Szukaj

Lista ocen Opel Antara (44) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 18 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~kresowiak
Opel Antara
SUV Facelifting 2.2 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
No 4x4 to jest to ! Satysfakcja i wrażenia warte dodatkowego litra paliwa. Rasowa terenówka toto nie jest, ale nie takie jest jej przeznaczenie - to SUV raz na asfalt raz na podjazdy do posesji w górzystym terenie albo do bezpiecznej jazdy zimą. Na asfalcie prowadzi się wzorowo. Nie wybiera dziur, kolein, trzymanie w zakrętach jak w osobówce. Kilka systemów (nawet antykapotażowy) działa dyskretnie i jak dotąd bezawaryjnie. Mały minus za...
5,0
~piotr
Opel Antara
SUV 2.0 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
mając porównanie z moimi poprzednimi autami mogę śmiało powiedzieć że to auto prowadzi się ijagby był przyklejone do drogi tak pewnie nie prowadziło i nie czułem się w żadnym innym samochodzie,napęd napewno nie jest stwożony do terenu jednak do codziennej jazdy w zupełności wystarcza i nie zauwarzalnie się dołancza tylna oś ,widzę tylko w zimowe dni zdziwienie innych kierowców jak szybko sięoddalam na ślizkiej nawierzchni
2,0
~LinekPark
Opel Antara
SUV 2.0 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
Dwója tylko za to, że kręcąc w lewo wóz nie jedzie w prawo. Precyzja tankowca. Znaliśmy z ojcem 2 inne egzemplarze i oba były jeszcze gorsze. Zawrotka 12m przy długości 4,57 to dramat. Chyba tylko Volva gorzej skręcają, a raczej nie skręcają. Na dziurach nerwowy jak nastolatek po wywiadówce. Komfort niski, bo buja jak łajbą.
5,0
~Karol
Opel Antara
SUV Facelifting 2.2 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
Miłe zaskoczenie, zwłaszcza na zakrętach. Komfort dobry, wyważony, odpowiednio twardy. Antara przy okazji nie jest "skakańcem". Przydatne systemy wspomagające jazdę - asystent ruszania pod górę, zjazdu, stabilizacji toru jazdy. Wada - niski zwis pod zderzakiem przednim oraz słaba osłona silnika. Bardzo dobre hamulce.
5,0
~Romi
Opel Antara
SUV 2.0 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
Świetnie się prowadzi jak na wysokie auto. Twarde, trochę też elastyczne, dobrze zestrojone, nie tak jak RAV-4 (na nierównej drodze można nabawić się bólu głowy). Jedynie Honda była lepsza. Całkiem OK
4,0
~biabo@neostrada.pl
Opel Antara
SUV 2.0 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
mały promień skrętu, łatwo manewrowalne. napęd 4X4 włączany automatycznie nie daje gwarancji lepszej niż w przypadku napędzanej jednej osi, przyczepności na śliskiej nawierzchni w trakcie jazdy a nie ruszania.
5,0
~20ton
Opel Antara
SUV 2.0 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
zawieszenie dobrze zestrojone nie jest za miekkie ani za twarde, można smiało wchodzic w zakrety z wkieksza prędkościa samochód nie przechyla sie i jedzie swoim torem
4,0
~miki
Opel Antara
SUV 2.0 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
Nie mam uwag. Jeżdżę na felgach 18" więc trochę trzęsie. Ale przy takich felgach i niskoprofilowych oponach to normalne. Zawieszenie dość miękko zestrojone.
4,0
~miki
Opel Antara
SUV 2.0 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
Nie mam uwag. Jeżdżę na felgach 18" więc trochę trzęsie. Ale przy takich felgach i niskoprofilowych oponach to normalne. Zawieszenie dość miękko zestrojone.

Usterki Opel Antara

Liczba wpisów: 11

Opel Antara – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Tomasz z W-wy
Opel Antara
SUV 2.0 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
Bardzo dobrze trzyma się drogi, trakcja OK, ale ma za duży promień skrętu niebezpieczny zwłaszcza przy zawracaniu, a utrudnia manewrowanie.
Opel Antara