Szukaj

Lista ocen Opel Omega B (681) - Silnik

Na liście zabraknie 513 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~szybki10
Opel Omega B
Sedan 2.0 i 16V 136KM 100kW
Wiadomo, że silnik 2.0 16V jak na takiego kolosa nie daje przyjemności z szybkiej jazdy (głównie na starcie). Jak już się omegę rozbuja to jedzie się pięknie, elastyczność na poszczególnych biegach jest bardzo dobra czym można zaoszczędzić trochę paliwa. Na autostradzie jak już się rozpędzi to jedzie pięknie, bez problemu się wyprzedza, trzeba ją jednak trzymać na dosyć wysokich obrotach co wpływa oczywiście na zużycie paliwa. Przy...
3,0
~Andrzej Jędrzejewski
Opel Omega B
Kombi 3.0 i V6 211KM 155kW
Osobę odpowiedzialną za zastąpienie wcześniejszych, rewelacyjnych oplowskich sześciocylindrowych silników rzędowych tą tandetą, jaką są V-ki powinni rozstrzelać (a wcześniej oddać na noc Biedroniowi). Montowana w starszej wersji Omegi rzędówka 3.0 to był silnik na bazie którego LOTUS zrobił swoją legendarną jednostkę napędową Lotusa OMEGI, z którą to potężne auto mogło osiągami rywalizować z Frrrari Testarossa !!! (Początek lat 90-tych)....
1,0
~Andrzej Jędrzejewskithank you
Opel Omega B
Kombi 3.0 i V6 211KM 155kW
Silnik to masakra jakaś. Jakby zaprojektował go Parlament Europejski a wykonał rząd Donalda Tuska. Określenia, które do niego najlepiej pasują, to kryzys, awaria i porażka. Cała gama silników V6 dyskwalifikuje Opla jako producenta samochodów. Głupio skonstruowane, tandetnie wykonane, nieekonomiczne, kooooszmarne w naprawie, awaryjne... Na każdym forum Opla znajdziecie informacje, że ten silnik zawsze będzie przeciekał. To jest chyba jedyna...
5,0
~Odlotowy kierowca zawodowy
Opel Omega B
Kombi 2.5 TD 131KM 96kW
6 cylindrowy diesel ze stajni BMW, kultura pracy, osiągi, jak dla mnie w zupełności wystarczające, choć do 100 km/h nie ma szału, ale za to później cały czas idzie tak samo. Turbo dziura, mocno odczuwalna, ale jak już turbo świśnie, wtedy zaczyna się zabawa, do tego przepiękny gang rzędowej szóstki w dieslu. Mój egzemplarz, ma założonego chipa, dzięki czemu generuje podobno 160 koni, różnica w porównaniu z seryjnym motorem jest wyraźnie...
4,0
~Kozi
Opel Omega B
Kombi 2.2 i 144KM 106kW
Jeżdżę Oplem Omegą od 7 lat, najpierw Omegą z przed liftingu, a od 3 lat Omegą przez niektórych nazywaną (trochę na wyrost) Omegą \"C\". Auto nigdy nie miało awarii przez którą nie byłaby możliwa dalsza podróż. Wymieniałem tylko części eksplatacyjne, które tak na marginesie są bardzo tanie a z ich wymianą lub ewentualną naprawą poradzi sobie prawie każdy mechanik. Komfort jazdy jest naprawdę wysoki a to dziąki bogatemu wyposażeniu i bardzo...
4,0
~-=Elwood=- Wrocław
Opel Omega B
Sedan 2.5 TD 131KM 96kW
BArdzo wysoka kultura pracy. Dobrze wyciszony. Nie ma odgłosu traktora. Silnik to stara konstrukcja. Większość uważa że pochodzi z BMW, natomiast prawda jest taka że BMW kupiło go od Steyer´a. Opel odkupujac silnik od BMW zmniejszył jego moc o około 10KM. Zabieg ten spowodował praktyczne wyeliminowanie pękania głowić w tych silnikach, co było ogromnym problemem w BMW. Oczywiście dla chcącego nic trudnego...Ale nie znam diesla który...
5,0
~Samerglow
Opel Omega B
Sedan 3.2 V6 ECOTEC 218KM 160kW
Widlasta szóstka 3.2L od GM - Ellesmere V6. 218KM przy 6000 obr/min i 290NM przy 3400 obr/min. W praktyce jest tak dobrze jak dobrze wyglądają te dane na papierze. Jest to wolnossak bez udziwnień. Silnik jedzie pojemnością, a nie doładowaniem i ma liniową charakterystykę momentu obr. co daje stały stabilny dostęp do mocy pod prawym butem. Gdy przerobi się wydech na sportowe puszki to przestaje się słuchać radia. Tak to V6 śpiewa - piękna...
4,0
~Rafus
Opel Omega B
Kombi 2.5 TD 131KM 96kW
Silnik pracuje "inaczej" niż normalny diesel, bo to tzw "szóstka", ale rzedowa, czyli 6 cylindrów:) nie słychać za bardzo charakterystycznego klekotania diesla jak w 4 cylindrowych, nie mówiąc o 3 cylindrowych typu VW 1.4 TDI, lub zwykłych dieselach VW lub Opla DTI. Niekeidy mam wrażenie, że to prawdziwe V6, bo przy przegazowaniu słychyć bardziej mruczenie z elementami delikatnego wycia, a nie kle kle kle:) elastyczność niestety nie jest taka...
3,0
~OmegaXX
Opel Omega B
Sedan 2.0 i 16V 136KM 100kW
Za słaby silnik w stosunku do masy auta przez co lubi się przegrzewać, co skutkuje w pewnym czasie remontem (uszczelka pod głowicą, uszczelniacze itp). Gwoździem do trumny jest założenie instalacji LPG - w przypadku takiej instalacji II gen. czyli nie-sekwencyjnej powiedział bym nawet, że ten gwóźdź jest zardzewiały. Tak, te auta jeżdżą z powodzeniem na LPG ale na bank po 70-100tys masz remont góry silnika. Silnik jest głośny w górnym zakresie...
4,0
~Wojtek
Opel Omega B
Sedan 2.5 TD 131KM 96kW
"dziura turbinowa" do 1800 obr, powyżej bardzo dobrze,pozwala delikatnie używając gazu jeżdzić już od 1100 obr, przy wyższych obrotach trochę go słychać, bardzo ekonomiczny-w trasie jadąc płynnie ale nie wolno (do 140km/h) zawsze mieści się do 7L/100, po mieście ok 8-8,5, pomimo braku bezpośredniego wtrysku doskonałe połączenie ekonomiki z niezłą dynamiką,jeżdżę tym 4-ry lata, zrobiłem w tym czasie 160 tys. km, silnik nie wymaga uzupełniania...
Opel Omega B