Szukaj

Lista ocen Nissan Primera II (364) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 276 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~tokarz
Nissan Primera II
Kombi 2.0 16V 131KM 96kW
Tylne zawieszenie jest niemal bezobsługowe i pancerne. Jak na kombi, zdecydowanie za nisko siedzi tył. Jak zapakuje się komplet ludzi lub zapakuje bagażnik, to lubi przycierać o wystające elementy szos, progów zwalniających, etc. Jak zapakuje się 3 osoby na tył plus pełen bagażnik to jest dramat... Warto rozważyć zakup dłuższych sprężyn (do kombi - są też nieco grubsze), które nieco podniosą auto i załatwią odmownie temat. Nie skusiłem się na...
5,0
~cieciwa1@op.pl
Nissan Primera II
Hatchback 2.0 TD 90KM 66kW
Nie mam zastrzeżeń, auto trzyma się dobrze drogi amortyzatory nie są ani za twarde ani za miękkie, gdyby nasze drogi były lepsze to pewnie nic by nie trzeba było robić w zawieszeniu, a tak to wachacze górne przednie siadają po 50-60000km, zaczynają piszczeć i to strasznie denerwuje, trzeba wymienić na nowe, 80 000km wytrzymują łożyska (są 2 łożyska jedno większe a drugie mniejsze) na przednich wachaczach dolnych o ile nie pomyliłem się w...
5,0
~raphael4
Nissan Primera II
Kombi 1.6 16V 100KM 74kW
Coś niebywałego. Niezależne wielowahaczowe zawieszenie Primery P11 jest cudowne. Nic dziwnego skoro projekt odpowiedzialny jest Kazutoshi Mizuno inżynier samochodów sportowych Nissana odpowiedzialny m.in. za wszystkie generacje Skyline\'a GT-R od R32. Fakty są takie, pomimo przedniego napędu podsterowność praktycznie nie występuje (VW Passat prowadzi się jak wózek na zakupy w porównaniu do Primery). Samochód w zakrętach przypomina kota...
5,0
~jarekp_1986@wp.pl
Nissan Primera II
Sedan 1.6 16V 100KM 74kW
Najmocniejsza strona tego auta. Na szybkich zakrętach tylko minimalne przechyły nadwozia i ogólne poczucie bezpieczeństwa podczas jazdy. Na trase zawieszenie jest indealne natomiast na miejskich ulicach niekiedy dokucz jego dość duża twardośći sztywność , ma się wrażenie że auto podsakuje ale mimo tego to naprawde śwetny kompromis pomiędzy komfortem a prowadzeniem. Do tego zawieszenie pracuje naprawde cicho nie ma żadnych stuków może to tylko...
4,0
~Mario
Nissan Primera II
Kombi 2.0 16V 140KM 103kW
No gokard to to nie jest, ale na nasze drogi idealne, w ciągu 4 lat eksploatacji (130tys zrobiłem) wymianie uległy sworznie wahaczy (są wymienne :P), górne mocowanie wahaczy, 4 amorki (były fabryczne, zmieniłem dla siebie dla własnego bezpieczeństwa, choć nie było takiej konieczności) i końcówki drążków, ponieważ wymiany dokonywałem sam (poza ustawieniem zbieżności) koszt części to około 1 tys zł. Przy dzisiejszych konstrukcjach zawieszenia...
5,0
~Madmax
Nissan Primera II
Hatchback 2.0 16V 150KM 110kW
Zawieszenie tego modelu to jest to co tygrysy lubią narjbardziej, chociarz mam wrażenie , że w poprzedniej GT było jeszcze lepsze. W Prim. z 99r. z tyłu jest belka a z 92r. niezależne i to jednak robi różnicę na minus dla nowszej. Trzeba sie trochę odważyć, by zobaczyć, że to auto doskonale się prowadzi. Jedzie tam gdzie się chce, nie "myszkuje", hamulce bardzo dobre, tarcze nowe - oryg. - tanie, klocki tanie, elementy zawieszenia mało...
5,0
~Janusz
Nissan Primera II
Sedan 2.0 16V 150KM 110kW
Zastosowanie belki skrętnej w P11 było cofnięciem się w rozwoju. P10 miała zawieszenie wielowahaczowe z tyłu przez co lepiej się kleiła i składała w zakrętach. Podsumowując układ jezdny w P11 można stwierdzić, że jest on zrobiony wzorowo. Zakręty można brać spokojnie z prędkością 90-100 km/h - warunek dobre opony, a nie 15-sto letnie zużyte gumy, które przecież są jeszcze dobre, bo mają ponad 5mm bieżnika. Wersje GT posiadają 2 lub 3...
4,0
~Robert
Nissan Primera II
Sedan 2.0 TD 90KM 66kW
Niestety nie na polskie drogi:(, auto juz po kilku tygodniach jazdy w polsce miało powybijane końcówki dróżków stablizatorów i niestety uszkodził mi sie lewy wahacz, części dość drogie i lepiej inwestowac w oryginały bo poprostu więcej wytrzymują, ale jesli wyskoczymy na jakąś w miare dobrą droge primera pokazuje ze jezdziemy autem klasy wyższej, świetnie tłumi nierówności, czuc prace tylnej belki skrętnej, i rewelacyjnego zestrojenia...
4,0
~pawelbednarek3@wp.pl
Nissan Primera II
Kombi 2.0 16V 131KM 96kW
zawieszenie jest dosyc glosne,ale na tym gownie w polsce co nazywamy drogami to wcale sie nie dziwie.zeczywiscie koncówki drazków,swoznie wahaczy,czy inne polonczenia metalowo gumowe wyrabiaja sie szybko.ja srednio raz do roku musze je wymieniac i radze tylko na oryginalne.nie uwazam,zeby byly to drogie czesci.w porownaniu z audi z tego samego rocznika to mozna sie za glowe zlapac.nissan wypada o niebo lepiej.uwazam,ze zawieszenie jest...
Dziennik kosztów dla Nissan Primera II
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
7,0
l/100km
9,1
l/100km
10,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~stefan
Nissan Primera II
Hatchback 2.0 TD 90KM 66kW
Na równej nawierzchni auto prowadzi się doskonale, jak po szynach. Śmiało można wchodzić w zakręty z dużą prędkością (oczywiście bez przesady :-)), żadnego nurkowania czy zarzucania tyłu. Jeśli chodzi o doły to wg. mnie trochę za mało wyciszone nadkola, za bardzo "słychać doły". Ale zawieszenie pięknie wybiera wszystkie nierówności. Gdyby nie te hałasy na dołkach byłaby piątka.Aha i jeszcze jedno: tragiczny skręt(tzn.promień skrętu jak w...
Nissan Primera II