Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Pulsar

howser, 8 lat temu
Silnik 1.2 DIG-T 115KM 85kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Nissan Pulsar 1.2 DIG-T 115KM 85kW 2014-2018 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Solidne auto z bardzo ładną linią i gabarytami podchodzącymi niemal pod mini-van. Bardzo rzadkie na polskich drogach, wyróżnia się w tłumie Passatów TDI i innych. Pakiet Look z 17" alufelgami i przyciemnianymi szybami w tym aucie daje naprawdę wiele i jest wart swojej ceny.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik cichy, oszczędny. Lepiej sprawdza się w dłuższej trasie niż w mieście - przy ruszaniu spod świateł jest mało dynamiczny. Przy jeździe "wg. komputera" możemy zapomnieć o jakimkolwiek wyprzedzaniu. Komputer sugeruje zmiany biegów przy 1700 obrotów, przy czym moc w silniku pojawia się ok. 2300. W zamian za to - przy jeździe wg. komputera można nawet w mieście zejść do spalania w okolicach 5l/100km. Powyżej 2300 obrotów z Nissana robi się zdecydowanie mało emeryckie auto :)
4,0
Skrzynia biegów
Lekkie haczenie przy biegach 1-3, brak tego zjawiska w pozostałych biegach. Duży plus za 6ty bieg i za pracę skrzyni w dłuższych trasach.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie zestrojone miękko, ale nie przeszkadza to w szybkich zakrętach. Auto trzyma się pewnie drogi, można spokojnie odpuścić hamulec przy łukach. Wszelkie nierówności zawieszenie wybiera wzorowo.
Komfort
5,0
Widoczność
Dość wysoka pozycja kierowcy + ogromna powierzchnia szyb dookoła. Na minus - przez kilka miesięcy jazdy autem miałem 2-3 sytuacje kiedy słupki A zasłoniły np. pieszego na pasach. W nocy można dość mocno przyciemnić zegary tak by nie oślepiały.
4,0
Ergonomia
Mnóstwo schowków i kieszonek. Bagażnik z oświetleniem. Bardzo wygodne podłokietniki po obu stronach kierowcy. Wygodny fotel, nie męczy nawet po kilku godzinach drogi. Dobrze dostępne zapięcia isofix. Niski próg załadunkowy i spory bagażnik. Na minus: tylko dwa haki w bagażniku, w dodatku do tej pory nie udało mi się niczego do nich przyczepić; wysoki próg po złożeniu tylnych foteli, brak tunelu w środku auta na włożenie nart. Denerwuje czasami kierunkowskaz - przy wrzuceniu kierunku można niechcący wyłączyć/włączyć światła.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja dwustrefowa, dość dużo ustawień nawiewu i temperatury. W chłodne poranki przydają się podgrzewane fotele, chociaż grzać zaczynają dopiero po 4-5 minutach. Efektywny program odparowania szyb - kilkanaście sekund po włączeniu nie ma śladu po parze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mnóstwo miejsca na nogi dla kierowcy i pasażerów. Na pozycji kierowcy brak jakichkolwiek plastików o które nogi obijałyby się w czasie podróży.
5,0
Wyciszenie
Do 2000-2300 obrotów silnika nie słychać w ogóle. W samochodzie można rozmawiać szeptem :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niskie spalanie, ale dość drogi serwis. Na szczęście na początku jest opcja wykupienia 3 przeglądów "z góry" za uczciwą cenę.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 4000km - brak usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 4000km - brak usterek.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 DIG-T 115KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Nissan Pulsar 1.2 DIG-T 115KM 85kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
10,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Nissan Pulsar