Szukaj

Lista ocen Opel Tigra I (123) - Silnik

Na liście zabraknie 115 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Marcel
Opel Tigra I
Coupe 1.4 16V ECOTEC 90KM 66kW
posiada silnik 1.4 16V 90KM mysle, ze jest to optymalne rozwiazanie do tego autka biorac pod uwage mase pojazdu i jego gabaryty. Nie jest to bolid Formuły 1 ale do nomalnej miejskiej jazdy wystarczy. Niestety trzeba siliczek wysko krecic, budzi sie przy ok 3750 obr/min i wtedy zaczyna zdrowo ciągnać do przodu. Zaskakuje jazda na autostadzie,gdzie przy predkości 120-130km/h po dodaniu gazu na 5 biegu autko nie ma zadyszki i ciagnie "zdrowo" do...
5,0
~Vinman
Opel Tigra I
Coupe 1.4 16V ECOTEC 90KM 66kW
Silnik jest bardzo w porządku.Starcza do dynamiczej jazdy w tym aucie (co niektórzy twierdzą że jest słaby ale trzeba wiedzieć jak go kręcić, to 16V dlatego zaczyna żyć szybko od ok. 3200 obr./min). Chodzi równo, w miarę cicho nawet powiedziałbym że na jak auto coupe za cicho:)Elastycznościa może onieśmielić nowoczesne auta: przy 120km/h (na 5 biegu)szedł łeb w łeb z nowym Paskiem 2,0 TDI (na 6 biegu) także nie można powiedzieć że nie jest...
5,0
~Natalia
Opel Tigra I
Coupe 1.4 16V ECOTEC 90KM 66kW
Silnik niestety musiał przejść odnowę, ponieważ padł zaraz po tym jak go kupiłam, jednak przypuszczam że pewnie samochód nalatał duuużo więcej niż pokazuje licznik. Teraz natomiast działa bez zarzutu. Nie kopci, nie bierze w ogóle oleju, choć przejechałam nim już ponad 40tys od remontu silnika w zaledwie rok, za co jestem z niego dumna bo wcześniej pił jak smok. Pracuje cicho i równo.
5,0
~ZeteS
Opel Tigra I
Coupe 1.4 16V ECOTEC 90KM 66kW
90km przy 1400cm3 to naprawdę dobry wynik. Do 2,5tys autko jest troszkę mułowate, tzn. zwyczajna osobówka, ale od 3 tys w górę pojazd dostaję niezłego kopa, Silnik można wkręcić spokojnie do 6,5tys. Jak już wcześniej napisałem przy troszkę wyższych obrotach silnik jest bardzo elastyczny. Silnik chodzi dość cicho tak do 3tys, od 3 tys zaczyna troszkę wyć, tzn. zachowywać się głośno.
4,0
~pafka
Opel Tigra I
Coupe 1.6 16V 106KM 78kW
Dzięki niewielkiej masie pojazdu, silnik bardzo fajnie radzi sobie z autem. Już przy 2,5 tys obrotów wyraźnie się ożywia, ale swoje pełne oblicze pokazuje od 3-4 tys. obrotów. Silnik jest wystarczający do tego auta, potrafi dać sporo radości, choć z drugiej strony, mocy nigdy za wiele, i nie narzekałbym, gdyby było trochę więcej tych koników...
4,0
~direct4
Opel Tigra I
Coupe 1.4 16V ECOTEC 90KM 66kW
Powinno być przeciętnie ale za dynamike daje dobrze.Ogólnie przyśpieszenie niezłe prędkośc max.jaka mi sie udało osiągnąć to 195 wiec jak na 1.4 bardzo dobra ale kultura pracy tragiczna...falujące obroty,zapiekające sie zawory czy coś w tym stylu(ponoć przypadłość ecoteców),co 6 miesięcy zawór Egr czyszczony,ogólnie nie najlepiej.Co chwile coś.
5,0
~SKRZYPIEC@JARO.PL
Opel Tigra I
Coupe 1.6 16V 106KM 78kW
WITAM. OGOLNIE SAME POZYTYWY, JAK NA TAKIE MALE AUTKO, MA KOPA, AUTA DO 2.0L. MAJA PROBLEMY.SILNIK TROSZKE BUCZY, NO ALE COS ZA COS:)ELASTYCZNOSC ZADAWALAJACA, 2 I 3 RAKIETY, CZASEM JADAC Z GORKI POMIJAM 3 BIEG I SPOKOJNIE Z 2 NA 4:))) BEZ ZADNYCH DUSZEN SILNIKA. SAMEMU TRUDNO COS NAPRAWIC HEHE... POZATYM OK.
4,0
~PACISA19
Opel Tigra I
Coupe 1.4 16V ECOTEC 90KM 66kW
Jak na auto sportowe nie jest głośne. Małe ale bardzo ładne wyglądem przypomina droższe. Nawet dużo funkcji jak na ten rocznik. Wyciąga 190km/h bardzo duzo jak na ten silnik:) Ma pare wad bardzo mocno parujace szyby. Duzo pali. ale polecam wiadomo za ta cene nie kupisz lepszego auta!!
4,0
~marcelm10
Opel Tigra I
Coupe 1.4 16V ECOTEC 90KM 66kW
silnik pracuje stosunkowo cicho i równo. Jeśli zapragniemy ostrzejszej jazdy musimy trzymać wyższe obroty, niestety okupione jest to wyższym halasem w kabinie- ale wszystko do zniesienia:)elastyczność 1.4 16V lepsza niż w 1.6 16V(miałem okazję jeździć obydwoma wersjami) jak do tej pory bez większych usterek

Usterki Opel Tigra I

Liczba wpisów: 17

Opel Tigra I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Vinman
Opel Tigra I
Coupe 1.4 16V ECOTEC 90KM 66kW
Silnik doskonale się sprawuje, ma odpowiednią i wystarczającą moc, do 3,5 tys. obrotów cichy - powyżej przyjemny pomruk:) Elastyczność również na wysokim poziomie - jazda na autostradzie w okolicach 130 - 140 km/h to czysta przyjemność, co ciekawe silnik 1,4 jest elastyczniejszy niż 1,6.
Opel Tigra I