Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Pathfinder III Terenowy

pogan , 12 lat temu
Silnik 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 130 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Nissan Pathfinder III Terenowy 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW 2004-2010 - Oceń swoje auto
4,77
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : musiałem tak zaznaczyć bo nie dało się wybrać wszystko :D 4wd - super, spalanie - przyzwoite, komfort- rewelacja , i tak mógłbym jeszcze długo
5,0
Całokształt
Piękny czołg (oliwkowy) i jak na ten rok samochodu nie zbyt skomplikowany. może i są lepsze terenówki albo lepsze suv ale to jest najlepsze połączenie cech nowoczesnego auta bo jak defenderem przejechać 3500 km po autostradzie bez bólu pleców albo bmw seri7 przebijać się przez metrowy śnieg a pathfinder umie to i to NIE DAŁO SIĘ JUŻ ZMIENIĆ WIĘC DODAM ŻE MAM MANUALA 6 BIEGÓW
Wrażenia
4,0
Silnik
silni świetny, miałem już różne terenówki i osobówki od wranglera po land crousiera, od polo 1,4 po toledo i nowego roomstera i jako auto na co dzień nissan wygrywa. nie trzeba kręcić, zawsze jest czym wyprzedzić, moło i przyjemnie. a co do opowieści o ich awaryjności to jak dbasz tak masz. to nie jest stara beczka gdzie można było przeciągnąć przegląd o 300000. jak Cie nie stać na porządnego mechanika ( nie koniecznie ASO) to poszukaj innego auta
5,0
Skrzynia biegów
nie mogę nic zarzucić ja na skrzynię połączoną z reduktorem i 4wd świetna nawet przy szybkich zmianach biegów nie ma problemu ze znalezieniem odpowiedniego. 1 bieg bardzo wolny( i o to chodzi szczególnie jak się coś holuje) 6 przy 2500 obr/min jakieś 100-120 km/h więc 100 km/h beż włączania turbiny
5,0
Układ jezdny
rewelacja 4wd rządzi, może i nie jest aż tak wygodny jak osobówka ale za to wjedzie i pociągnie to czego osobówka czy bus nie ma szans ruszyć. Nie warto oszczędzać na oponach. W porównaniu z navarą dużo lepiej, niezależne zawieszenie z tyłu i nie aż tak twarde. Podsumowując świetny kompromis pomiędzy własnościami terenowymi ( TAK TERENOWYMI) a komfortem na drodze
Komfort
5,0
Widoczność
jak w wierzy kontroli lotów, a przed sobą masz pas startowy. radio z kamerą cofania albo duży hak pomaga na parkingu. Do tego lusterka i nie ma problemów. Przy przejściach dla pieszych uwaga na prawą stronę, tak samo na skrzyżowaniach jeżeli pasażerka ma bujną fryzurę a siedzi blisko przedniej szyby można nawet autobusu nie zauważyć.
5,0
Ergonomia
wszystko przemyślane i pod ręką. także kolana pasażerki :D podłokietnik nie przeszkadza a można tam dużo schować. Nic nie włącza czy wyłącza się przez przypadek.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
mnie z przodu ciepło w zimie i zimno w lecie. Ale z tyłu czasami dochodzą jakieś pomruki że mogło by być cieplej ale wtedy radio i nawiew na max i już nic nie słyszę
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
190 cm wzrostu i super. a pasażerowie? 80% czasu jeżdżę sam więc sie tym nie interesuje. Po złożeniu siedzeń używam go jako kampera.
5,0
Wyciszenie
jak to w terenówce. Ale na autostradzie przy 160 tylne szyby wpadają w rezonans więc samym autem na "niemieckich " autostradach unikam tej prędkości. Zazwyczaj trzymam te 180 km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak nie trzeba już ASO odwiedzać to jest całkiem przyzwoicie, porównywalnie do przeciętnej osobówki. A co do spalania to czego można chcieć od AUTA które ma aerodynamikę budowli sakralnej i wagę kilku zapaśników sumo. Jak szukasz oszczędność kup rower polo 3cyl diesel a nie SUV/TERENÓWKA
5,0
Stosunek jakość/cena
Zawsze się znajdzie ktoś kto zapożyczy się u wszystkich sąsiadów albo nie da porządnie zarobić pracownikom żęby się pokazać, Ale jeżeli ktoś zaczyna przy zakupie rozmowę od "A CZEMU TAK DROGO" to nich może da sobie spokój z takimi autami
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
oprócz żarówek podświetlania przełączników klimatronica ( naprawa z częściami około 3 pln jeżeli ma się podstawowe umiejętności lutowania) i przecierającego się na początku kabelka od ABS na tylnej osi nic co by unieruchomiło auto
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
oprócz sprzęgła które sam uszkodziłem nic. A nawet to nie przeszkodziło mu dociągnąć do domu 3tony na przyczepie i jeszcze długo po tym jeździł bez większego problemu

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Nissan Pathfinder III Terenowy 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW
Średni koszt przejechania 100 km
58,00 zł
11,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Nissan Pathfinder III Terenowy