AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Opel
Insignia
I
Hatchback
1.8 Twinport ECOTEC 140 KM 103 kW
1.8 Twinport ECOTEC 140 KM 103 kW
Oceny
Opel Insignia I Hatchback 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW 2008-2011
Oceny
Opel Insignia I Hatchback 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW 2008-2011
Podsumowanie 8 ocen
Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Każdy
do 10 000 km
10 000 – 25 000 km
25 000 – 50 000 km
50 000 – 100 000 km
100 000 – 150 000 km
150 000 – 200 000 km
200 000 – 250 000 km
powyżej 250 000 km
Lata produkcji
2008
2009
2010
2011
2008
2009
2010
2011
Kupiłby ponownie
Każdy
Tak
Nie
Filtruj
wyniki
3,81
średnia ocena z
8 ocen
10%
gorzej od średniej w segmencie
63%
użytkowników kupiłoby ponownie
Całokształt
4,13
Wrażenia
Silnik
3,63
Skrzynia biegów
3,50
Układ jezdny
4,38
Karoseria
3,67
Komfort
Widoczność
3,63
Ergonomia
4,25
Wentylacja i ogrzewanie
4,13
Wyciszenie
3,63
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,88
Ekonomiczność
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,13
Stosunek jakość/cena
3,75
Niezawodność
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,63
Bezawaryjność (poważne usterki)
3,75
Pozytywne zaskoczenie
+ Karoseria
+ Zawieszenie
+ Przeniesienie napędu
+ Silnik
Uciążliwe usterki
- Układ elektryczny
- Układ hamulcowy
Sprawdź najnowsze oferty Opel Insignia
Zobacz 12 aut
od ręki
Najnowsze
oceny Opel Insignia I Hatchback 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW 2008-2011
Sortuj według:
Wybierz
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
3,1
~Tomek B.
Opel Insignia I
Hatchback 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
Sprawdź oferty Opel Insignia
Samochód tylko ładnie wygląda , 2 lata myślenia co jeszcze trzeba poprawić lub naprawić lub co dziś mnie zaskoczy z elektryką np nie wyłączy się radio czy może jednak samo w czasie jazdy zgaśnie i już się nie włączy , zacinający się nawiew na szybę, tylna szyba raz grzeje raz nie , można by jeszcze wymieniać. Jeżeli chodzi o silnik 1.8 140km jest ok na tyle dobry że jeszcze mnie nie zawiódł ale koszty utrzymania to co innego . Skrzynia biegów...
Dodane
ponad rok temu
3,6
~Mariusz Z.
Opel Insignia I
Hatchback 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
Sprawdź oferty Opel Insignia
Silnik 1.8 uważam za niedopracowany.To moje drugie auto. Jestem trochę skażony osiągami pierwszego (210 KM turbo diesel), jednakże to silnik dla statecznego pana nie oczekującego osiągów.Max. moc osiąga przy wysokich obrotach. Przeanalizowałem to i naprawdę niewiele silników ma tak niekorzystną krzywą momentu obrotowego.Opel powinien coś z tym zrobić, bo wstyd.Niestety nigdzie w salonach nie było testowego z tym silnikiem aby sprawdzić a miała...
Dodane
15 lat temu
4,2
~Mariusz
Opel Insignia I
Hatchback 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
Sprawdź oferty Opel Insignia
Witam! Kupiłem to auto jakiś miesiąc temu. Zastanawiałem się nad Toyotą Avensis jednak nie spełniała mych oczekiwań. Opel Insignia ku memu zdumieniu jest naprawde bardzo dobrym autem. Można szczerze powiedzieć, że jest to przełom w tej marce. Prezentuje się niemalże najlepiej jako limuzyna klasy średniej. Sprzęt audio naprawdę mnie zaskoczył! Wnętrze nie przypomina topornej i masywnej vectry. Mnóstwo funkcji, navigacja jest całkiem dokładna....
Dodane
16 lat temu
3,0
~Tomasz
Opel Insignia I
Hatchback 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
Sprawdź oferty Opel Insignia
Opel wdzięczny samochód, mam go już 2 lata jeszcze mnie nie zawiódł ale ma tak denerwujące usterki że głowa mała, skrzynia biegów m32 już pasła + dwumasa 5tyś , koła faz padły , parują reflektory ksenonowe+ tylne lampy , zacinający się nawiew na szybę czołową , można by jeszcze wymieniać . Ogólnie nie kupił bym tego samochodu jeszcze raz .
