schodzi poniżej 13 litrów) i mulasty. Nadaje się zdecydowanie w teren, czy do ciągnięcia przyczepy, ale na autostradzie męczący. Trzeba bardzo uważać na pompę wtryskową (regularnie wymieniać filtr paliwa), ale i tak nie zawsze to pomaga. Szczególnie jak koroduje zbiornik paliwa i ten cały syf leci do pompy. Pompa produkowana jest chyba przez NASA bo kosztuje 26 tys. złotych. Regeneracja zajmują się (uczciwie) może dwa lub trzy podmioty w Polsce. Najlepiej zadzwonić do ASO i zapytać gdzie oni wysyłają pompy do regeneracji (sami tez tego nie potrafią). Koszt regeneracji ok. 5 tyś... Na razie działa.
4,0
Skrzynia biegów
Bezawaryjna. Pracuje w sumie dobrze, chociaż czasami się za długo zastanawia, co przeszkadza przy wyprzedzaniu.
5,0
Układ jezdny
Tutaj jest super. Nic się nie dzieje. Radzi sobie zawsze i wszędzie, szczególnie jak jest zapięty napęd na 4 koła. Na zakrętach nie buja (mimo dużej masy i wysokości samochodu). Dobrze trzyma się drogi, nawet przy dużych prędkościach.
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzi się wysoko, lusterka boczne jak uszy słonia. Brak zarzutów.
4,0
Ergonomia
Nie ma niespodzianek - wystarczy na niego spojrzeć i wiadomo czego się spodziewać. To jest czołg - duży, ciężki, kanciasty, powolny ale bardzo silny. Miejsca w środku jest bardzo dużo. Bagażnik olbrzymi. Na wakacje bierzmy wszystko i po prostu wkładamy do bagażnika.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Padł mi kompresor klimatyzacji (konieczna była regeneracja). Co roku trzeba nabijać klimę (w poprzednich samochodach tak nie miałem). Coś się chrzani z ogrzewaniem - czasami działa, a czasami jest albo tylko zimne, albo gorące, nie można ustawić pośredniej temperatury. Serwis mówi, że jest ok, a nie jest. Jest to trochę irytujące.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super. Dlatego go kupiłem. Trzeci rząd siedzeń chowanych w podłogę. Co prawda mogą tam siedzieć tylko dzieci, ale bardzo dobre rozwiązanie.
1,0
Wyciszenie
Moim zdaniem brak - głośny silnik, plus szum powietrza. Ale to wszystko kwestia głośności radia:-)
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali dużo - w trasie 11 litrów, a w mieście 14. ale ma 80 litrowy bak :-)
4,0
Stosunek jakość/cena
Nowego bym nie kupił. Przy używanym, uważam, że to raczej rozsądny wybór. Gdyby nie dwie poważne usterki, które mnie dotknęły, to pewnie bym go polecił.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tak. Stanął mi na autostradzie w Niemczech w drodze na ferie - i to go dyskwalifikuje. Musiałem go holować do Polski, koszmar. Dwie typowe usterki to właśnie pompa wtryskowa i korodujący zbiornik paliwa. Obie mi się przytrafiły. A samochód kupiłem od dealera z pełną historią serwisową...

On - zużycie paliwa dla silnika 3.2 DI-D 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Pajero III 3.2 DI-D 165KM 121kW
Średni koszt przejechania 100 km
62,00 zł
11,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Pajero III