Szukaj

Lista ocen Peugeot 307 I (607) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 651 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Maciej197272
Peugeot 307 I
Hatchback 2.0 16V 136KM 100kW
Samochód prowadzi się bardzo przyjemnie.Precyzyjnie trzyma się drogi ale tylko pod warunkiem sprawnego zawieszenia i dobrania opon o właściwym profilu-ze względu na sztywne zawieszenie wymagane są opony o wysokości 65mm-wtedy na polskie drogi jest ok.Układ kierowniczy bardzo dobry-można doskonale wyczuć auto i podoba mi się,że układ twardnieje przy większych prędkościach.Hamulce-żyleta.Z przodu i z tyłu są tarcze-a że samochód waży niecałe...
5,0
~użytkownik
Peugeot 307 I
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
O, nie wiem kto i dlaczego może przyznawać Peugeotowi niskie oceny za układ jezdny. Dowodem ludzkiej głupoty jest fakt, że jeden daje niską, bo "jest za miękkie", drugi daje niską bo.. "jest za twarde". Co najmniej 4,0 się należy, doskonale tłumi nawet przejazdy kolejowe, nic nie stuka, nie skrzypi, brak luzów, zawieszenie w sam raz. O wiele lepiej niż w innych markach. Samochód świetnie trzyma się drogi. Minus od "piątki" za promień...
2,0
~DAVID K-ce
Peugeot 307 I
Hatchback 1.6 16V 109KM 80kW
Zawieszenie w tym samochodzie jeżeli chodzi o komfort na nierównościach to porażka jak za samochód średniej klasy w takiej cenie - szybko zużywające się elementy, stuki, trzaski, skrzypienie. Na tylnym siedzeniu na nierównościach poprzecznych komfort jazdy beznadziejny, strasznie tłucze! Jeżeli chodzi o prowadzenie, auto świetnie trzyma się drogi, na oponach 215/45/17 autem jeździ się jak gokartem. Samochód doskonale nadaje się ale nie na...
1,0
~jbox@wp.pl
Peugeot 307 I
Hatchback 1.6 16V 109KM 80kW
Podobno francuskie auta słynęły kiedyś z zawieszenia ale te czasy najwyraźniej minęły. Zawieszenie trzeba naprawiać po około 20 tysiącach km (Wrocław). Auto jest o wiele za miękkie. Przy byle fałdach pod światłami, w czasie hamowania traci kontakt z jezdnią i zaczyna grzechotać ABS. Tylne zawieszenie jest chyba największą niedoróbką 307. Łomoce na każdej dziurze niemiłosiernie. Podobno ten typ tak ma. Nie jeździłem nigdy autem z gorszym...
4,0
~endriu72@gazeta.pl
Peugeot 307 I
Hatchback 1.6 16V 109KM 80kW
Mam stuki w przednim zawieszeniu. W Serwisie ASO powiedzieli że potrafią się odkręcać amortyzatory. Rozebrałem całe zawieszenie i nic takiego nie stwierdziłem, przy okazji wymieniłem górne łożyska na macphersonie (koszt ok 35 Zł) nie stwierdziłem żadnych luzów i ubytków. Stuki słychać podczas deszczu na tzw sierżantach osiedlowych. I też nie zawsze. Dość twardo pracujące tylne zawieszenie.Nie jest to tragedia
5,0
~thule1
Peugeot 307 I
Kombi 2.0 HDi 8V FAP 109KM 80kW
Kupiłem 307 po 2 letnim doświadczeniu z 306. Myślałem że będzie bardziej miękki, tak jednak nie jest, nie mam jednak powodu do narzekań jest to moim zdaniem wyśrodkowane pomiędzy tym co oferował 306 a tym co oferują auta niemieckiej konkurencji czyli jest bardzo dobrze. Co do problemów występują stuki w zawieszeniu podczas jazdy w deszczu, nie jest to specjalnie uciążliwe, ten typ tak ma, mechanik powiedział że wszystko jest ok
3,0
~Peugeot_po_raz_pierwszy_i_ostatni
Peugeot 307 I
Hatchback 2.0 16V 136KM 100kW
Dobrze trzyma się drogi przy suchej nawierzchni, przy mokrej przyczepność staje się bardziej względna i auto łatwiej jest wyprowadzić z równowagi. Po ok. 30 tys. km pojawiły się stuki w zawieszeniu (przód), które są na tyle niepokojące, że niekiedy odnosi się wrażenie, iż zawieszenie zaczyna się ´sypać´. System wspomagania hamowania awaryjnego niekiedy działa niepotrzebnie, innym razem - nie działa.
5,0
~Pepe
Peugeot 307 I
Hatchback 2.0 HDi 8V 90KM 66kW
Sportowy to on nie jest ale do spokojnego turlania się wystarcza :) Warto wymienić łączniki stablilizatora na przodzie, nie bije powyżej 130km/h (profilaktycznie co 2. lata wymieniam i jest ok, koszt nie duży). Ewentualnie już po nastu latach wymienić drążki kierownicze, końcówki, amortyzatory na przodzie. Ja tak zrobiłem i jest mega ciszej i prowadzi się pewniej (koszt ok. 1000 ale warto).
3,0
~Andrzej
Peugeot 307 I
Hatchback 1.6 16V 109KM 80kW
Zawieszenie jest dosyć twarde. Jestem zwolennikiem raczej ostrej jazdy więc jest ono dość dobrze zestrojone do dynamiczniejszej jazdy. Problem natomiast pojawia się na naszych drogach. Dla mnie bardzo denerwujące są stuki, które tak naprawdę da się wyeliminować tylko w jeden "najprostszy" sposób - pogłośnić CD. A tak poważnie plus za zestrojenie, minus za precyzję wykonania i użyte materiały
Dziennik kosztów dla Peugeot 307 I
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
6,5
l/100km
9,2
l/100km
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Roberth
Peugeot 307 I
Hatchback 1.4 8V 75KM 55kW
Z jednej strony wspaniałe odczucia z jazdy w trasie po równej nawierzchni, nawet w ciasnych zakrętach nie rzuca na boki, nie buja, trzyma się drogi. Po prostu przyjemność z prowadzenia. Z drugiej strony nie sprawdza sie na nierównościach, a tych w Polsce zdecydowanie więcej, podwozie bardzo hałasuje, ma się wrażenie że na każdej większej dziurze zostawiliśmy jakiś element zawieszenia.
Peugeot 307 I