Szukaj

Lista ocen Nissan Juke (61) - Układ jezdny

Pokaż filtry
3,0
~łukasz
Nissan Juke I
SUV 1.6i 117KM 86kW
zawieszenie dziwne. Przez małe gabaryty rzuca autem. Poza tym na kocich łbach nie trzyma się dobrze drogi tylko to znosi. Na prostej drodze w zakrętach pewnie się trzyma i daje radę.
5,0
~Arczi
Nissan Juke II
Crossover 1.0 DIG-T 117KM 86kW
Auto jeździ sprawnie, nie przechyla się,jest przewidywalne w zakrętach. Nissan stworzył tu kompromis między sztywnością zawieszenia a komfortem
5,0
~Łukasz
Nissan Juke II
Crossover 1.0 DIG-T 117KM 86kW
Układ jezdny idealny do Juka, auto nie przechyla się ale nie jest zbyt twarde. Mniejszy komfort jest na felgach 19 cali ale pięknie wyglądają :)
4,0
~Krzysiek
Nissan Juke II
Crossover 1.0 DIG-T 117KM 86kW
W miarę komfortowy choć z felgami 19'' może być trochę twardziej. jak zmieniam na zimówki i tam mam 17'' to czuć różnicę
4,0
~Jacek
Nissan Juke II
Crossover 1.0 DIG-T 117KM 86kW
W trybie SPORT układ kierowniczy się utwardza. Silnik staje się dynamiczniejszy i bardziej czuły jest na gas.
4,0
~Divenow
Nissan Juke I
SUV Facelifting 1.2 DIG-T (Euro 6) 115KM 85kW
Dość precyzyjny, niestety każdą najmniejszą dziurę czujemy na kierownicy, na szczęście koła siedemnastki dają radę.
3,0
~Blackfish
Nissan Juke I
SUV 1.5 dCi 110KM 81kW
Układ kierowniczy dobry, precyzyjny. Zawieszenie głośne, twardo zestrojone. Hałas zawieszenia spory nawet na łagodnych hopkach.
5,0
~hubert
Nissan Juke I
SUV 1.6i 117KM 86kW
Bardzo dobrze trzyma się drogi (17 cali robi swoje), dobrze wybija nierówności, trochę twardy - generalnie jest ok.
5,0
~neo155@webpark.pl
Nissan Juke I
SUV 1.6i 117KM 86kW
Wysokie zawieszenie swietnie sprawdza sie poza asfaltem jak i w \'dziurawej rzeczywistosci\' naszym miejskich drog.
5,0
~polski janusz
Nissan Juke II
Crossover 1.0 DIG-T 117KM 86kW
trochę bardziej twardy ale to przez felgi 19", dla mnie super bo nic nie buja i auto pewnie idzie w zakręt
Nissan Juke