Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia II Grand Sport

Forek, 3 miesiące temu
Silnik 2.0 CDTI 210KM 154kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 95 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Opel Insignia II Grand Sport 2.0 CDTI 210KM 154kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
2,64
37% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Światła - naprawdę świecą rewelacyjnie i i działają dobrze. Chyba najlepsza rzeczy w tym samochodzie i wzór dla innych marek
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Beznadziejny i drogi flex ride, nic nie daje a kończy się szybko na polskich drogach
Silnik : CO chwilę coś
2,0
Całokształt
Daje dwie gwiazdki. Ten samochód jest beznadziejny, serio. Może i jest faktycznie przestronny w środku, i połyka autostrady dość sprawny, tak do ogólnego manewrowania tym samochodem to mordęga. Niezwrotny (a miałem już samochód tej wielkości i niebo a ziemia) Co chwile zastanawianie się czy się DPF nie wypala, co chwile jakieś błędy, co chwilę problemy z ADblue. Generalnie porażka, a samochód jak na 210 koni strasznie mułowaty, no i spalanie bardzo duże jak na diesla, obecnie mam benzynę, ta sama waga ale w SUVie i spalanie sporo mniejsze
Wrażenia
2,0
Silnik
Słaby, z wadą konstrukcyjną w postaci rury dolotu do turbo, która jest na jakąś śmieszną szybkozłączkę która jest tak zrobiona że wyciera gumę i doprowadza do awarii. Słaba kultura pracy oraz drogi rozrząd (na szczęście udało mi się go pogonić przed tym serwisem)
3,0
Skrzynia biegów
Poprawnie, biegi zmienia w miarę płynnie, ale zestawiając z innymi 8 stopniowymi automatami to jednak do isi słabo ten soft coś napisany. Generalnie, może być ale szału nie ma, na pewno lepszy niż w poprzedniej generacji 6 stopnii
3,0
Układ jezdny
Układ jezdny ok, dobrze trzyma się w zakrętach, ale znów na drogach szybkiego ruchu, bo na zwykłych gdzie jest dużo łuków to czuć że ten samochód to ponton. Natomiast, nie jest to auto stworzone do rajdów więc jest ok
3,0
Karoseria
ok, ładnie się prezentuje samochód
Komfort
3,0
Widoczność
Nie ma źle, ale bez kamery cofania ten samochód to porażka
3,0
Ergonomia
duży i wygodny, dużo przestrzeni dla pasażerów i kierowcy, natomiast jak na swój gabaryt to ciężko się spakować na podróż w 4 osoby z walizkami :) nie mieszczą się do tej kolumbryny
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Może być, aczkolwiek klima dziwnie działała, nie chłodziła spektakularnie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj miejsca sporo, trochę nieergonomiczny tunel środkowy, ale generalnie ok
2,0
Wyciszenie
Słabo, naprawdę słabo
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wieczne problemy z ADblue, DPF i innymi osprzętami w tym samochodzie, generalnie tragedia i brak zaufania do samochodu czy objedzie 1000km bez jakiegoś komunikatu (samochód miałem pewny z PL salonu z pewną historią)
2,0
Stosunek jakość/cena
O ile, można kupić słabszą wersję za ok 50-70k to za topową wersję jaką była ta nie dałbym tyle, ten samochód nie jest warty tak wysokiej ceny. Zwykłe wozidło jak najbardziej, ale w cenie o której piszę (rok 2024)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tutaj co chwilę coś leci, więc posiadanie interfejsu to mus dosłownie, jak nie błędy z potencjonometrem to jakieś inne pierdoły od czujników.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważnych usterek poza układem ADblue nie miałem, ale jego koszt wymiany jest chory dlatego wyprogramowałem, co oczywiście nadchodzących eko czasach może być mocno problematyczne jak ktoś to zacznie sprawdzać - na szczęście pozbyłem się tego samochodu

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI 210KM 154kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Opel Insignia II Grand Sport