Miałem kilkanaście samochdów. Na ten zdecydowałem się tylko dlatego, bo podobał się żonie i córce (sic!). Po dwóch latach eksploatacji Pajero - przestałem nawet czytać prasę motoryzacyjną (po co?), czekam tylko na nowego Mićka. Ogólnie Pajero to środek transportu: sprawny, choć dość powolny, za to piekielnie wygodny i w dla faceta, który niczego nie musi udowadniać i udawać - takie 100% prawdziwego testosteronu.
Wrażenia
4,0
Silnik
biorąc pod uwagę, że to 4-cylindrowiec jest OK
5,0
Skrzynia biegów
taki automat powinien mieć każdy 4x4
5,0
Układ jezdny
jeżdziłem LCruiserem przy nim Pajero to poezja
Komfort
4,0
Widoczność
tylko tył słaby, ale to zrozumiałe (polecam czujnik cofania!!!)
3,0
Ergonomia
obsługa radia i elementów u dołu konsoli to kpina; reszta - OK
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wreszcie japończyk z prawdziwą wentylacją i ogrzewaniem
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo i wygodnie
2,0
Wyciszenie
pompa rotacyjna + 4-cylindrowy diesel = traktor za duże pieniądze
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa średnie (głównie "lekkie miasto") = poniżej 11 l/100 km
4,0
Stosunek jakość/cena
drogi, choć teraz wyrażnie staniał
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
OK tylko zgrzytanie hamulców; 3x zepsuty czujnik cofania (nieoryginalny)