Szukaj

Lista ocen Opel Astra G Hatchback 1.7 DTI 75KM 55kW 2000-2004 (29) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 26 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Świcci
Opel Astra G
Hatchback 1.7 DTI 75KM 55kW
Auto fabrycznie twardo posadzone wiec trzymanie na zakrętach, nawet przy sporej prędkości, super!! żadnych dużych przechyłów karoserii itp.(dodam tylko, że jeżdżę na solidnych oponkach Firehawk TZ 200 195/60 )Niestety są i minusy twardego zawieszenia - gdy jedziemy po nierównościach, a tego Ci u nas jeszcze dostatek, Asterix może czasem niemiło zaskoczyć lekką podsterownością. Jeżeli chodzi o układ kierowniczy tutaj tez jest nieźle. Powyżej...
5,0
~www.katelka.pl
Opel Astra G
Hatchback 1.7 DTI 75KM 55kW
Bardzo dobrze trzyma sie drogi. Sprężysty, nie stuka na wybojach. Bez strachu można jechać z maksymalną prędkościa. Na kostce i przy niższych prędkościach wyjeżdża przodem. Przy wyższych prędkościach i gwałtownych manewrach a\'la test łosia zarzuca tyłem. Zalecam ostrożność, ale charakterystyka ta jest dość przyjemna.
5,0
~KLP
Opel Astra G
Hatchback 1.7 DTI 75KM 55kW
Zawieszenie poprostu bajka świetnie łyka się kolejne zakręty nie przechyla na boki jeździ jak po torach tam gdzie inni jadą max 60 ja jadę 100 :) od czasu do czasu opony piszczą na zakrętach ale mimo to trzyma zadany tor jazdy komfort też niczego sobie zawieszenie i silnik to 2 najlepsze atuty tego auta :)
3,0
~JACEK NA GADU 795894
Opel Astra G
Hatchback 1.7 DTI 75KM 55kW
W PORZADKU ALE TA KIEROWNICA I TEN BEZNADZIEJNY UKLAD EL.WSPOMAGANIA.KIEROWNICY PRACUJE LEKKO ALE BRAK CZUCIA JEZDNI. SPOWOLNIONA REAKCJA WSPOMAGANIA.ALE PO ZA TYM OK.SUMUJAC AUTO TRZYMA SIE DROGI CALKIEM NIEZLE.A ZAWIESZANIE NIE ROZLATUJE SIE NA POLSKICH DROGACH JEST TOPORNE ALE NAPRAWDE TRWALE
5,0
~Pawel
Opel Astra G
Hatchback 1.7 DTI 75KM 55kW
Autko raczej sztywne, typow niemiecka charakterystyka zawieszenia. Kolumny McPearsona dzialaja bez zarzutow. Lekka tendencja do podsterownosci, ale pewne i stabilne zachowanie w zakretach. Zawieszenie dosc mocne, dobre na polskie dziurawe drogi. Jego serwis stosunkowo niedrogi.
3,0
~andrzej
Opel Astra G
Hatchback 1.7 DTI 75KM 55kW
twarde zawieszenie i na nasze drogi mało komfortowe ,wymiana drążka stabilizatora to w sumie 60-70 zł a on szwankuje podobno najczęściej . po 208 tyś.km do wymiany łożysko koła wraz z piastą koszt niemały 350zł.
5,0
~rrrrrrrrrr
Opel Astra G
Hatchback 1.7 DTI 75KM 55kW
Trzyma się drogi fantastycznie...kiedyś byłem zwolennikiem bardziej miękkiego zawieszenia ale poczucie bezpieczeństwa jakie daje astra przekonało mnie do tego typu zestrojenia.
4,0
~Szary
Opel Astra G
Hatchback 1.7 DTI 75KM 55kW
W porównaniu z moim golfem 3 to jest o niebo lepiej:) Stosunkowo twarde zawieszenie. Dobrze trzyma się zakrętów. Na orginalnych felgach ładnie tłumi nierówności.
5,0
~Prezes
Opel Astra G
Hatchback 1.7 DTI 75KM 55kW
Po polskich drogach przejechałem nim już ponad 20 tyś km i prawdę mówiąc nie wymieniłem nic poważnego ... Ostatnio łożysko przednie ale to normalne przy takim przebiegu
5,0
~Bniu
Opel Astra G
Hatchback 1.7 DTI 75KM 55kW
Płynie się jak po wodzie, nie jest za twardo ani za miękko po prostu tak ma być, do tego wspomaganie elektro-hydrauliczne prowadzi się miodzio.
Opel Astra G Hatchback