Dodane
ponad rok temu
4,6
~Darek
Opel Insignia I
Hatchback 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
Sprawdź oferty Opel Insignia
Jestem bardzo zadowolony. Dobrze trzyma się w zakrętach. Super skrzynia. Dokładna nawigacja. Spalanie adekwatne do masy, nie odstrasza. Piękna linia nadwozia. W samochodzie czuć klasę wyżej. W środku bardzo ładnie i intuicyjnie nawet z nocy bez problemu. Jeżeli ktoś lubi trochę sportu i elegancji to samochód dla niego. Troszkę brakuje mu z 20koni ale i te 140koni daje sobie w miarę rade.
Dodane
15 lat temu
2,7
~Ja
Opel Insignia I
Hatchback 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
Sprawdź oferty Opel Insignia
Wygodne i komfortowe w trasie jak i w mieście , niestety bardzo awaryjne i dużo pali
Dodane
9 lat temu
Usterki
Opel Insignia I
Liczba wpisów:
28
Opel Insignia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu
Najnowsze usterki
A16let odciecie mocy, blad pedały gazu
Awaria sprzęgła
Skrzynia biegów M32
Zobacz więcej
usterek
4,3
~isia
Opel Insignia I
Hatchback 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
Sprawdź oferty Opel Insignia
Silnik na ten moment bez większych usterek, spalanie biorąc pod uwagę dużą masę auto jest w porządku, moc może nie jest duża, czasami brakuje elastyczności, ale do standardowej jazdy wystarczający.
(Silnik)
Dodane
ponad rok temu
4,9
~Paweł
Opel Insignia I
Hatchback 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
Sprawdź oferty Opel Insignia
Mam silnik 1,8 jeśli chodzi o spalanie to OK natomiast do jazdy bardziej zrywnej to ma za mało KM . Polecam 2,0
(Silnik)
Dodane
12 lat temu
Zobacz wszystkie
oceny
Opel Insignia I Hatchback 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW 2008-2011
3,8 (8 ocen)
Sprawdź oferty Opel Insignia
Wybierz inny silnik
1.4 Turbo ECOTEC Start/Stop 140 KM
1.4 Turbo LPG ecoFLEX 140 KM
1.6 Turbo ECOTEC 180 KM
1.6 Twinport ECOTEC 115 KM
1.8 Twinport ECOTEC 140 KM
2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 190 KM
2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195 KM
2.0 CDTI ecoFLEX 130 KM
2.0 CDTI ecoFLEX 160 KM
2.0 CDTI ecoFLEX Start/Stop 160 KM
2.0 CDTI ECOTEC 110 KM
2.0 CDTI ECOTEC 130 KM
2.0 CDTI ECOTEC 160 KM
2.0 CDTI Ecotec Start/Stop 130 KM
2.0 CDTI Ecotec Start/Stop 160 KM
2.0 Turbo ECOTEC 220 KM
2.0 Turbo ECOTEC 250 KM
2.8 V6 Turbo ECOTEC 260 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Opel Insignia w pigułce
Opel Insignia
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Opel Insignia
Dane techniczne
Opel Insignia I Hatchback 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW 2008-2011
Raporty zużycia paliwa
Opel Insignia I Hatchback 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW 2008-2011
Opinie
Opel Insignia I Hatchback 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW 2008-2011
Usterki
Opel Insignia I Hatchback 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW 2008-2011
Publikacje
Opel Insignia
Newsy
Opel Insignia
Galerie
Opel Insignia
Nasze pomiary
Opel Insignia
Filmy
Opel Insignia
Ogłoszenia
Opel Insignia
Ceny aut używanych
Opel Insignia
Dziennik kosztów
Opel Insignia I Hatchback 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW 2008-2011
Opinie o instalacjach LPG
Opel Insignia I Hatchback 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW 2008-2011
Testy zderzeniowe
Opel
Aktualnie przeglądasz
Opel Insignia I Hatchback
Dane techniczne
282 raporty
zużycia paliwa
543 ogłoszenia
używanych
6 zgłoszonych
usterek
18 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Opel Insignia
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy