Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I (330) - Silnik

Na liście zabraknie 146 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Prezes42
Opel Insignia I
Sedan 2.8 V6 Turbo ECOTEC 260KM 191kW
Silnik jest dynamiczny, dobrze radzi sobie z dużą masą własną. Dźwięk silnika jest przyjemny dla ucha. Silnik nie sprawia większych problemów. Silnik jest podatny na elektroniczny tuning ma duży potencjał. V6 mogę polecić każdemu kto stawia osiągi nad zużycie paliwa. Najdroższa w silniku jest wymiana rozrządu.
Dodane 6 lat temu
2,0
~Piotr
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Po 112tys padł haldex - i jego moduł (tylny napęd - wersja 4x4 - haldex w ASO 15k moduł 4k). Nie uznane na gwarancji. Szyberdach nie działał a serwis ASO twierdzi że może zrobić ale z rozliczeniem ilości godzin bo nie mają schematu połączeń szyberdachu z elektroniką -buahahaha moja odpowiedź i wyjście na tzw. pięcie.
Dodane 8 lat temu
5,0
~luk
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW
Zrobiłem 100 tys km jedyne co wymieniłem w ASO to zacinający się sterownik turbiny... tak to naprawdę bez żadnych zastrzeżeń. Być może skoro przywozicie wylatane samochody z małymi przebiegami na papierze to coś się dzieje. Silnik ekonomiczny ale potrafiący też jeździć bardziej agresywnie. Wszystko zależy od kierowcy :)
Dodane 8 lat temu
4,0
~Misiod
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 110KM 81kW
Plusy: elastyczny oszczędny mało KM ale dużo Nm dzięki czemu fajnie się zbiera Minusy: wyciszenie kultura pracy (no ale wcześniej jeździłem Pb) Pomimo nagonki na DPF przy jeździe miejskiej nic złego się nie dzieje, wypala się co ok 500 km, trzeba uważać aby nie gasić silnika gdy trwa wypalanie i tyle.
Dodane 10 lat temu
5,0
~Użytkownik
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Uturbiona, dwulitrowa benzyna... Silnik genialny, ciągnie od jakichś 1600 RPM, przy lekko ponad 2 000 RPM, już słychać tylko świst turbiny i obserwujemy znikające auta we wstecznym lusterku. Oczywiście jest to okupione spalaniem, ale jeśli ktoś liczy że taki silnik będzie palił w mieście 8 L, to niechaj sobie daruje to auto.
Dodane 11 lat temu
4,0
~Paweł
Opel Insignia I
Hatchback 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
Silnik oceniam na 4 uważam że jest to minimum do tego auta, spalanie średnie 8,4L (trasa/miasto 65/35%) na autostradzie, tempomat 140km/h 9,4L-10,5L, troszkę głośny, super ciągnie od 3,5ys obr świetna alternatywa dla Diesla i co najważniejsze silnik nie bierze oleju jak inne małolitrażowe turbo benzyny konkurencji,
Dodane 11 lat temu
5,0
~marek41
Opel Insignia I
Sedan 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
To moja druga ocena. Pierwsza była przy niewielkim przebiegu. Teraz po kilkunastu tysiącach również jest pozytywna. Silnik pracuje rewelacyjnie. Spalanie na bardzo dobrym poziomie. Zima w mieście mieszczę się w 10 l, natomiast latem w 9 l. Jazda autostradą zgodnie z przepisami do 7 l. Myślę że nic innego nie powinienem oczekiwać.
Dodane 12 lat temu
4,0
~szakal
Opel Insignia I
Sedan 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
Silnik ma 180 KM ale tego nie czuć. Jeździ się jak turbodoładowanym 150-160 KM aczkolwiek mi to nie przeszkadza i w zupełności wystarcza. W zależności od stylu jazdy potrafi być bardzo oszczędny (7L/100 km) lub paliwożerny (12L/100 km). Podczas rozpędzania (szczególnie 1 i 2 bieg) nierównomiernie rozwija moc co trochę irytuje.
Dodane 12 lat temu
5,0
~azzurek
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Po przejechaniu od 10km do 50 000 km uważam że silnik w tym samochodzie jest b.dobry. Co najważniejsze, bezawaryjny (odpukać), spalanie na trasie ( ok. 160 km/h ) 6.5l/100km, zaś miasto ok. 8.5 l/100km. 160 kM radzi sobie bardzo dobrze zarówno przy dużych obciążeniach jak i przy zwykłym eksploatowaniu.
Dodane 13 lat temu

Usterki Opel Insignia I

Liczba wpisów: 28

Opel Insignia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Vector
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 1.4 Turbo ECOTEC LPG 140KM 103kW
Silnik ma całkiem dobre osiągi (biorąc pod uwagę masę samochodu) i mało pali. Jest elastyczny i nie ma problemów z poważnymi awariami. Jego problemem są elementy plastikowe w układzie chłodzenia, ale wymieniając pewne rzeczy zanim się popsują ma się spokój. Oryginalne części śmiesznie tanie.
Dodane 7 miesięcy temu
Opel Insignia I

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów