Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I (17)

Pokaż filtry
3,6
~major601
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
Samochód zakupiłem jako kontynuację rewolucji mojej z Oplem. Wcześniej miałem Astrę H. Niestety po 3 latach użytkowania muszę stwierdzić, że żałuję zakupu tego samochodu. Liczyłem że wyższa klasa w porównaniu z poprzedni samochodem zrekompensuje dość wysoki koszt zakupu bezproblemową eksploatacją. Niestety nic bardziej mylnego. Po przebiegu około 4500km zaczęły się problemy trwające cały okres ekspoatacji, może jakiś trefny egzemplarz......
5,0
~Tomek
Opel Insignia I
Sedan Facelifting 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
Wizualnie, jakościowo i za calokształt - bardzo pozytywnie. Z perspektywy czasu uważam, że wybór Insignii był najlepszym kompromisem pomiędzy jakością, ceną i standardem wyposażenia. Głównym konkurentem była mazda 6 w ostatniej odsłonie, która przegrała siermiężnym wręcz wnętrzem, drogimi opcjami i słabą polityką cenową dealera.
3,7
~Gajdzi
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
Zaznaczam na wstępie, że mogę być stronninczy troszkę pod względem mocy auta. Jest to moje pierwsze tak mocne auto. Wcześniej jeździłem Mondeo 2.0 TDCI 150KM, a jeszcze wcześniej Insignia ale 131KM. O Insygni 131KM - poprostu nie polecam. Jeśli chodzi o wersję 170KM, to silnik nadrabia pozostałe niedociągnięcia w postaci dość wysokiego szumu przy szybciej jeździe, czy delikatnego szarpania przy ruszaniu spod skrzyżowania (przenosi się z...
4,9
~Tomasz
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
Bardzo przyjemny samochód, moja wersja to full pakiet COSMO z pełną elektroniką, z tego co wiem produkcja grudzień 2016 więc jedna z ostatnich modelowo. Przesiadłem się z BMW e60 silnik 2,5diesel 177km, Insignia spokojnie dorównuje dynamiką i przyspieszeniem, jestem bardzo mile zaskoczony, a do tego spalanie srednie 6,7l/100km a nie jak w BMW 9-10 :) brakuje mi trochę napędu na tył ponieważ ''nie wciska'' w fotel, ale za to nie wiadomo kiedy...
4,9
~PawełT
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
Znakomity samochód! Jestem zszokowany tak niską oceną na Auto Centrum! Nie wiem z czego to wynika... Tego, że jest to niezwykle popularny samochód? Nie wiem, ale wróćmy do oceny. Przyznam szczerze, że rozważałem Insignię sprzed liftingu i podjechałem zobaczyć jak to wygląda. Akurat panowie nie mieli na stanie modelu który rozważałem więc dostałem do jazdy próbnej ten nowszy już po liftingu. Naprawdę mi się bardzo spodobał! Wyciszenie, jakość...
4,1
~Mateusz
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
Samochód jest jak najbardziej prawidłowy. Cena do jakości jest odpowiednia biorąc pod uwagę, że jednak sporo brakuje do grupy VAG-a odnośnie spasowania elementów oraz ich jakości.
4,7
~Jan
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
Samochód mam od prawie 3 lat, kupiony w salonie, wersja Cosmo, diesel 170 KM z manualną skrzynią. Od 18 lat robię służbowo po ok 40.000 km rocznie. Miałem wcześniej dwie Mazdy 6 każda po 3 lata i dwa Fordy Mondeo też po 3 lata. Wszystkie były nowe z salonu z silnikami diesla. Insignia jest zdecydowanie najtańszym w eksploatacji samochodem jaki miałem. Przeglądy okresowe co 30.000 tys., koszty przeglądów w ASO są niskie, średnie spalanie 6,4...
3,8
~Artur
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
W PORÓWNANIU Z POPRZEDNIKIEM TO CO MNIE NAJBARDZIEJ DENERWUJE TO ZE MA WIĘKSZY PROMIEŃ SKRĘTU, AUTOMAT ZBIERA SIE POWOLI DO SZYBKIEGO PRZYŚPIESZENIA, ZA DUZO PRZYCISKÓW DO STEROWANIA CO POWODUJE POTRZEBĘ ODRYWANIA WZROKU OD DROGI.
4,9
~Piotr
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
auto godne polecenia za tą cenę chociaż mam dwie wkur... opinie.Jedna to wykończenie plastyków kokpitu przy lewarku skrzyni biegów skrzypi niemiłosiernie przy lekkim dotknięciu nogą. Druga to wypalanie się dpf. Trzeba uważać na obrotomierz przed zgaszeniem silnika szczególnie przy częstej jeździe po mieście.Auto wchodzi na 1000 obr./min.i do 10 min chodzi jak V6 z przynajmniej 3 l. Tak po za tym to reszta ok. Oby tylko to było
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I
Średni koszt przejechania 100 km
51,33 zł
7,8
l/100km
10,3
l/100km
13,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,5
~Szafa
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
Bardzo dobre i ekonomiczne auto. Wszystko spasowane i zmontowane jak należy. Ale uciążliwe są drobne awarie.
Opel Insignia I