Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia II Grand Sport

Waldi, 2 lata temu
Silnik 2.0 CDTI 170KM 125kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 35 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Opel Insignia II Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
4,79
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Silnik
Przeniesienie napędu
5,0
Całokształt
Mam wersję Elite OPC z Full dodatkami oprócz 4x4. Auto komfortowe, wygodne w trasie i mieście. Silnik i 170 KM i 400nm jest wystarczająco dynamiczne z 8 stopniowym automatem. Super. Jedynie zużycie ON w mieście na krótkich trasach to 11 l. W trasie natomiast 6.0-6.5 przy 120-140 km/h z włączoną klimą. Zawieszenie flex-ride jest genialne i w poprzedniej Insigni wytrzymało mi 210.000km cena jednego to ok 1700zł z wymianą. Jednak w normalnym zawieszeniu musiałbym już 2 x wymienić szystkie amortyzatory.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dynamiczny i oszczędny w trasie. W mieście bierze za dużo ropy do 11 l.
5,0
Skrzynia biegów
8 biegowy automat szybko zmienia biegi i się nie gubi. W wersji sport ciągnie na większe obroty i jest mega dynamiczny.
5,0
Układ jezdny
Rewelacja. Sport utwardza zawieszenie i układ kierowniczy jest bardziej czuły. A Tour nadaj komfortu i elastyczności.
5,0
Karoseria
Mam 3 warstwowy lakier biały i jest ok. Nic nie piszczy I nie trzeszczą. Jedynie słabo wygłuszone nadkola co przy większych prędkościach da się usłyszeć w kabinie. Nie ma tragedii ale trochę słychać koła.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność dobra, jedynie do tyłu w liftbacku jest trochę mniejszy zakres widoczności. Kamera cofania i 360 kamery załatwiają sprawę.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Jedynie przełączniki kierunkowskazu wydają taki dziwny dźwięk przy włączaniu manetki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W wersji z siedzeniami skórzanymi, grzanymi i wentylowanymi z AGR są genialne. Ogrzewanie środka wspierane elektrycznie działa błyskawicznie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Więcej miejsca niż w Suberbie. Pełen komfort.
4,0
Wyciszenie
Szumy z nadkoli powyżej 100km/h.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny serwisu umiarkowane. Jedynie oprócz olejów wymieniłem jeden zawór w układzie wydechowym z azotanami to koszt ok. 2.790 ale wymienili na gwarancji
5,0
Stosunek jakość/cena
Ta wersja kosztowała 190.000zł ale jest wyposażona na full. Pasat w takie wersji kosztował o 20k zł więcej i nie miał świateł dynamicznych LED oraz Flex-ride.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na 3 kata i 35.000km padł jeden czujnik azotynów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Opel Insignia II Grand Sport