Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia II Grand Sport

PiDżej, ponad rok temu
Silnik 2.0 CDTI 210KM 154kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 135 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Opel Insignia II Grand Sport 2.0 CDTI 210KM 154kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
3,50
17% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Piękna linia nadwozia
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Awaryjny Diesel z DPF
4,0
Całokształt
Wygodne, przestronne,dynamiczne i dobrze wyposażone auto. Nieźle się prowadzi. Piękne kształty i linia nadwozia, super prezencja. Jednak......
Wrażenia
2,0
Silnik
Ciągnie od samego dołu. Pali w normie. Jednak.....problem współczesnej technologii raczej pseudo ekologiii DPF!!!! Zapchany ad blue po 70000 km, 95% jazdy autostradami. Po usunięciu usterki problem wrócił przy ok. 100000 km, a później 130000 km. Dodatkowo pękająca rura dolotu powietrza. Podsumowując, auto spędzało dużo czasu w serwise, kilka powrotów z trasy w trybie awaryjnym + zdarzył się powrót na lawecie. Wieczny stres, czy dziś wrócę normalnie. DRAMAT. Koszty to przedłużenie gwarancji, co pokryło naprawy.
5,0
Skrzynia biegów
8 biegowy automat działa bez zarzutu
5,0
Układ jezdny
Bez zarzutu. Prowadzi się pewnie. Zawieszenie komfortowe.
3,0
Karoseria
Wspóczesny "lakier", odpryski po jeździe autostradowej. Po 90000 km szyba "wypiaskowana" maską podobnie. Trzeba zabezpieczyć maskę, zderzak. Szybę wymienić. Blachy jak na razie ok.
Komfort
4,0
Widoczność
Duże bezpieczne auto z masywnymi słupkami bocznymi, nieraz utrudniającymi widoczność. Do tyłu słabo, dobrze, że jest kamera 360
5,0
Ergonomia
Wszystko intuicyjne i pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa jak powinno
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca z przodu i tyłu nawet przy 3 osobach.
4,0
Wyciszenie
Całkiem nieźle. Można normalnie rozmawiać przy większych prędkościach. Nie męczy
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto jest ciężkie opony starczają na 25000 km. Spalanie znośne. Przeglądy serwisowe.....jak to w serwisie drogo. Jeżeli nie byłoby gwarancji to koszty serwisowe są duże.
2,0
Stosunek jakość/cena
Trzeszczące plastiki, liczniki po 80000 km, Sporo usterek. Cóż jest to Opel w rękach Francuzów z PSG, jakość i materiały kiepskie.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak wcześniej sporo awarii i usterek: DPF, cieknący tylny most, dolot powietrza, nieszczelna klimatyzacja,
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej. Auto z silnikiem Diesla 210 kM jest bardzo awaryjne.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI 210KM 154kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Opel Insignia II

Liczba wpisów: 7

Opel Insignia II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Opel Insignia II Grand Sport