Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I (76) - Karoseria

Na liście zabraknie 377 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~bidzej
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Może się podobać, ale tu się kończą plusy. Długie zwisy z przodu i z tyłu oznaczają stosunkowo mały rozstaw osi, a to przekłada się na miejsce w kabinie. Nie pomagają gigantyczne progi i słupki czy też oparcia foteli, które też potrzebują miejsca w środku. Katastrofalnie źle zaprojektowana tylna klapa - podnosi się z całymi lampami, które mocno zachodzą na boki, a po podniesieniu klapy zachodzą... w dół i utrudniają dostęp do bagażnika.
5,0
~Matin
Opel Insignia I
Sports Tourer OPC 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325KM 239kW
Kształty są kwestią indywidualnego gustu, więc skomentuję lakier i blachy. Mój egzemplarz ma 6 lat i 215 000 km, co daje ok 35 000 km rocznie. Można podejrzewać, że auto ma przebieg raczej autostradowy, a na całym przodzie jest tylko jeden odprysk. Zero korozji, powierzchowne rysy do spolerowania po zimie. nigdy nie widziałem zardzewiałej Insigni, a najstarsze modele mają już 11 lat, więc chyba nie jest źle.
5,0
~Prezes42
Opel Insignia I
Sedan 2.8 V6 Turbo ECOTEC 260KM 191kW
Samochód od początku porusza się po polskich drogach. Sól drogowa nie robi wrażenia na dobrze zabezpieczonej antykorozyjnie karoserii. Podwozie również nie ma oznak korozji. Elementy są dobrze spasowane. Stylistykę oceniam wysoko lecz wygląd jest kwestią gustu.
5,0
~Tomek
Opel Insignia I
Sedan Facelifting 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
W sedanie moim zdaniem nie występuje problem słabej widoczności do tyłu - miałem okazję pojeździć również HB w poliftowej wersji i różnica jest zauważalna. Poza tym, sedan wygląda bardziej rasowo i wzbudza nawet czasem zainteresowanie na parkingu :)
3,0
~Tomek B.
Opel Insignia I
Hatchback 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
Piękna piękna jeszcze raz piękna na tym koniec , oznaki korozji w miejscach gdzie nie powinno jej być . Polecam przed zakupem strawić doły drzwi , rogi tylnej klapy , progi . Parujące lampy przednie jak i tylne .
4,0
~Marcin
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Rdza przy wiązkach przednich drzwi (standard w Oplach które jeździły na drogach szybkiego ruchu). Poza tym auto jest ładne, lakier dobrze się prezentuje, w innych miejscach nie rdzewieje, podłogą dobrze zabezpieczona przed korozją.
4,0
~Marcin
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Rdza przy wiązkach przednich drzwi (standard w Oplach które jeździły na drogach szybkiego ruchu). Poza tym auto jest ładne, lakier dobrze się prezentuje, w innych miejscach nie rdzewieje, podłogą dobrze zabezpieczona przed korozją.
4,0
~Isia2009
Opel Insignia I
Sports Tourer 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
Śliczna sylwetka, wstawki chromowane itp robi robotę! Lecz delikatny lakier. Bardzo! Oparcie drzi o cos twardego i już przetarcie. Ruda nie bierze. Podwozie zabezpieczone. Do wystającego bagaznika trzeba się przyzwyczaić.
4,0
~Isia2009
Opel Insignia I
Sports Tourer 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
Śliczna sylwetka, wstawki chromowane itp robi robotę! Lecz delikatny lakier. Bardzo! Oparcie drzi o cos twardego i już przetarcie. Ruda nie bierze. Podwozie zabezpieczone. Do wystającego bagaznika trzeba się przyzwyczaić.
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I
Średni koszt przejechania 100 km
51,33 zł
7,8
l/100km
10,3
l/100km
13,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Isia2009
Opel Insignia I
Sports Tourer 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
Śliczna sylwetka, wstawki chromowane itp robi robotę! Lecz delikatny lakier. Bardzo! Oparcie drzi o cos twardego i już przetarcie. Ruda nie bierze. Podwozie zabezpieczone. Do wystającego bagaznika trzeba się przyzwyczaić.
Opel Insignia I