Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I (330) - Silnik

Na liście zabraknie 146 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Warszawiak
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 1.4 Turbo ECOTEC LPG 140KM 103kW
Silnik oszczędny i dynamiczny. Jedyne usterki: wada zbiornika na płyn chłodniczy który pęka statystycznie co dwa lata i przecieka - można wymienić w domu koszt zamiennika 40zł (pęka tak samo jak oryginał). Pęknięte turbo w okolicach 150 tyś (naprawa ok 2tyś zł), parownik LPG wraz z wtryskami wymieniony w okolicach 130 tyś. Poza tym tylko normalna eksploatacja i przeglądy.
Dodane 4 lata temu
5,0
~Tomek
Opel Insignia I
Sedan Facelifting 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
Bardzo elastyczny, cichy, w trasie przy 120-170 w zasadzie nie czuje się prędkości a pęd powietrza wokół kabiny jest praktycznie niesłyszalny. Spokojnie można prowadzić konwersację normalnym tonem z pasażerami. Turbo-dziura minimalna, od 1700 RPM do dyspozycji maksymalny moment obrotowy. Mimo, że to diesel, fajnie się wkręca i daje sporo radości przy przyspieszaniu.
Dodane 7 lat temu
5,0
~Alan
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 1.6 CDTI Ecotec 136KM 100kW
1,6 cdti to dobrze pasujący silnik do tego auta. Ekonomiczny, trwały, chodź moc wynosi ,,tylko" 136 koni to moc ta wystarcza do spokojnej i średniodynamicznej jazdy. Wyprzedzanie może trochę trwa ale z tą jednostką liczy się spalanie. 7 litrów w mieście a na trasie da się zejść poniżej 5 litrów. Silnik trwały, spełnia normy Euro 6 pomimo braku adblue.
Dodane 4 miesiące temu
4,0
~Maciek
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Pierwszy diesel w życiu, wcześniej same wolnossące benzyny. Do klekotu już się przyzwyczaiłem, pozytywnie zaskoczyła elastyczność - auto przyspiesza już od 1500obr/min bez dramatycznych wibracji. Na minus wysokie spalanie (najprawdopodobniej to przez masę samochodu - 2000kg, oraz 4x4), przyznam szczerze że liczyłem na niższe wyniki.
Dodane 3 lata temu
5,0
~Dariusz
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
Do tej pory nic się nie wydarzyło. Pracuje równo i cichutko. Jedyne kiedy go słucha to na początku na zimnym silniku. W trakcie jazdy po mieście czy na trasie praktycznie go nie słuchać. Na 6 na autostradzie 150 km/h elegancko i tyle mi wystarczy.. później wcale nie jest dużo gorzej. No i spalanie mam na poziomie 6.5l na 100km.. czego chcieć więcej.
Dodane 3 lata temu
2,0
~Zdzisław Sztorm
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW
130 KM to zdecydowanie za mało w stosunku do masy auta. Raz w trasie silnik nagle wyłączył mi się na autostradzie, po prostu zgasł, co skutkowało oczywiście zablokowaniem wspomagania, hamulców itp. Po uruchomieniu pracowała jak stary Żuk. Assistance, serwis i co? I nic, nic nie stwierdzono. Samonaprawienie :). Do dziś nie wiem co to było.
Dodane 9 lat temu
4,0
~zadowolony
Opel Insignia I
Sedan 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
nie moge nadziwić się pierwszemu wpisowi pożno ale zobaczył wreszcie wyświetlacz klima mu się włącza kierownica wydajesz jak piszesz 140 koła bez wiedzy na co apózniej chcesz porównać z a6 e320 bmw 520 porównać chcesz wybrałeś jedno z tańszych aut tego segmentu masz racje co do wyświetlacza ładniejszy jest w pasku b7 ale jednoczesnie droższym o20 koła
Dodane 13 lat temu
4,0
~Lucas
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
160KM nie czyni z auta rakiety ale wystarcza do swobodnego przemieszczania się nawet w trasie i do bezpiecznego wyprzedzania. Spalanie nie za wysokie, przy spokojnej jeździe do 90kmh można zejść poniżej 5l/100km, na autostradzie przy 140km/h spalanie 6,3l/100km, w mieście około 9l. Silnik dość głośny o średniej kulturze pracy.
Dodane 3 lata temu
4,0
~Simon
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOFLEX 140KM 103kW
Wystarczający do sprawnego przemieszczania, na autostradzie super szybki i dosyć cichy, do wyprzedzania nawet przy pełnym obciążeniu też się nadaje. Można to robić sprawnie, ale z głową bo zapasu mocy nie ma. W mieście raczej muł. Mało elastyczny na pierwszych trzech biegach. Od 4 do 6 biegu jeździ bardzo sprawnie.
Dodane 3 lata temu

Usterki Opel Insignia I

Liczba wpisów: 28

Opel Insignia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Michał
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW
Konieczna wymiana uszczelki smoka między przebiegiem 100 a 150 tys km. Dotyczy każdego wariantu CDTI. Przy zakupie warto sprawdzić ile jest świec żarowych z czujnikiem. Można się bardzo niemiło zaskoczyć cenowo przy wymianie. Czasami zdarza się, że elektrozawór turbo przestaje poprawnie działać. Sporo tematów obejścia na forach.
Dodane 4 lata temu
Opel Insignia I

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów