Szukaj

Lista ocen Nissan X-Trail III (40) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 27 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Krzysiek
Nissan X-Trail III
Terenowy 1.6 DIG-T 163KM 120kW
Mam go krótko i nic jeszcze przy nim nie robiłem. Spalanie jak na swoją wielkość bardzo zadowalające. Po 8 tyś. km komputer pokazuje średnio 8,3 l/100km . i tyle pali bez różnicy czy miasto czy autostrada . Spalanie zdecydowanie zmniejsza się na drogach z ograniczeniami do 90, 80 , 70 . Jadąć z Węgier 700 km drogami mieszanymi - przepisowo - osiągnąłem średnio 6l / 100 km. Ten samochód to ewenement w Nissanie . Qashqai i Juke z tym samym...
3,0
~Paweł
Nissan X-Trail III
Terenowy 2.0 dCi 177KM 130kW
Za wcześnie by mówić o kosztach , 3 lata gwarancji pozwala mi na razie o tę kwestię się nie martwić, co do spalania to kładnie jest to czego się spodziewałem ok 10 l, niezależnie czy miasto czy trasa. W miescie nie załuję sobie a poza miastem min 120-130 km/h. Tak z ciekawosci sprawdziłem to przy 100 km/h- 6,8l a przy 120 km/h-7,8 l
4,0
~Jarjar7
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 1.7 dCi 150KM 110kW
Cena niezła w porównaniu do konkurencji bo i też model już nie najświeższy. Na wyprzedaży Auto mocno ! ! ! przecenione. Na tak wyposażone auto u konkurencji za taką cene nie ma szans. Średnie spalanie to 7/100. Na trasie przy spokojnej jeżdzie potrafi spalić 5,5l ale na autostradzie 11l. Jazda miejska to około 10l.
3,0
~Olkolek
Nissan X-Trail III
Terenowy 2.0 dCi 177KM 130kW
Wysokie średnie spalanie przy automacie 9-10 l/100 km. Skrzynia dostrojona rozsądnie, silnik utrzymuje w okolicach maksymalnego momentu obrotowego, co nie jest potrzebne w codziennym "asfaltowym" życiu. Używając ręcznej zmiany biegów można zejść 1-2 l niżej.
4,0
~Łukasz S.
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 2.0 dCi 177KM 130kW
Silnik 2.0dci dużo pali w tych samochodach dlatego zdecydowałem się zamontować chip pro racing unicat który znacznie obniżył spalanie. Części zamienne są tanie bo to w większości renault.
5,0
~Michalw
Nissan X-Trail III
Terenowy dCi 130KM 96kW
koszty utrzymania to w moim przypadku to okresowe przeglądy które kształtują sie w serwise ok 1000zł, natomiast w zaprzyjaźnionym warsztacie ok 700 zl z filtrem paliwa który jest dość drogi.
4,0
~Strazak
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 2.0 dCi 177KM 130kW
Jak typowy SUV. Nie będzie palił 4.5 bo jest wielki. Opony drogie bo duże. Wszystko drogie bo auto Japońskie ale poprzedni model się nigdy nie zepsuł więc jakość Japończyka do Niemca jest nieporównywalna.
5,0
~Rafal
Nissan X-Trail III
Terenowy 1.6 DIG-T 163KM 120kW
chciałoby się, żeby był benzyną i palił 5 po mieście... no niestety aż tak słodko nie jest... ale poniżej 9l/100 po mieście i poniżej 6 na trasie (do 100kmph) uważam za wynik OK.
2,0
~Bartosz Pawłowski
Nissan X-Trail III
Terenowy 2.0 dCi 177KM 130kW
Drogi w zakupie. Pali za dużo w stosunku do obietnic katalogowych. Niska jakość podzespołów - mam sygnał z ASO, że za chwilę klocki przód będą do wymiany (przy 40000 km!).
3,0
~Jerzy
Nissan X-Trail III
Terenowy 1.6 dCi 130KM 96kW
Auto dobre dla dziadka. Przy 90 km/h bardzo oszczędny natomiast jadąc 160-180 na autostradzie spalanie sięga 13-14 litrów. Poza tym przy 120 km/h jest już głośno.
Nissan X-Trail III