Szukaj

Lista ocen Nissan Almera II Hatchback 1.5 16V 98KM 72kW 2002-2006 (42) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 23 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Aachener II
Nissan Almera II
Hatchback 1.5 16V 98KM 72kW
Bardzo dobre trzymanie sie drogi na szybko pokonywanych zakretach, zawieszenie optymalne ani za twarde ani za miekkie, glosna praca zawieszenia przy pokonywaniu dziur i nierownosci )czasami mozna miec wrazenie ze stalo sie cos powaznego. lecz jest to tylko zludzenie akustyczne spowodowane glosnym ). Krytyczna ocena nalezy sie za zachowania przy duzych predkosciach na autostradzie - po przekroczeniu 130 km/h - samochod staje sie mniej stabilny...
4,0
~Hajto
Nissan Almera II
Hatchback 1.5 16V 98KM 72kW
Układ kierowniczy jest bardzo responsywny. W moim egzemplarzu pomimo wieku nie można stwierdzić jakichkolwiek luzów na kierownicy, choć według mnie mógłby być lepiej wyskalowany. Czasami trzeba się nieźle nakręcić, w szczególności przy małych prędkościach. Auto mimo iż jest stosunkowo nisko zawieszone (stosunkowo to słowo kluczowe) dość dobrze wyłapuje wszystkie nierówności na drodze. Niestety według mnie auto zbyt "buja" przy...
3,0
~Flavio
Nissan Almera II
Hatchback 1.5 16V 98KM 72kW
No cóż. Nie ma co ukrywać - Almerka twardo wozi swoich pasażerów. Niestety, towarzyszą temu dźwięki pracy układu zawieszenia. W dodatku nierówności przenoszone są na kierownicę. Zaletą takich nastawów jest oczywiście pewne prowadzenie auta, zwłaszcza w zakrętach. Jak to się ma do polskich dróg - pożyjemy, zobaczymy. Komfort podróżowania ratują wygodne fotele (przynajmniej z przodu). Jest jeszcze jednak ciekawostka, warta zwrócenia uwagi...
4,0
~Kier_ownik
Nissan Almera II
Hatchback 1.5 16V 98KM 72kW
Ja mam seryjne 16\" felgi, z racji najbogatszej wersji wyposażenia o profilu 55. Jest twardo, jak na polskie drogi chyba aż za, ale w zamian prowadzenie w zakrętach poprostu rewelacja, w dodatku bardzo precyzyjnie i z wyczuciem. Już nieraz myślałem ze przegne, ale póki co niejestem w stanie wytrącić almerki z równowagi mimo braku ESP.
5,0
~Janko
Nissan Almera II
Hatchback 1.5 16V 98KM 72kW
Po prostu super - auto trzyma się drogi, jak przyklejone. Nie uważam także, żeby zawieszenie było zbyt twarde. Gdy przesiadłem się do Almery z Fabii, stwierdziłem, że zawieszenie jest idealne - nie za twarde i skrzypiące, jak w Fabii, ale też nie za miękkie, jak w samochodach francuskich.
4,0
~Adam
Nissan Almera II
Hatchback 1.5 16V 98KM 72kW
Układ jezdny wydaje się być dobry, jednak trochę zbyt twardy (szczególnie tył). Układ kierowniczy precyzyjny, jednak czy nie zbyt precyzyjny? Zdecydowanie trzeba bardzo uważać w trasie. Brakuje systemu wyłączającego wspomaganie przy dużych prędkościach.
5,0
~semen
Nissan Almera II
Hatchback 1.5 16V 98KM 72kW
Nie moge powiedziec nic o seryjnym zawieszeniu, poniewaz kupiłem go juz obniżonego na twardych spreżynach, moj komfort troch na tym cierpi, ale na razie mi to nie przeszkadza, a na zakretach kazdego golfa z seryjnym zawieszeniem odstawiam.
3,0
~aaa
Nissan Almera II
Hatchback 1.5 16V 98KM 72kW
Samochód pewnie trzyma się drogi, ale zawiesznie jest twarde (jak na polskie drogi) - co powoduje znaczne zmniejszenie komfortu jazdy samochodem. Hamulce - subiektywnie bardzo dobre. Zbyt twarde zawiesznie czyni ABS nieco "nerwowym".
4,0
~Mrozik
Nissan Almera II
Hatchback 1.5 16V 98KM 72kW
samochód trzyma się przyzwoicie drogi chociaż czasem go nosi, cosik przy hamowaniu za daleko jedzie ale jest ok... do rocznika 2004 trudno kupić tarcze plus klocki bo chyba klocki są od Nissana Tino a tarcze od almery czy na odwrót...
Dziennik kosztów dla Nissan Almera II Hatchback 1.5 16V 98KM 72kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,50 zł
8,4
l/100km
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Jacek
Nissan Almera II
Hatchback 1.5 16V 98KM 72kW
Bardzo dobre prowadzenie na drogach o dobrej nawierzchni. W poskich realiach stanowczo zbyt twardy. Na kiepskich miejskich ulicach trzeba uważać, bo można sobie skaleczyć język.
Nissan Almera II Hatchback