Szukaj

Lista ocen Peugeot 306 II Hatchback (142) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 198 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Lifestyle
Peugeot 306 II
Hatchback 1.4 75KM 55kW
Kupiłem auto z migającą kontrolką AIR BAGu, miga w sposób który nie jest opisany w instrukcji tzn cały czas miga, ale wystarczy wsadzić rękę pod fotel kierowcy dotknąć parę kabli i już przestaje migać, po jakimś czasie znowu trzeba powtórzyć czynność :) Coś poprostu niestyka, ale nie mam czasu się tym bawić, ale urlop się zlbiża to sprawdzę gdzie nie ma styku. Raz mi się zdarzyło że w lewych drzwiach nie chciała się szyba opuszczać ani...
4,0
~gracz@o2.pl
Peugeot 306 II
Hatchback 1.6 90KM 66kW
drobne wymiany drążków, a wszystko to przez nasze drogi, trochę tłumik się podziurawił, ale do dzisiaj jestem samochodu pewny, wsiadam i jadę nawet najdalej. Ostatnio elektryka dała o sobie znać, fatalne wykonanie wiązki w drzwiach która sie przetarła pozbawiła mnie centralnego zamka, elektrycznych szyb i głośnika w prawych drzwiach. W serwisie do kupienia za 350 zł plus wymiana za 250, a ja znalazłem wiązkę za 50 i wymianę za 50 zł w...
1,0
~Michal
Peugeot 306 II
Hatchback 1.6 90KM 66kW
El. podnosniki do szyb dwie strony 40000km. Linka gazu pekla 50000km. Cefka z kablem wysokiego napiecia sie spalila sie przy 52000km. Kierunkowskaz lewy 100000km. Lewy reflektor ,kostka sie stopila. Czesta wymiana klockow chamulcowych 10-20 tys.km. Tarcze 80 tys. Miemozliwa wymiana zarowek do swiatel przeciw mglowych. Czesta wymiana zarowek do reflektorow i ustawianie reflektorow.
2,0
~mariusz
Peugeot 306 II
Hatchback 1.4 75KM 55kW
praktycznie regularnie co miesiąc jest coś do naprawy,częsta wymiana końcówek drążka kierowniczego, wahacza i stabilizatora,zwarcia w instalacji elektrycznej,cewka zapłonowa,cylinderki hamulca tylnego,pompka od spryszkiwaczy szyby,wszystkie przewody chłodzenia,ostatnio alternator zaczyna odmawiać posłuszeństwa,ciekną simeringi w dole silnika od strony paska rozrządu
4,0
~Bolek
Peugeot 306 II
Hatchback 2.0 S16 163KM 120kW
Odpadające plastiki w środku to standard w tego typu autach, czasem zaświeci się jakaś kontrolka aby po chwili zgasnąć, często zapycha się klimatyzacja. Niezidentyfikowany chłód w środku auta, które jest uszczelnione bardzo dobrze, testowane na myjniach nie przecieka nic do środka, nie wiem czemu tak się dzieje, bo bardzo przeszkadza w zimę.
3,0
~Piotrek
Peugeot 306 II
Hatchback 1.4 75KM 55kW
No tu czasem wyskakują pierdy. Oprócz wspomnianych wycieraczek, urwała mi sie linka maski a dokładnie zabezpieczenie linki przy uchwycie wewnątrz kabiny. Kiedyś miałem problem z prowadnica elektrycznej szyby (taki mały plastik na słupku drzwi) ale od jakiś 50000 km problemu nie ma. Fotel kierowcy zastygł w jednym położeniu i ani drgnie.
4,0
Peugeot 306 II
Hatchback 1.6 90KM 66kW
Auto od nowości było w rodzinie i raczej nie działo się z nim nic nadzwyczajnego. U mnie przez ost rok i 17 tyś km zawiódł raz ale za to porządnie. Dopiero 3 mechanik/ elektryk sobie z tym poradził. Kosztowało to 400 zl i złożyło sie na to parę rzeczy. Poza tym dziwnym wypadkiem tylko rzeczy eksploatacyjne. Olej zmieniam co 10 tys.
4,0
~rafaello
Peugeot 306 II
Hatchback 1.9 D 69KM 51kW
Silnik spryskiwaczy,amortyzator tylnej klap, ale jak na 12-letnie auto jest OK. poza tym wymiany eksploatacyjne ale to nie sa awarie tylko eksploatacja (klocki, tarcze hamulcowe, z tyłu szczęki hamulcowe). Aha - teraz mi sie cos przepaliło w katalizatorze i przy wolnych obrotach (700-800)słysze taki metaliczny stukot
4,0
~BlurgH
Peugeot 306 II
Hatchback 1.6 90KM 66kW
Nie jest źle - wbrem pozorom, nie wszystkie samochody na F się psują. Rozładowany akumulator, przepalone żarówki itp to są sprawy eksploatacyjne, a nie usterki. Po tym, jak rozładowałem akumulator, trochę szwankowała elektryka, ale jedna wizyta w warsztacie i wszystko wróciło do normy.
3,0
~Janek57 [do wiad. redakcji: jan.zych@trader.pl ]
Peugeot 306 II
Hatchback 1.6 90KM 66kW
Właśnie drobiazgi związane z elektryką w tym aucie troche mnie denerwowały dopóki ich nie usunąłem. Teraz został mi jeszcze tylko do wymiany panel z pokrętłami i wyłącznik zespolony przy kierownicy, gdyż zdarza się, że po włączeniu lewego kierunkowskazu muszę poprawić (nieco podnieść) dźwignię żeby migał
Peugeot 306 II Hatchback